Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
OMG Net verklaring op Al Jazeera, Nederland werd in het bijzonder genoemd. Damn...
Iets dat het hier ook had kunnen gebeuren maar de NOS liet lang niet alles zien zoals de arabist in de studio ook zei. het was lang niet zo bedreigend en agressief als het klonk in dat stukjequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zojuist op NL. 2. Iemand die het goed kan vertalen?
Volgens dit soort extremistische varkens zijn gewone moslims ook afvalligen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Misschien is nederland wel een minder aantrekkelijk doelwit vanwege de grote hoeveelheden moslims die wij herbergen.
De kans daarop is vrij klein, daar de IRA zijn aanslagen altijd van tevoren aankondigt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Deadre het volgende:
[..]
yep idd, het kan niets anders dan dat het IRA geweest moet zijn.
Er wonen al bijna meer moslims in Londen alleen als in heel Nederland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Misschien is nederland wel een minder aantrekkelijk doelwit vanwege de grote hoeveelheden moslims die wij herbergen.
Nee, dat denk ik dus niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
op...en dan weer neer, en dan weer opquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... cijfers lopen op...
Had je niet in Londen moeten zitten om je broeders te steunen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult... of bom dus. Anyway, zolang wij de Imperialistische kont van Amerika blijven likken, kunnen we rekenen op boze moslimreacties en daar IS NIKS AAN TE DOEN.
Die lui zullen nooit uit hun holes gesmoked worden.
CANARIS: Osama leeft nog en inderdaad er zitten geallieerden in Afganistan. Irak is nog een grotere kutzooi dan toen die gare hussein daar aan de macht was. Geloof me, ik ben er toen vaak geweest.
ik heb t ook gezien , en idd vooral nederland werd genoemdquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zet dan je tv es aan voor de verandering.
kijk eens naar madrid, dat gebeurde voornamelijk in de wijk waar de meeste moslims wonen. kijk naar irak, het interesseert ze niks. ze denken met hun dood en verderf angst te zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Gelul! Ik zit al de hele tijd BBC te kijken en de aantallen die zij noemen komen niet eens een beetje in de buurt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Frutsel het volgende:
40 doden en 1000 gewonden nu,
volgens BBC en Radio 1
ben ik het mee eensquote:
Volgens mij stikt het in Engeland ook van de moslims...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Jij wordt met de dag smakelozer....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef Viking84 het volgende:
vgl met 11 september is dit een lachertje, de terroristen moeten zich schamen
ja, dat heeft zin nu, in een topic dat 10 posts per seconde verwerkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:49 schreef Logician het volgende:
tvp
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... cijfers lopen op...
Het zijn ook jouw broeders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Had je niet in Londen moeten zitten om je broeders te steunen?
Dus met een klopjacht op terroristen werken de moslims ook vrolijk mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens dit soort extremistische varkens zijn gewone moslims ook afvalligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |