idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met dezequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:20 schreef DeTolk het volgende:
maar, ff serieus mensen (in Onzin) laten we ons wel even een beetje gedragen. anders moeten we een nieuwe reeks bedenken
Jup. Daarom juist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met deze
liever nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
wel blote voeten/knieen/ellebogen?
Deze is zelf opgezet door Havoc om bagger tegen te gaan dus als deze wordt gesloten komen er weer veel baggertopics, en dan krijgen ze het weer druk, en dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en iedereen weet, reeksen mogen niet dus we hebben al mazzel met deze
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
maar ze zullen ook niet alles toelaten in deze reeks. anders gaan ze gewoon de baggeraars bannen (ik noem geen namenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Deze is zelf opgezet door Havoc om bagger tegen te gaan dus als deze wordt gesloten komen er weer veel baggertopics, en dan krijgen ze het weer druk, en dat kan niet de bedoeling zijn
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
First post
TerugVindPost
Topictitel
Geen afkorting.. gewoon een uitroep
Jullie snappen het welquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
geen bloot
Ik ga m'n vriendin niet posten hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jullie snappen het wel.
Geen overdaad aan tieten, opengesperde kutten e.d.
Lekker wijf in een krappe bikini is no problem.
Zo zo dat gaat snel >Dquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
![]()
Allemaal hoor ik ben nou echt een volleerd fokker thx
Pas boven de 10 mile hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
![]()
Allemaal hoor ik ben nou echt een volleerd fokker thx
No shit sherlock, ik heb em bedacht dus dan ga ik em niet zo maar dicht pleurenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:23 schreef Billekoek het volgende:
Dus voorlopig zullen ze deze reeks wel open laten.
Ook uit dat oogpunt idd.quote:Maar idd, minder bloot is opzich ook wel goed. Anders denken mn collega's dat ik de hele dag p0rn zit te kijken
Jah hoor Godlike02 enneehh BHFHquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo zo dat gaat snel >D
Ken je alle belangrijke users en mods al?
Ik kreeg gister commentaar van mn collega'squote:Op donderdag 7 juli 2005 09:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
No shit sherlock, ik heb em bedacht dus dan ga ik em niet zo maar dicht pleuren.
[..]
Ook uit dat oogpunt idd.
---edit more coffee needed---
Ik ben niet belangrijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:25 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Jah hoor Godlike02 enneehh BHFH
En ik hbe het BEF topic gevonden...
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik kreeg gister commentaar van mn collega's
Is geluktquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Neej ok ik wou je even een goed begin van de dag geven....![]()
nooit dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef Billekoek het volgende:
[..]
En waar nodig, geef je commentaar enzo.
Jah hardopquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...
Bier, Bier, Bier, zonder dat geen plezier!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al tijd voor Bier?
Dat zijn ze hier al gewendquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij mij kijken ze wel raar als ik soms zo moet lachen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Bier, Bier, Bier, zonder dat geen plezier!
Wanneer niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al tijd voor Bier?
Nee meer zo iets van, wtf, wat doettie nu weer??quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Kijken ze dan ok met zo'n blik vande jeugd van tegenweurdig ????
nog dronken ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Wanneer niet?
Hoe kun je zo'n stomme vraag stellen? Al wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |