Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier opquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier op![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Deze dag is al 10 uur en 19 minuten bezig. Ik heb nog niet gefrituurd en geen bier op![]()
mensen een ban aanpraten doen we in dat andere topic hequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga je echt te ver... geef eem maar een ban dan kan ie weer gaan drinken
Sorry. Ik reageer hier pas 20 topics. Dus ik ben nog een redelijke amateur (al zeg ik het zelf)quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:20 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
nou ga je echt te ver... geef eem maar een ban dan kan ie weer gaan drinken
hoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sorry. Ik reageer hier pas 20 topics. Dus ik ben nog een redelijke amateur (al zeg ik het zelf)
Hmmm ja, maar dat is nou precies waar de schoen wringt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:22 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hotis hier onzin he als je bier drinkt en frituurt is het al goed....
Jah de goeie ouwe tijd is voorbij....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:28 schreef Echo99 het volgende:
Sterf topic.
En krijgen we foto`s als bewijs?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:22 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hotis hier onzin he als je bier drinkt en frituurt is het al goed....
Hij is fijn.quote:
In Dig een paarquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zoek iemand die goed PHP kan schrijven.
Weet jij iemand?
Ik niet!
Oplossing... Bel naar de NHL toe of inholland en zeg dat je ene stage opdracht hebt en dat je iemand nodig hebt voor PHP dan lukt het wel.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet jij iemand?
Ik niet!
Dat kost je geldquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet jij iemand?
Ik niet!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:36 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Oplossing... Bel naar de NHL toe of inholland en zeg dat je ene stage opdracht hebt en dat je iemand nodig hebt voor PHP dan lukt het wel.....
Morning.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Intrepidity het volgende:
omg, deeltje of 8 gemist
goeiemorgen iig
Dat hoop ik ook. ik blijf F5en namelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is.... Hoop ik igg
Je zal het toch maar mee maken heequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. ik blijf F5en namelijk.
Wil ik F5 intypen druk ik op F5![]()
![]()
![]()
Want je bent je heel erg aan het vervelen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:44 schreef Dragon-fly het volgende:
Ik denk dat dit de stilte voor de storm is.... Hoop ik igg
Ik voel t aankomen. Dit wordt een slechte dag...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:47 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Je zal het toch maar mee maken hee![]()
Inderdaad, nergens frituurhapjes in de aanbiedingquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik voel t aankomen. Dit wordt een slechte dag...
Misschien hier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Inderdaad, nergens frituurhapjes in de aanbieding![]()
Hmmz ja daar had ik ook nog gekeken... maarja, ik ben niet al te helder vanochtend dus ik kan best iets over het hoofd zienquote:
Vervelen is nog zacht uitgedrukt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want je bent je heel erg aan het vervelen?
joa zeg hequote:
Posten dan allemaal met je donder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Vervelen is nog zacht uitgedrukt...![]()
Geen probleem. Ik heb trouwes gisterquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmmz ja daar had ik ook nog gekeken... maarja, ik ben niet al te helder vanochtend dus ik kan best iets over het hoofd zien
Kuiken-met-zonnebril-nuggets? apartquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb trouwes gisternuggets op. Lekker hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |