Dat doe ik alquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Dragon-fly het volgende:
Zullen we iets gaan bijdragen aan de maatschappij ?
Ik draag bij aan de belastingdienstquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Dragon-fly het volgende:
Zullen we iets gaan bijdragen aan de maatschappij ?
omdat hij heeel goed kan vertalen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Waarom heet jij eigenlijk de Tolk ...?
Omdat ik op school altijd goed was met talen.... WAS dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Neej iets karakterastiek van BEF.... iets wat ongehoord is iets waaraan je de beffer gelijk herkend iets dat lijkt op eem...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik draag bij aan de belastingdienst
Is dat genoeg?
En waarom heet jij Dragon-fly?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:39 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Is het een hobby van jequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:42 schreef Billekoek het volgende:
Vraag me niet naar mijn naam.
en nu kun je er geen kont meer van?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat ik op school altijd goed was met talen.... WAS dus
Strakke, ronde, roze. Al het moois komt onder mn vingersquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef Dragon-fly het volgende:
ZO weer terug ff roken...
waarom zeg ik dit wel tegen jullie en niet tegen m'n collega's![]()
Heej!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
het begint hier te ruiken naar fituur
ik heb liever taart dan die fituurlucht op dit uurquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:50 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Heej!
Hier niet! Er komt zo taart aan hier![]()
Shiiiitttt, de patat !!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
het begint hier te ruiken naar fituur
Vraag je ze niet mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef Dragon-fly het volgende:
ZO weer terug ff roken...
waarom zeg ik dit wel tegen jullie en niet tegen m'n collega's![]()
oldbiequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef So_Addictive het volgende:
OMG![]()
Mijn laatste BeF-post was in nummer # 14!
Damn , das lang geledenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef So_Addictive het volgende:
OMG![]()
Mijn laatste BeF-post was in nummer # 14!
owja laat maar komenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:06 schreef 9christensen het volgende:
hej ook nog frikadellen hier?
nah, tis nog vroeg hequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:11 schreef Dragon-fly het volgende:
Dronken mensen typen sneller... en iedereen is weg om calvobes na te doen... beetje jammer..
Caffeine bier is De oplossing dat heb ik al eerder gemeld...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nah, tis nog vroeg heom 12 uur komt het wel los
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |