en de wijn naar binnen laten gaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren had ik ook een feestje.
Maar ik heb het bier mooi weer laten staan.
dat doe ik zo evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef Dragon-fly het volgende:
ff door posten we zijn er bijna.. we zijn er bijna
laat knappenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:18 schreef Billekoek het volgende:
Het is friet-uur
Helemaal perfect kun je ook nooit zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren had ik ook een feestje.
Maar ik heb het bier mooi weer laten staan.
de omgekeerde wereldquote:
Bezorg je ook?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Kroket tender = Kroket verzorger en dat ben ik....
nieuw van de makers van de beertenderquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Nee. Jij eet ze alleen maar op! Is ook wat voor te zeggen natuurlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kroket = Kroket
tender = verzorgen
Nee man een brand slang.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Billekoek het volgende:
Een kauwgomballen automaat waar bier uitkomt
Een tap waar je een kwartje in moet gooien zeg maar...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Billekoek het volgende:
Een kauwgomballen automaat waar bier uitkomt
Heelveelquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee. Jij eet ze alleen maar op! Is ook wat voor te zeggen natuurlijk...
Kwartjes bestaan niet meer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een tap waar je een kwartje muntje in moet gooien zeg maar...
shultenbrau dus....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Een tap waar je een kwartje in moet gooien zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |