quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen dames en heren, Gisteren is er nogal wat bloot geplaatst in de [BeF] reeks. Dit gaan we dus niet herhalen. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik zeker geen problemen hebben om een ban aan te vragen voor de betreffende users en bij nog een keer gaat de reeks gewoon op slot. Dat zou erg jammer zijn.
[/einde mededeling]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Dagcijfers van gister
1. Zebbie 1403
2. AMD64 1205
ik had er 268, niet slecht, maar niet eens in de top tienquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:07 schreef DeTolk het volgende:
Dagcijfers van gister
1. Zebbie 1403
2. AMD64 1205
Mijn zegen heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen dames en heren, Gisteren is er nogal wat bloot geplaatst in de [BeF] reeks. Dit gaan we dus niet herhalen. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik zeker geen problemen hebben om een ban aan te vragen voor de betreffende users en bij nog een keer gaat de reeks gewoon op slot. Dat zou erg jammer zijn.
[/einde mededeling]
Jammer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
is te begrijpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
Voor bloot is een apart subforum dus rukken doe je daar maar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 gooid met heilig water
Wat zegt de man nou net!?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:12 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Voor bloot is een apart subforum dus rukken doe je daar maar!![]()
Tyf op, dude!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zegt de man nou net!?!
Geen bloot hier![]()
Hij bedoelt : Geen bloot maar bier , denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat zegt de man nou net!?!
Geen bloot hier![]()
Wat mogen we neit zeggen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
[/einde mededeling]
Is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:14 schreef Havoc het volgende:
Heb het even in de OP gezet. Willen jullie zo vriendelijk zijn deze vandaag althans in de OP te blijven houden zodat iedereen het kan lezen?
Naaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Dark_Killah het volgende:
wat voor bloot hav?
wat zou je denkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Dark_Killah het volgende:
wat voor bloot hav?
TVP > Terug Vind post *mag niet meer gebruikt worden(quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Thx Niet zo veel verstand vand ie afkortingen hierzo
Fipo ?
TVP ?
TT ?
Bier ?
First postquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:18 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Thx Niet zo veel verstand vand ie afkortingen hierzo
Fipo ?
TVP ?
TT ?