jup, veroorzaakt door dezelfde mensen die het hier ook doenquote:
Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.
Over een aantal dagen wat??quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Misschien over een aantal dagen... ?
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?
Wat heeft dit nauw met Islam te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef winterhammer het volgende:
we zijn een religie van vrede!
en we zullen jullie onschuldige mensen vermoorden omdat te bewijzen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit van zijn leven dat ik me ga aanpassen aan de idealen van die geitenneukers. Wij hebben hard onze best gedaan om de samenleving te krijgen zoals die nu is. Waarom zouden we buigen en hier islamitische wetgeving in moeten voeren? Waarom zouden we onze vrouwen moeten gaan behandellen als minderwaardige wezens?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
Nee, de foto is vanuit een andere hoek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben ze die bus dan verder gestript en naar een andere locatie gebracht?
Wees er maar trots op. Moet je niet gauw aanmelden voor irak of nog beter voor al kutta nederland?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpers![]()
Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:31 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpers![]()
tvquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
Waar halen jullie al die doden vandaan?
Waarom zie ik dit op Nu/Fok/TT niet terug ?
Wat doe jij dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:34 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft gewoon gelijk.
Jij bent echt zo'n ventje die 'probeert' om ergens over mee te praten.
Tief op man. Heb jij echt niet in de gaten wat voor een braakmiddel jij bent ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Kijk, die kerel kan het van een afstand bekijken en overziet de situatie, in plaats van dat achterlijke geschreeuw en gegeil op het dodental.
op hoeveel zitten ze hier dan al?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
'Talking Heads' op tvquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
RTL 5quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef 456 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |