Economisch als in financieel. het gaat vooral om de symboliek, niet eens om zoveel mogelijk schade. Het hart van Parijs treffen bv, Eifeltoren of Arc d T., of de Reichsdag in Berlijn etc, zal meer indruk maken (zoals ook de Twin Towers) dan een containerkraan in de haven van R'dam. Bovendien hebben we in Groningen nog wat extra capaciteit mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rotterdam geen economisch centrum van de wereld ?Denk niet dat je wil weten hoeveel olie er door de Rotterdamse haven heen gaat, Rotterdam heeft niet voor niets 1 van de diepste vaargeulen ter werlel
Misschien in een text file of in de wiki van fok?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef kLowJow het volgende:
Achtergrondinfo: Aanslagen Londen, updates, foto's, links.
OP komt eraan,.
Zie je het al voor je dat daar een boeing 747 inknalt ..quote:
WTFquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Een bizarre foto
totdat je weet wat er precies op staat, dan is het gewoon triest
Een containerkraan is niet het grote voordeel van Rotterdam, op dat gebied is Rdam nml maar een normale speler. Het laten zinken van een grote olietanker in de nieuwe waterweg zal deze voor dagen dichthouden en aangezien de wereld leeft op olie is het een goede plaats om veel schade aan te richten. True het heeft minder symbolische waarde als bv het WTC maar het zorgt wel voor een wereldwijde ontregeling.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:59 schreef gr8w8 het volgende:
Economisch als in financieel. het gaat vooral om de symboliek, niet een som zoveel mogelijk schade. Het hart van Parijs treffen bv, Eifeltoren of Arc d T., of de Reichsdag in Berlijn etc, zal meer indruk maken (zoals ook de Twin Towers) dan een containerkraan in de haven van R'dam.
Wat zijn dan jou voorstellen om dit soort idioten te stoppen ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:50 schreef xman het volgende:
Oh god niet de grootste terrorist. Dat is hetzelfde als een vuurtje blussen met benzine!![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Hier nog een. Zullen we gaan duosolliciteren?.
bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
regeringbebouw staat in de fik
Nee maar hij had wel een mooie groene broek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:03 schreef VIP het volgende:
Heeft Nostradamus niet ooit een grote aanslag voorspelt in de zevende maand in Londen?
"De boel bij elkaar houden" "Geef die jongens een clubhuis"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dan jou voorstellen om dit soort idioten te stoppen ?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
regeringgebouw staat in de fik
dikke bobbel. en om op je vraag terug te komen, ja dat denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee maar hij had wel een mooie groene broek.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef LuukBes het volgende:
De mogelijke daders.
1. Al Qaida, whoever they are. Verzamelnaam voor radicale microscopische eenlingen of groepjes die verstoord in hun hoofd zijn.
2. Chirac. Het verliezen van de strijd om de OS 2012, plus dat veel franse topvoetballers op het eiland van de aartsrivaal acteren i.p.v in eigen land, maakt hem verdacht.
3. Bush. Deze aanslagen komen hem ideaal uit, alle aandacht en druk op Bush om eindelijk eens iets te doen met de armoede en het milieu verslapt in grote mate, Blair vertrekt uit de Top, en niemand boeit het meer als er straks geen akkoorden zijn.
4. Blair, de beste manier om steun voor de oorlog te houden is wellicht aanslagen, althans dat bleek zo in de VS te zijn. In Spanje dachten ze anders.
5. Balkenende, de aanslagen komen hem goed uit omdat de Grondwet nu erdoor gedrukt kan worden.
6. Je buurman, je weet nooit wat ie in zijn vrije tijd doet.
7. Mourinho en Ambrohamitch, er waren aanslagen vlakbij Liverpool. Jaloezie m.b.t. de CL winst.
8. van Persie, Sandra zou hem in London stalkend achterna zijn gevolgd, hij wist niet waar ze precies zat.
9. Hippies, verstoren van de openbare orde tijden de G8.
10. CIA, altijd een geschikte kandidaat.
die zal d'r hele gezicht wel open hebben liggen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Een bizarre foto
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Een strakke.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor een geintje tussendoor, maar als het echt uitgebreide lollige slowchat wordt zie ik dat liever in een apart topic. Kom hier voor de updates...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
*zit zeg maar tussen Den Haag CS en het Ministerie van Buitenlandse Zaken in...
Nee, niet Babylon.
Nu wordt het wel heel gevaarlijk hè...
Zullen we hutjes op de hei gaan verkopen?
Jij denkt dat degene die het hebben opgeeisd het niet hebben gedaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Drugshond het volgende:
tvp : Op dit moment spelen er nog 2 zaken.Hoeveel slachtoffers (gewonden/doden) Wie zijn de daders, en kunnen ze deze traceren.
Maar dat zal pas in de loop van de avond duidelijk worden.
Oh wat zijn we weer grappigquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef LuukBes het volgende:
De mogelijke daders.
1. Al Qaida, whoever they are. Verzamelnaam voor radicale microscopische eenlingen of groepjes die verstoord in hun hoofd zijn.
2. Chirac. Het verliezen van de strijd om de OS 2012, plus dat veel franse topvoetballers op het eiland van de aartsrivaal acteren i.p.v in eigen land, maakt hem verdacht.
3. Bush. Deze aanslagen komen hem ideaal uit, alle aandacht en druk op Bush om eindelijk eens iets te doen met de armoede en het milieu verslapt in grote mate, Blair vertrekt uit de Top, en niemand boeit het meer als er straks geen akkoorden zijn.
4. Blair, de beste manier om steun voor de oorlog te houden is wellicht aanslagen, althans dat bleek zo in de VS te zijn. In Spanje dachten ze anders.
5. Balkenende, de aanslagen komen hem goed uit omdat de Grondwet nu erdoor gedrukt kan worden.
6. Je buurman, je weet nooit wat ie in zijn vrije tijd doet.
7. Mourinho en Ambrohamitch, er waren aanslagen vlakbij Liverpool. Jaloezie m.b.t. de CL winst.
8. van Persie, Sandra zou hem in London stalkend achterna zijn gevolgd, hij wist niet waar ze precies zat.
9. Hippies, verstoren van de openbare orde tijden de G8.
10. CIA, altijd een geschikte kandidaat.
Die zag ik net in het klein en kon ik het hoofd van die vrouw niet goed zien, vond het al zo raar gezicht... (Ja, op de hele foto is te zien dat ze een rok aan heeft).quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Een bizarre foto
Steriele/desinfecterende afdekking van brandwonden aan het gezicht ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Een bizarre foto
Oprotten eikel, ga ergens anders ongepaste grappen vertellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
??? bron??? Zou raar zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef Carport het volgende:
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/778/lome8bf.th.jpg]afbeelding][/url]
En die stond 'm goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
Niet echt onveiliger, maar ik zal wel beter opletten als ik een baard met een koffertje zie lopenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef milkingmonkey het volgende:
Áls Nederland wordt aangevallen, dan mikken ze denk ik op Den Haag. Ik woon in Den Haag, en deze aanslag heeft me niet echt banger gemaakt. Voelen mensen in Nederland zich serieus onveiliger?
Het blijft natuurlijk zeer triest..
Goh....ga vooral zo doorquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:05 schreef fransie102 het volgende:
Opvallend ook weer dat alle moslims zich stil houden.
Sorry... je hebt gelijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef thaleia het volgende:
Ik ben helemaal voor een geintje tussendoor, maar als het echt uitgebreide lollige slowchat wordt zie ik dat liever in een apart topic. Kom hier voor de updates...
quote:London's burning
London's burning
London's burning
London's burning
All across the town, all across the night
Everybody's driving with full headlights
Black and white, turn it up, face the new religion
Everybody's sitting 'round watching television
London's burning with boredom now
London's burning dial 99999
I'm up and down the Westway, in and out the lights
What a great traffic system, it's so bright
I can't think of better way to spend the night
Than speeding around underneath the yellow lights
Now in the subway and I'm looking for the flat
This one leads to that block, this one leads to that
The wind howls through the empty blocks looking for a home
I run through the empty stone because I'm all alone
London's burning
London's burning
London's burning
London's burning
Het is toch zo?quote:
Foto van een metroreiziger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is dat?
Iemand die een foto maakt van een metro vanuit een andere metro???
Ja, London bridge is falling down...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik moest meteen aan dit liedje denken:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
bild online
13.48 Uhr: Europa hält schon wieder den Atem an: Ein Gebäudeflügel der Regierungskanzlei in Warschau ist aus ungeklärter Ursache in Brand geraten. Das Gebäude wurde evakuiert. Ein Feuerwehrsprecher: Es sei zu früh, um über einen Zusammenhang mit den Explosionen in London zu spekulieren
Joh. Gaat makkelijk weer zeg, zo'n vage Islamtische website opzetten waar iedereen vanuit zijn huisje een brief naartoe kan zenden en dat dan meteen een of andere Story-Prive-blad zoals Spiegel de zaak klakkeloos overneemt.quote:
http://www.radio.com.pl/polonia/article.asp?tId=24816&j=2quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef CANARIS het volgende:
brand in warschau
Op donderdag 7 juli 2005 14:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bron?
Wat was er op te zien?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Foto van een metroreiziger.
Op RTL nu een filmpje opgenomen met een mobiele telefoon. Het leek alsof de mensen in de metro redelijk rustig en kalm waren.
Hmm, Polen is nu niet echt een rijk westers landquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
bild online
13.48 Uhr: Europa hält schon wieder den Atem an: Ein Gebäudeflügel der Regierungskanzlei in Warschau ist aus ungeklärter Ursache in Brand geraten. Das Gebäude wurde evakuiert. Ein Feuerwehrsprecher: Es sei zu früh, um über einen Zusammenhang mit den Explosionen in London zu spekulieren
Hmmmquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
bild online
Ja, beetje onduidelijk.. Was wel veel kapot glas van de metro te zien. Zou de filmer nog vastzitten in die metro?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Op RTL nu een filmpje opgenomen met een mobiele telefoon. Het leek alsof de mensen in de metro redelijk rustig en kalm waren.
Ok, dacht ik al.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Tja jij niet nee maar Anita, Beppie en Gerrie..ja die voelen zich wel bedreigt! Die worden goed op de hoogte gehouden door kwaleitskranten als De Telegraaf en kijken gerenomeerde nieuwszenders zoals SBS6 Hart van Nederland. En uiteindelijk kiezen ze voor gerechtigheid in de vorm van Wilders!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef milkingmonkey het volgende:
Áls Nederland wordt aangevallen, dan mikken ze denk ik op Den Haag. Ik woon in Den Haag, en deze aanslag heeft me niet echt banger gemaakt. Voelen mensen in Nederland zich serieus onveiliger?
Het blijft natuurlijk zeer triest..
Polen is een steeds rijker wordend EUlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmm, Polen is nu niet echt een rijk westers land
Zou de NL'se regering iets met de aanslagen te maken hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ja dat bedoel ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Nee, bruin met een blauwe stropdas
al er vast wel iets mee te maken hebben ja, ook die politieauto die hoor heeft er wat mee te maken, evenals die moslima die hier op de fiets voorbij rijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ow Donner gaat ons beschermen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Balkenende:G8-top moet doorgaan
DEN HAAG Minister-president Balkenende
vindt dat de topontmoeting van de G8 in
Gleneagles door moet gaan ondanks de
reeks aanslagen op metrostations en
bussen in Londen.
Volgens de premier leven het kabinet en
de Nederlandse bevolking "intens mee
met allen die door deze afschuwelijke
terreurdaden zijn getroffen." Hij zegt
dat de aanslagen nogmaals aantonen dat
"voortdurende intensieve aandacht nodig