quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen dames en heren, Gisteren is er nogal wat bloot geplaatst in de [BeF] reeks. Dit gaan we dus niet herhalen. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik zeker geen problemen hebben om een ban aan te vragen voor de betreffende users en bij nog een keer gaat de reeks gewoon op slot. Dat zou erg jammer zijn.
[/einde mededeling]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Dagcijfers van gister
1. Zebbie 1403
2. AMD64 1205
ik had er 268, niet slecht, maar niet eens in de top tienquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Dagcijfers van gister
1. Zebbie 1403
2. AMD64 1205
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen dames en heren, Gisteren is er nogal wat bloot geplaatst in de [BeF] reeks. Dit gaan we dus niet herhalen. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik zeker geen problemen hebben om een ban aan te vragen voor de betreffende users en bij nog een keer gaat de reeks gewoon op slot. Dat zou erg jammer zijn.
[/einde mededeling]
Jammer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
is te begrijpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
Voor bloot is een apart subforum dus rukken doe je daar maar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 gooid met heilig water
Wat zegt de man nou net!?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:12 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Voor bloot is een apart subforum dus rukken doe je daar maar!![]()
Tyf op, dude!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zegt de man nou net!?!
Geen bloot hier![]()
Hij bedoelt : Geen bloot maar bier , denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zegt de man nou net!?!
Geen bloot hier![]()
Wat mogen we neit zeggen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
Is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:14 schreef Havoc het volgende:
Heb het even in de OP gezet. Willen jullie zo vriendelijk zijn deze vandaag althans in de OP te blijven houden zodat iedereen het kan lezen?
Naaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Dark_Killah het volgende:
wat voor bloot hav?
wat zou je denkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Dark_Killah het volgende:
wat voor bloot hav?
TVP > Terug Vind post *mag niet meer gebruikt worden(quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Thx Niet zo veel verstand vand ie afkortingen hierzo
Fipo ?
TVP ?
TT ?
Bier ?
First postquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Thx Niet zo veel verstand vand ie afkortingen hierzo
Fipo ?
TVP ?
TT ?
Bier ?
Sterf!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TVP > Terug Vind post *mag niet meer gebruikt worden(
TT- Topc Titel
Bier- is drank
idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met dezequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:20 schreef DeTolk het volgende:
maar, ff serieus mensen (in Onzin) laten we ons wel even een beetje gedragen. anders moeten we een nieuwe reeks bedenken
Jup. Daarom juist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met deze
liever nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
wel blote voeten/knieen/ellebogen?
Deze is zelf opgezet door Havoc om bagger tegen te gaan dus als deze wordt gesloten komen er weer veel baggertopics, en dan krijgen ze het weer druk, en dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met deze
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
maar ze zullen ook niet alles toelaten in deze reeks. anders gaan ze gewoon de baggeraars bannen (ik noem geen namenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Deze is zelf opgezet door Havoc om bagger tegen te gaan dus als deze wordt gesloten komen er weer veel baggertopics, en dan krijgen ze het weer druk, en dat kan niet de bedoeling zijn
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
First post
TerugVindPost
Topictitel
Geen afkorting.. gewoon een uitroep
Jullie snappen het welquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
Ik ga m'n vriendin niet posten hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jullie snappen het wel.
Geen overdaad aan tieten, opengesperde kutten e.d.
Lekker wijf in een krappe bikini is no problem.
Zo zo dat gaat snel >Dquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
![]()
Allemaal hoor ik ben nou echt een volleerd fokker thx
Pas boven de 10 mile hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
![]()
Allemaal hoor ik ben nou echt een volleerd fokker thx
No shit sherlock, ik heb em bedacht dus dan ga ik em niet zo maar dicht pleurenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Billekoek het volgende:
Dus voorlopig zullen ze deze reeks wel open laten.
Ook uit dat oogpunt idd.quote:Maar idd, minder bloot is opzich ook wel goed. Anders denken mn collega's dat ik de hele dag p0rn zit te kijken
Jah hoor Godlike02 enneehh BHFHquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo zo dat gaat snel >D
Ken je alle belangrijke users en mods al?
Ik kreeg gister commentaar van mn collega'squote:Op donderdag 7 juli 2005 09:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
No shit sherlock, ik heb em bedacht dus dan ga ik em niet zo maar dicht pleuren.
[..]
Ook uit dat oogpunt idd.
---edit more coffee needed---
Ik ben niet belangrijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:25 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Jah hoor Godlike02 enneehh BHFH
En ik hbe het BEF topic gevonden...
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik kreeg gister commentaar van mn collega's
Is geluktquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Neej ok ik wou je even een goed begin van de dag geven....![]()
nooit dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef Billekoek het volgende:
[..]
En waar nodig, geef je commentaar enzo.
Jah hardopquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...
Bier, Bier, Bier, zonder dat geen plezier!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al tijd voor Bier?
Dat zijn ze hier al gewendquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Bier, Bier, Bier, zonder dat geen plezier!
Wanneer niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al tijd voor Bier?
Nee meer zo iets van, wtf, wat doettie nu weer??quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kijken ze dan ok met zo'n blik vande jeugd van tegenweurdig ????
nog dronken ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Wanneer niet?
Hoe kun je zo'n stomme vraag stellen? Al wakker?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:33 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Nee meer zo iets van, wtf, wat doettie nu weer??
Dan probeer ik het uitteleggen en dan zeggen ze: moet je daarnou om lachen?![]()
Dat doe ik alquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Dragon-fly het volgende:
Zullen we iets gaan bijdragen aan de maatschappij ?
Ik draag bij aan de belastingdienstquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Dragon-fly het volgende:
Zullen we iets gaan bijdragen aan de maatschappij ?
omdat hij heeel goed kan vertalen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Waarom heet jij eigenlijk de Tolk ...?
Omdat ik op school altijd goed was met talen.... WAS dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Neej iets karakterastiek van BEF.... iets wat ongehoord is iets waaraan je de beffer gelijk herkend iets dat lijkt op eem...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de belastingdienst
Is dat genoeg?
En waarom heet jij Dragon-fly?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Is het een hobby van jequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:42 schreef Billekoek het volgende:
Vraag me niet naar mijn naam.
en nu kun je er geen kont meer van?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat ik op school altijd goed was met talen.... WAS dus
Strakke, ronde, roze. Al het moois komt onder mn vingersquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef Dragon-fly het volgende:
ZO weer terug ff roken...
waarom zeg ik dit wel tegen jullie en niet tegen m'n collega's![]()
Heej!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
het begint hier te ruiken naar fituur
ik heb liever taart dan die fituurlucht op dit uurquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:50 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Heej!
Hier niet! Er komt zo taart aan hier![]()
Shiiiitttt, de patat !!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
het begint hier te ruiken naar fituur
Vraag je ze niet mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef Dragon-fly het volgende:
ZO weer terug ff roken...
waarom zeg ik dit wel tegen jullie en niet tegen m'n collega's![]()
oldbiequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef So_Addictive het volgende:
OMG![]()
Mijn laatste BeF-post was in nummer # 14!
Damn , das lang geledenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef So_Addictive het volgende:
OMG![]()
Mijn laatste BeF-post was in nummer # 14!
owja laat maar komenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:06 schreef 9christensen het volgende:
hej ook nog frikadellen hier?
nah, tis nog vroeg hequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:11 schreef Dragon-fly het volgende:
Dronken mensen typen sneller... en iedereen is weg om calvobes na te doen... beetje jammer..
Caffeine bier is De oplossing dat heb ik al eerder gemeld...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nah, tis nog vroeg heom 12 uur komt het wel los
![]()
Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier opquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier op![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier op![]()
mensen een ban aanpraten doen we in dat andere topic hequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga je echt te ver... geef eem maar een ban dan kan ie weer gaan drinken
Sorry. Ik reageer hier pas 20 topics. Dus ik ben nog een redelijke amateur (al zeg ik het zelf)quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga je echt te ver... geef eem maar een ban dan kan ie weer gaan drinken
hoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sorry. Ik reageer hier pas 20 topics. Dus ik ben nog een redelijke amateur (al zeg ik het zelf)
Hmmm ja, maar dat is nou precies waar de schoen wringt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:22 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hotis hier onzin he als je bier drinkt en frituurt is het al goed....
Jah de goeie ouwe tijd is voorbij....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:28 schreef Echo99 het volgende:
Sterf topic.
En krijgen we foto`s als bewijs?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:22 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hotis hier onzin he als je bier drinkt en frituurt is het al goed....
Hij is fijn.quote:
In Dig een paarquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zoek iemand die goed PHP kan schrijven.
Weet jij iemand?
Ik niet!
Oplossing... Bel naar de NHL toe of inholland en zeg dat je ene stage opdracht hebt en dat je iemand nodig hebt voor PHP dan lukt het wel.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet jij iemand?
Ik niet!
Dat kost je geldquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet jij iemand?
Ik niet!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:36 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Oplossing... Bel naar de NHL toe of inholland en zeg dat je ene stage opdracht hebt en dat je iemand nodig hebt voor PHP dan lukt het wel.....
Morning.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Intrepidity het volgende:
omg, deeltje of 8 gemist
goeiemorgen iig
Dat hoop ik ook. ik blijf F5en namelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is.... Hoop ik igg
Je zal het toch maar mee maken heequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. ik blijf F5en namelijk.
Wil ik F5 intypen druk ik op F5![]()
![]()
![]()
Want je bent je heel erg aan het vervelen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is.... Hoop ik igg
Ik voel t aankomen. Dit wordt een slechte dag...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:47 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Je zal het toch maar mee maken hee![]()
Inderdaad, nergens frituurhapjes in de aanbiedingquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik voel t aankomen. Dit wordt een slechte dag...
Misschien hier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens frituurhapjes in de aanbieding![]()
Hmmz ja daar had ik ook nog gekeken... maarja, ik ben niet al te helder vanochtend dus ik kan best iets over het hoofd zienquote:
Vervelen is nog zacht uitgedrukt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want je bent je heel erg aan het vervelen?
joa zeg hequote:
Posten dan allemaal met je donder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Vervelen is nog zacht uitgedrukt...![]()
Geen probleem. Ik heb trouwes gisterquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmmz ja daar had ik ook nog gekeken... maarja, ik ben niet al te helder vanochtend dus ik kan best iets over het hoofd zien
Kuiken-met-zonnebril-nuggets? apartquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb trouwes gisternuggets op. Lekker hoor...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Vervelen is nog zacht uitgedrukt...![]()
Ik heb em zelf geslacht. (lees: ik heb de etter zn zonnebril afgepakt)quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kuiken-met-zonnebril-nuggets? apart
eerst slachten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb em zelf geslacht. (lees: ik heb de etter zn zonnebril afgepakt)
Dat is toch slachten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
eerst slachten?![]()
Nee joh, gewoon meteen in de frituurpan
Ik heb zonnet iets gedaan.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, maar ik post toch
Maar als het hier niet hard genoeg gaat dan lopen er altijd nog andere topics op fok
Ja maar dan laat je de pan dat werk doen, scheelt een hoop voor de hoeveelheid werk én je gewetenquote:
Oeh oeh, wat heb je gedaan dan ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ga me al schamen in de hoek![]()
Godtquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ha Joolz hier![]()
Ff scriptje in elkaar gefietst
Hard gewerkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:06 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga ik weer met ene goed gevoel naar huis...
quote:
Urine ook. Dat drink je toch ook niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:07 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity slaat een glas icetea achterover...
Tja, het heeft iig bijna dezelfde kleur als bier
Nee. Icetea wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Urine ook. Dat drink je toch ook niet?
Ik moet nog wel effequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:06 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga ik weer met ene goed gevoel naar huis...
Inderdaad jah..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:07 schreef Billekoek het volgende:
Trouwens, best lekker weer voor de vette hap met bier
quote:
heeeuyquote:
kinderwerkquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef freiss het volgende:
hmm.. we zijn een stuk verder.
Euroshopper van de appiequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zucht... Icetea.... Nou goed, als het maar Lipton is dan...![]()
Hehehe, ben al vanaf 7 uur op, al ontbeten, broodjes al op.quote:
Maar wel zónder bubbels.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:10 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zucht... Icetea.... Nou goed, als het maar Lipton is dan...![]()
babywerkquote:
Ik vind buiten de lipton om de euroshopper t lekkerstquote:
Kwekkeboomquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Dragon-fly het volgende:
welke kroket vinden jullie het lekkerste?
mannenwerkquote:
Alles behalve de Kwek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Dragon-fly het volgende:
welke kroket vinden jullie het lekkerste?
grolsch ja?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef JDude het volgende:
Moggūh.
Het bier van gisteren dreunt nog een beetje na
Ja hallo, 49 cent tegenover 1,60... ik heb ook geen geld/bier op me rug groeienquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nou goed, je hebt zelf in ieder geval door dat je fout zit...
Kleffe bende...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
kwekkerboom...? die zijn juist lekker...
En Jupiler. En Hertog Jan. En Guinness.quote:
zo moet 'tquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef Echo99 het volgende:
Allememaggies... Ik F5 en er is weer gepost...
Wel frituur? If so: dan zou ik me effe wassen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja hallo, 49 cent tegenover 1,60... ik heb ook geen geld/bier op me rug groeien![]()
Hertog Janquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:14 schreef JDude het volgende:
[..]
En Jupiler. En Hertog Jan. En Guinness.
Van de Tapquote:
Zooow een gouden tap!quote:
hmmmmmquote:
joa zeg hequote:
en de wijn naar binnen laten gaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren had ik ook een feestje.
Maar ik heb het bier mooi weer laten staan.
dat doe ik zo evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef Dragon-fly het volgende:
ff door posten we zijn er bijna.. we zijn er bijna
laat knappenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:18 schreef Billekoek het volgende:
Het is friet-uur
Helemaal perfect kun je ook nooit zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren had ik ook een feestje.
Maar ik heb het bier mooi weer laten staan.
de omgekeerde wereldquote:
Bezorg je ook?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Kroket tender = Kroket verzorger en dat ben ik....
nieuw van de makers van de beertenderquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Nee. Jij eet ze alleen maar op! Is ook wat voor te zeggen natuurlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Nee man een brand slang.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Billekoek het volgende:
Een kauwgomballen automaat waar bier uitkomt
Een tap waar je een kwartje in moet gooien zeg maar...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Billekoek het volgende:
Een kauwgomballen automaat waar bier uitkomt
Heelveelquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee. Jij eet ze alleen maar op! Is ook wat voor te zeggen natuurlijk...
Kwartjes bestaan niet meer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een tap waar je een kwartje muntje in moet gooien zeg maar...
shultenbrau dus....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een tap waar je een kwartje in moet gooien zeg maar...
pffff, ik dacht dat ik vandaag uiig was {quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |