Hmm, Polen is nu niet echt een rijk westers landquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
bild online
13.48 Uhr: Europa hält schon wieder den Atem an: Ein Gebäudeflügel der Regierungskanzlei in Warschau ist aus ungeklärter Ursache in Brand geraten. Das Gebäude wurde evakuiert. Ein Feuerwehrsprecher: Es sei zu früh, um über einen Zusammenhang mit den Explosionen in London zu spekulieren
Hmmmquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef CANARIS het volgende:
bild online
13.48 Uhr: Europa hält schon wieder den Atem an: Ein Gebäudeflügel der Regierungskanzlei in Warschau ist aus ungeklärter Ursache in Brand geraten. Das Gebäude wurde evakuiert. Ein Feuerwehrsprecher: Es sei zu früh, um über einen Zusammenhang mit den Explosionen in London zu spekulieren
Ja, beetje onduidelijk.. Was wel veel kapot glas van de metro te zien. Zou de filmer nog vastzitten in die metro?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Foto van een metroreiziger.
Op RTL nu een filmpje opgenomen met een mobiele telefoon. Het leek alsof de mensen in de metro redelijk rustig en kalm waren.
Ok, dacht ik al.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Foto van een metroreiziger.
Op RTL nu een filmpje opgenomen met een mobiele telefoon. Het leek alsof de mensen in de metro redelijk rustig en kalm waren.
Tja jij niet nee maar Anita, Beppie en Gerrie..ja die voelen zich wel bedreigt! Die worden goed op de hoogte gehouden door kwaleitskranten als De Telegraaf en kijken gerenomeerde nieuwszenders zoals SBS6 Hart van Nederland. En uiteindelijk kiezen ze voor gerechtigheid in de vorm van Wilders!quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:08 schreef milkingmonkey het volgende:
Áls Nederland wordt aangevallen, dan mikken ze denk ik op Den Haag. Ik woon in Den Haag, en deze aanslag heeft me niet echt banger gemaakt. Voelen mensen in Nederland zich serieus onveiliger?
Het blijft natuurlijk zeer triest..
Polen is een steeds rijker wordend EUlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Hmm, Polen is nu niet echt een rijk westers land
Zou de NL'se regering iets met de aanslagen te maken hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ja dat bedoel ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Nee, bruin met een blauwe stropdas
al er vast wel iets mee te maken hebben ja, ook die politieauto die hoor heeft er wat mee te maken, evenals die moslima die hier op de fiets voorbij rijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar er stijgen opvallend veel straaljagers op vanaf vliegbasis Twente (woon er niet al te ver vandaan). Normaal gebeurt er nauwelijks wat, in het afgelopen kwartier heb ik er 3 op horen stijgen.
Even dat jullie het ook weten.
Ow Donner gaat ons beschermen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Balkenende:G8-top moet doorgaan
DEN HAAG Minister-president Balkenende
vindt dat de topontmoeting van de G8 in
Gleneagles door moet gaan ondanks de
reeks aanslagen op metrostations en
bussen in Londen.
Volgens de premier leven het kabinet en
de Nederlandse bevolking "intens mee
met allen die door deze afschuwelijke
terreurdaden zijn getroffen." Hij zegt
dat de aanslagen nogmaals aantonen dat
"voortdurende intensieve aandacht nodig