quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt klaar is voor het nieuwe seizoen
Hopelijk een vaste basisplaats en goed doorontwikkelen. Misschien kunnen de spelersprofielen geupdate worden coach?
Maak er wat leuks vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een goed idee, ik zal kijken wanneer dat zal lukken. Hoop zo snel mogelijk
Mijn huidige is best coach.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Chen het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe rugnummers?
In principe blijven de rugnummers ongewijzigd, maar als je zelf liever met een ander rugnummer wil spelen, kan het nog gewijzigd worden. Het moet dan natuurlijk wel een rugnummer zijn die nog niet bezet is, maar dat lijkt me logischquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Chen het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe rugnummers?
SCH van het eerste speelt daar al in, dus dat kan ook al niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Chen het volgende:
Zo ik heb zin in de oefenpotjes...
Eerste trainings was weer effe wennen
En ik zou wel graag nummer 11 willen aangezien 7 bezet is
We doen in ieder geval mee met aan een jeugdtoernooi (de Ottercup). Maar het volledige programma maak ik zsm mogelijk bekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Chen het volgende:
Is er al een oefenprogramma bekend?
Dan zit je bij deze bij de selectie,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:59 schreef JPM01 het volgende:
heeft intresse
ik ben vaak vooraan te vinden, maar speel vaak linkshalf.
Sterke punten: Snelheid en tacktisch inzicht, ik ben 2meter lang en een sterke kopper
kan ook goed uithalen.
Zwakste punten: verdedigen
dankjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zit je bij deze bij de selectie,
Welkom bij het team![]()
ik ben wel een aanvallende middenvelderquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik loop elke morgen hard ja, zelfs als het voetbal seizoen voorbij is ben ik nog met mijn conditie bezig
![]()
Zolang je de overstap naar het eerste maar kan makenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?
Dat is je geroaiequote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningen![]()
maar goed ik zal me bewijzen
Blij dat we niet tegen die Friezen hoeven. Die zijn eng.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:
Hier dan het oefenprogramma
We spelen eerst een toernooi om de Ottercup. We zijn ingedeeld in een groep met het Brazilaanse Favela en Engelse Young Gunners. In de andere poule zitten: Berliner Kickers, Friese Knapen en Donderhonden
Ter verduidelijking het gaat hier dus om de reserves en niet de A-selecties.
Programma:
27 juli ACFU - Favela
29 juli ACFU - Young Gunners
31 juli eventueel de finale
8 Aug ACFU - Werner Boys (Vst)
Die voetballen vooral voor eigen succes, denk niet dat ze echt lastig zijn. Ze hebben veel individuele klasse, maar als team zijn ze niksquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Favela is ook moeilijk. Ghetto-kids, die een profcontract willen om te ontsnappen aan een leven vol geweld, lijmsnuiven en prostitutie.
Wij hebben een bijl.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ze kunnen wel de zesvoudige schaar enzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]zorgen dan wel dat ze geen zesvoudige schaar meer kunnen doen
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.quote:
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:49 schreef stame het volgende:
[..]
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.
Ze spelen een 4-3-3 systeem met goede buitenspelersquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?
Oké hier kan ik wel wat meequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef stame het volgende:
[..]
Ze spelen een 4-3-3 systeem met goede buitenspelers
De linksbuiten, Billy the Kid, heeft goede actie en kan een nauwkeurige voorzet leveren.
Centrale middenvelder en tevens aanvoerder David Young, die regelt vrijwel alle geniale pass-jes (hoe schrijf je dat eigenlijk ?)
En de rechtsback, zijn naam is me ontschoten, maar hij viel ook in hen laatste wedstrijd (afgelopen zondag) uit met een knieblessure.
De keeper is wat minder.
Oei dat is minderquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee dat niet
afgelopen maandag is een teamgenoot overleden![]()
]
Jezus. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee dat niet
afgelopen maandag is een teamgenoot overleden![]()
]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Tummers Doelman Willemsen Verdediger Becks Verdediger Manders Verdediger Belsen Verdediger Haarsma Verdediger Kalashnikov (RUS) Verdediger Martens Middenvelder De Roos Middenvelder Teteringen Middenvelder Bouyeri (MAR) Middenvelder Tonalov (WRU) Middenvelder Haerinckx (BEL) Middenvelder Van Gogh Aanvaller Mansek (TSJ) Aanvaller Smets Aanvaller Goedegemoedt (BEL) Aanvaller DeNyle |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Senner Doelman Dalmatier Verdediger Yorkshire Verdediger Setter (IER) Verdediger Spaniel Verdediger Lassie (FIN) Verdediger Mastino (ARG) Verdediger Jack-Russell Middenveld Colie Middenveld Pluto Middenveld Goldenretriever Middenveld Rotweiler Middenveld Beagle Middenveld Mopshond Aanvaller Takkie Aanvaller Boxer Aanvaller Pitbull Aanvaller Labrádor (SPA) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Jelle Doelman Fedde Verdediger Sierd Verdediger Sippe Verdediger Yep Verdediging Riemer Verdediging Tjerk Verdediging Syb Middenvelder Heitze Middenvelder Thys Middenvelder Siebrand Middenvelder Sietse Middenvelder Haye Middenvelder Ids Aanvaller Eise Aanvaller Hielke Aanvaller Douwe Aanvaller Bieuwe |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Tensen Doelman Kemp Verdediger De Boer Verdediger Starreveld Verdediger Freriks Verdediger Joosten Verdediger Verburg Verdediger Moors Middenveld Hildebrand Middenveld Van Gelder Middenveld Te Braak Middenveld Emmer Middenveld Barend Middenveld Bremer Aanval Ter Brink Aanval De Wild Aanval Beelen Aanval Krabbé |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Van Raaij Doelman De Roy Zuidewijn Verdediger Margharita Verdediger Wolkers Verdediger De Grave Verdediger Mulder Verdediger Van der Laan Verdediger Westbroek Verdediger Van Rossum Middenveld Brard Middenveld Balkenende Middenveld Zalm Middenveld Advocaat Middenveld Nawijn Middenveld Marijnissen Aanvaller Frequin Aanvaller Mingelen Aanvaller Verdonk |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Joystick Doelman Logger Verdediger Tab Verdediger Eksel (Bel) Verdediger Windows Verdediger Numlock Verdediger Alt Verdediger Empedri (Fin) Middenvelder Cookie Middenvelder Browser Middenvelder Capslock Middenvelder Spyware Middenvelder Escapi (COL) Middenvelder Packard Aanvaller Qwerty-Uiop (FRA) Aanvaller Bug Aanvaller Server Aanvaller Scanner Aanvaller Firewall |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Van Dijk Doelman Brouwer Verdediger Quist Verdediger C. Scheurwater Verdediger P. Scheurwater Verdediger D. de Jong Verdediger Vermeulen Verdediger Looye Middenvelder J. de Jong Middenvelder Lengkeek Middenvelder Van Lint Middenvelder Van der Gouw Middenvelder Tholenaars Middenvelder Lenting Middenvelder Den Hollander Aanvaller De Winter Aanvaller Schenkel Aanvaller Datema Aanvaller Sobat (AFG) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Vrienten Doelman Paulusma Verdediger Vd Lubbe Verdediger Buitenhuis Verdediger Hay (IER) Verdediger Shaffy Verdediger Spinvis Verdediger Van Halen Middenvelder Vanden Berg Middenvelder Heerink Middenvelder Zuyderwijk Middenvelder Assorgia Middenvelder Koelewijn Middenvelder Konings Aanvaller Wauters (BEL) Aanvaller Meeuwis Aanvaller Schilder Aanvaller De Groot Aanvaller Bauer |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Visser Doelman Smeets Verdediger Van Hanegem Verdediger Schreuder Verdediger Koster Verdediger Roelfs Verdediger Gemser Verdediger Veljanoski Verdediger Van 't Hek Middenveld Borst Middenveld Hersman Middenveld Janssen Middenveld Jansma Middenveld Van Trigt Middenveld Koomen Aanvaller Ter Wiel Aanvaller Dijkstra Aanvaller Schelvis Aanvaller Ducrot |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Doelman Taling Doelman Fuut Verdediger Vink Verdediger Kievit Verdediger Koekoek Verdediger Ooievaers (BEL) Verdediger Zwaan Verdediger Grutto Verdediger Pluvier Middenvelder Duijf Middenvelder Leeuwerik Middenvelder De Gier Middenvelder Adelaar Middenvelder Valk Middenvelder Jan van Gendt Middenvelder Spriet Aanval Kiekendief Aanvaller Kolibri Aanvaller Roerdomp Aanvaller Nachtegael |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Van den Brekel Doelman Arends Verdediger Rintje Verdediger Simek Verdediger Control Verdediger De Raaf Verdediger Hewlett Verdediger Bormers Middenvelder Jarno Middenvelder Kuyzenga Middenvelder Zijlers Middenvelder Ruis Middenvelder Rosemoller Aanvaller Pauw Aanvaler Chip Aanvaller Joppe Aanvaller Welman |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Hematocriet Doelman Snuif Verdediger Spuitert Verdediger Stoont Verdediger Al Hasjiesj (SAU) Verdediger Methadon (GRI) Verdediger Dealer Verdediger Epo (SPA) Middenvelder Van Wiet Middenvelder Bolletjes Middenvelder Overdosis Middenvelder Addick Middenvelder Controle (FRA) Middenvelder Crack (SCH) Aanvaller Hyper Aanvaller Herowinsky (POL) Aanvaller Ontwennink Aanvaller Speed Aanvaller Ko Ka-Ine (ZKO) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Doelman Joep Zuremelk Doelman Pim Paling Verdediger Otto Olie Verdediger Kees Compost Verdediger Marco Mest Verdediger Onno Oksel Verdediger Kris Kakkerlak Verdediger Dennis Darmzwak Verdediger Sylvio Smegma Middenvelder Steven Karnemelk Middenvelder Matthijs Chloor Middenvelder Bas Kadaver Middenvelder Jeffrey Boer Middenvelder Willem Slootwater Middenvelder Arjan Zweetlel Middenvelder Erik Braaksel Aanvaller Yves Champignon Aanvaller Ron Rioolrat Aanvaller Max Meurder Aanvaller Mike Mossel |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Zjröntchen (DUI) Doelman Bjorro (ZWE) Verdediger Tongesen (NOO) Verdediger Zhypushnethniy (OEK) Verdediger Golfescu (ROE) Verdediger Hannemann (DUI) Verdediger Vanstameren (BEL) Middenvelder Djonkep (KAM) Middenvelder Cultheldinho (BRA) Middenvelder Méthodio (POR) Middenvelder Popovski (VS) Middenvelder Sucré (BOL) Middenvelder Dy-Lan Dok (ZKO) Aanvaller Boskovic (KRO) Aanvaller El Vaduz (MAR) Aanvaller McG (IER) Aanvaller Ja'ap (VAE) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Versantvoort Doelman Pier Verdediger D. Valley (VST) Verdediger Fata Morgana (MAR) Verdediger Santheuvel Verdediger Badlaken Verdediger Zonnebrand Verdediger Sahara Middenvelder Graven Middenvelder Palm Middenvelder Jim Beach (ENG) Middenvelder Dessert (FRA) Middenvelder Schorpioen Aanvaller Van ;t Strand Aanvaller Zandstra Aanvaller Sandberg Aanvaller Kala Hari |
Hij is inzetbaar als rechtsbuiten. Spelen met 4 (en soms 5) middenvelders, waarvan 2 buitenspelers.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef jpzegthallo het volgende:
ik had Zalm als aanvaller verwacht. Een slinkse rechtsbuiten ofzo.
Volgens mij zit hij nu bij de selectie van hun eerste. Maar dat is zijn broer denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef jpzegthallo het volgende:
ik had Zalm als aanvaller verwacht. Een slinkse rechtsbuiten ofzo.
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Mooie verhaaltjes ook handig voor ons als stadionspeakers. ik zal lionheaad ook een kopie sturen
jazeker anders schuif ik hem zo doorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef brighton het volgende:
[..]
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)
Die zou ik maar vast gaan oefenen
Die lijkt moeilijker door die spelling. Ziepoesnetnie, meer is het niet qua uitspraak.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef brighton het volgende:
[..]
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)
Die zou ik maar vast gaan oefenen
Maar goed dat we meegegroeit zijn danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die lijkt moeilijker door die spelling. Ziepoesnetnie, meer is het niet qua uitspraak.
En Vaduz, idd, de ploegen lijken sterker dan verleden jaar.
Topscoorder wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeker belangrijk jp. Wat is jouw persoonlijke doel?
Meer controlerend spelen, dwingender.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeker belangrijk jp. Wat is jouw persoonlijke doel?
fout dat wordt ik alquote:
Ja, vooral dat controlerender zie ik je wel in groeien. Daar heb je wel aanleg voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:49 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Meer controlerend spelen, dwingender.![]()
Ik zie in de OP dat ons middenveld een gering aantal spelers heeft. Ik ben eventueel ook als centrale middenvelder inzetbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Mits goed genoeg, kunnen we altijd wel iemand gebruiken, maar centraal zitten we op dit moment wel goed in bezetting, kun je ook eventueel op de flanken uit de voeten.
oke, inderdaad op het middenveld kunnen we nog wel iets gebruiken, alhoewel we wel een aantal spelers hebben, naast jou, die ook op het middenveld goed uit de voeten kunnen (BLiksemschigt o.a.)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:16 schreef stame het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat ons middenveld een gering aantal spelers heeft. Ik ben eventueel ook als centrale middenvelder inzetbaar.
Je wilt toch niet beweren dat je de stukjes van MM niet hebt gelezen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
mja..ik heb ook wel zwakke punten...ik ben zwakke kopper en mijn snelheid laat wel eens te wensen over.
Ik ben ook op de flank inzetbaar. Ik heb er zelf jarenlang gespeeld![]()
hoe zit het met de tegenstanders van dit seizoen eigenlijk
Lees maar even het topic doorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
mja..ik heb ook wel zwakke punten...ik ben zwakke kopper en mijn snelheid laat wel eens te wensen over.
Okequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
Helemaal gelijk in...ik kom in defensief op zicht wel beter uit de voeten. Maar heb soms iets te veel de drang naar voren vind ik zelf. Daar moet ik nog wat aan doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke, inderdaad op het middenveld kunnen we nog wel iets gebruiken, alhoewel we wel een aantal spelers hebben, naast jou, die ook op het middenveld goed uit de voeten kunnen (BLiksemschigt o.a.)
Maar als ik eerlijk ben, zie ik je toch niet als middenvelder in dit elftal. Defensief kom je mijn inziens veel beter tot je recht.
Pardon?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Centraal op het middenveld kan ik ook meeleven hoor coach, Stame en S-Two hebben het toch altijd wel vrij goed gedaan. Ik denk dat ik de rol voor hun goed kan invullen.
Die keren dat je afgelopen seizoen als middenvelder hebt gespeeld was ik zeker niet ontevreden. Kans is ook aanwezig dat je daar vaker komt te spelen dan centraal achterin. Maar daar kan ik nu nog geen uitsluitsel over geven, de voorbereiding moet ook voor mij uitstuitsel geven over de positie indeling.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Centraal op het middenveld kan ik ook meeleven hoor coach, Stame en S-Two hebben het toch altijd wel vrij goed gedaan. Ik denk dat ik de rol voor hun goed kan invullen.
Krijgt hier ook iemand een grote mond hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen sterallures he
Ik ben hier de vedette
Dan is het goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:30 schreef stame het volgende:
[..]
Krijgt hier ook iemand een grote mond hoor... ik kan leven met mede-vedette
tha_dark... wat doen we hiermee?..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, dat zijn dus al twee vrijwillige bankzitters
ChAoZ zit nog steeds bij de selectie, hij blijft gewoon in het bezit van de bandquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:32 schreef tha_dark het volgende:
Maar wie wordt eigenlijk de nieuwe aanvoerder Bos?
Stame, S-Two of iemand anders?
Zochten we geen nieuwe schoonmaker voor de toilettenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, dat zijn dus al twee vrijwillige bankzitters
Owjah...ik dacht even dat hij nu ook bij het 1e zatquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ChAoZ zit nog steeds bij de selectie, hij blijft gewoon in het bezit van de band
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zochten we geen nieuwe schoonmaker voor de toiletten![]()
let maar op dat mag je van mij doen..., ik heb helemooie Adidas sloffenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je mag mijn schoenen trouwens nog wel een keer poetsen hoor
Zijn eerste rondo volgens mij ook nog en daar kan jij over meepraten, he -Vaduz-quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een praatjes al, je moet je eerste wedstrijd nog spelen hoor!
whehehehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef stame het volgende:
[..]
Zijn eerste rondo volgens mij ook nog en daar kan jij over meepraten, he -Vaduz-
Je hebt gewoon geluk gehad met die mazzelgoaltjes van jequote:Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar jullie hebben me wel naar een hoger niveau gebracht hierdoor. Waarvoor dank.
Komt door die lange stelten van hem, die zijn gewoon uitschuifbaar, maar daardoor wel makkelijk te poortenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad met die mazzelgoaltjes van je![]()
Ja, het toernooi wat gaan spelen, maakt deel uit van het trainingskampquote:
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goedquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn conditie is naar beneden aan het kelderen![]()
Dat was mijn voicemail dusquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goed
Je hebt me dus niet gemist?quote:
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn conditie is naar beneden aan het kelderen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoor
quote:
Ik doe het op techniekquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoor
Morgenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wanneer staat de volgende training gepland?
Is goed, dan duik ik er vanavond maar eens een keertje weer vroeg inquote:
ow hoe deed ik het?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goed
Zoals Vaduz al aangeeft, kunnen we een linksback wel gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef dndiek het volgende:
Kunnen jullie toevallig nog een 19-jarige linksback, die zowel verdedigend als aanvallend zijn mannetje staat gebruiken?? ik heb ook een aardig schot in de benen....
mompelt dat zijn rechterbeen van chocolade is
Een beetje onwennig in het begin, wat wel logisch is natuurlijk. Maar daarnaast heb je wel goede dingen laten zien. Vooral in de lucht kun je een uiterst bruikbaar wapen zijn.quote:
borrelnootjes meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:15 schreef dndiek het volgende:
op mijn verjaardag mijn eerste training, dan zal ik taart mee nemen
![]()
Welke?quote:
Borrelnootjes zijn borrelnootjes...allemaal dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welke?
[afbeelding] of [afbeelding] of[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef stame het volgende:
[..]
Je deed het zeker niet slecht, maar in de rondo, zag ik nou iets tussen je benen rollen?
Ja dat was de oefening.. iemand moest koprol door je benen doen, maar bij jou wsa het toch echt de balquote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Kaap het volgende:
Ik heb alle topics over AC FOK! gelezen maar ik snap er niks van. Dit is allemaal virtueel neem ik aan? Op wat voor basis bepaald de coach dan wie op de bank zit en wie in de basis staat
Kan iemand eens even uitleggen hoe dit allemaal werkt?
Jawel alleen mag ik ook graag centrum verdediging staan dus als jij ze niet stopt, dan moeten ze ook nog langs mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef ChAoZ het volgende:
He, da's concurrentie
Toch hartelijk welkom
Ook voor jou geldt dus dat je maandag mee mag trainen en je mag bewijzen of je goed genoeg bent voor ons team.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef Kaap het volgende:
Klinkt goed want dan wil ik dus ook wel een poging wagen...
Rugnummer: 26 (Is deze nog vrij?)
Positie: Centrum middenveld/verdediging
Type: Soortje van reincarnatie van John de Wolf in doen en laten. Niet de snelste en niet de creatiefste, maar wel een werkpaard met een goede pass en bereid om een tegenstander even ernstig te "beroeren" als dat nodig mocht zijn.
Oke, bijdezequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Kaap het volgende:
Geef mij maar nr. 21 aub
Ik dacht al dat ik 69 had, maar omdat die er op stond, koos ik een andere (misverstandje dus). Laten we het dan maar gewoon bij 69 houdenquote:
Geen 96 meer vrijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik 69 had, maar omdat die er op stond, koos ik een andere (misverstandje dus). Laten we het dan maar gewoon bij 69 houden![]()
Het wordt weer tijd voor een ogen test. Er staat toch echt boven de rugnummers dat onderstaande nummers zijn reeds bezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:29 schreef stame het volgende:
[..]
Geen 96 meer vrij, zou wel mooi zijn als we samen in het centrum speelde
Dan ga ik nu voor 99
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een ogen test. Er staat toch echt boven de rugnummers dat onderstaande nummers zijn reeds bezet.![]()
En er staat ook nog ander dat er keuze mag worden gemaakt uit nummers die niet in de lijst staan.
Dus dat wil zeggen als 96 er niet instaat, hij nog kiesbaar is
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
mag ik nummer 33 ?
Mooi nummer, mijn opa droeg het vroeger ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:
Wat een vreemd nummer. Welke associatie heb je daarmee?
Persoonlijk vind ik het ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:50 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat een drukte ineens hier. Worden die hoge nummers populair ofzo? Waar is de tijd van de gewone 1 t/m 11?
'Je bent jong en je wilt wat' denk ik..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook een beetje jammer.
Maar als de speler het zelf wil, heb ik er geen bezwaar tegen.
onze (ex-)superspits bestaat ook nog...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:05 schreef VoreG het volgende:
Daarom is 14 gewoon het best
Alive and kickingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
onze (ex-)superspits bestaat ook nog...
Gaat geweldig en het gaat ook goed in het eerste. Scoren gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef stame het volgende:
[..]
Alles goed? En hoe staat het in het eerste?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaat geweldig en het gaat ook goed in het eerste. Scoren gaat gewoon door
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:09 schreef methodmich het volgende:
Hij scoort alleen op de training hoor en dan vooral met het rondootje. We noemen hem al "koekoek" vanwege alle poorten die hij ontvangt.
Ze gaan dus allemaal vrijwel voor eigen succes.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ik heb die Braziliaantjes gesproken (spreek de taal natuurlijk) en ze gaan allemaal proberen een contract te versieren hier, dus pas op!
Zag er goed uitquote:Op maandag 25 juli 2005 20:15 schreef dndiek het volgende:
Ik was redelijk tevreden over de training ik hoop dat de trainer ook tevreden over mij was![]()
Ja hoor, je deed het goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:15 schreef dndiek het volgende:
Ik was redelijk tevreden over de training ik hoop dat de trainer ook tevreden over mij was![]()
mischien een idee om bij de volgende trainingen iedereen te weren die niet bij de club hoortquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:10 schreef Terreros85 het volgende:
nummer 33 heeft ook lekker getraind. Ik weet niet of het iemand opgevallen is hier, maar ik zag verdachte lui langs de kant staan. Volgens mij scouts van de tegenstanders
Ik heb ook even kennis gemaakt met ze... Ze zagen het in me zitten zeiden zequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, de vaste volgers stuur je niet weg. Ik had altijd een goed contact met ze.
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Kaap het volgende:
Is de basis voor komende wedstrijd al bekend?
Viel mijn conditie toch nog mee, dit leek wel een lichte training coachquote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, je deed het goed.
Maar de belangrijkste test volgt natuurlijk woensdag, waarin ik in ieder geval de nieuwelingen zal laten spelen.
Niet alleen de trainer beoordeeldquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
Ik bedoelde eigenlijk ook speelminutenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
De trainer is meestal wel zo fair om je genoeg speelminuten te geven om je te laten zien wat je kunt. Hij zal je dus waarschijnlijk niet alleen de laatste 5 minuten laten spelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
Dat hopen we allemaal..ik kijk wel hoe het loopt. Ik hoop dat ik genoeg minuten krijg om me te bewijzen. De ottercup is voor ons
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De basisspelers krijgen dus rust? Eerst even het jonge nieuwe grut aan het werk zetten. Verstandig coach.
1 is toch op dit moment aan het spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik kom wel even kijken, denk ik. Doe toch niet mee met 1.
ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef dndiek het volgende:
Nu ik in de basis sta, moet ik ook maar eens zorgen dat ik het waar ga maken![]()
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, weet ik niet. Ik doe immers niet mee. Vakantieschema.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef stame het volgende:
[..]
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks van
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......![]()
poets je eigen schoenen maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.
Jij kent de gebruiken bij de club nog niet? Engelse tradities.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Daar is dus nog onduidelijkheid over. Dat moet de trainer de komende dagen maar even beslissenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheid
Klopt, je begon in de basis. Kaap kwam in de rust voor je in het veldquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef ChAoZ het volgende:
Ik dacht dat ik in de basis begon?
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wel een redelijke pot.
ChAoZ je stond ook in de basis, volgens mij kwam Kaap er voor jou in..
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Perfecte keuzequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerder
gewoon 45 minuten gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Ben niet ontevreden. Op je werklust valt niks aan te merken. Alleen vond ik dat je te weinig oog had voor je directe tegenstander. Die liet je te vaak vrij staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Tsjah... met weinig rendement helaas voor henquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan jongens. Onder de indruk hoor. Wel leuk, die achtvoudige scharen van al die Robinhootjes.
Ja ik bedoelde meer het rendement qua teamresultaat. Dat ligt bij ons beduidend hoger. Maar dat is leuk voor zo'm gastje, maar ik speel liever in teamverband dan op eigen succes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens Steef zou Chelsea die ene Tesoura wel graag via ons naar Europa brengen.
Waarom niet? Is toch leuk voor zo'n gastje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik hoop niet dat Tesoura echt komt hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:31 schreef stame het volgende:
[..]
Perfecte keuze, heb alweer zin in de volgende wedstrijd
Was een tijdje verhindertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef stame het volgende:
[..]
Daar hebben we onze reserve-aanvoerder.
Kom jij ook uit Zwolle?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was een tijdje verhindert, maar ben weer terug in het topic
![]()
Het viel op zich wel mee, maar het is allemaal een beetje wennen aan de nieuwe spelersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een zware pot tegen de Young Gunners aan de uitslag te zien, of heb ik het mis?
Nee, er was duidelijk kwaliteitsverschil aanwezig, alhoewel ik erg ontevreden ben over de instelling bij sommige spelers. Aanvallend hebben we weinig tot niks kunnen brengen. Ook het expiriment om in 4-4-2 te spelen, had niet het gewenste effect.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een zware pot tegen de Young Gunners aan de uitslag te zien, of heb ik het mis?
Achterin stond het wel goed. Je had gewoon pech dat die bal via de paal tegen je lichaam in het doel verdween. Die andere doelpunten waren ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef stame het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee, maar het is allemaal een beetje wennen aan de nieuwe spelers
Ja... ik had wel verwacht dat ze moeilijker waren dan de vorige wedstrijd. Ik vond het zelf achterin niet echt super staan. Allemaal wat rommelig. S-Two of ik moet denk ik ook wat vaker assisteren op het middenveld als wij in de aanval zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Achterin stond het wel goed. Je had gewoon pech dat die bal via de paal tegen je lichaam in het doel verdween. Die andere doelpunten waren ook meer geluk dan wijsheid.
Maar aanvallend hebben we veel meer kunnen en moeten brengen.
jij komt wel uit zwolle?quote:
Je hebt niet veel de bal gehad, maar desondanks heb je geen slechte indruk op me achtergelaten.quote:
iew neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jij komt wel uit zwolle?
trainer hoe deed ik het?
Je kwam er wel in voor spits Chen, maar ik heb je duidelijk verteld om rechts op het middenveld te gaan spelen. Dat is blijkbaar niet goed overgekomen. Maakt ook niet uit, want we gaan toch niet vaker in dat systeem spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:32 schreef jpzegthallo het volgende:
In de spits!! Whehhehhe
was iets teveel wennen om gelijk te scoren coach, al lag het niet alleen daaraan..
Dat zal het wel geweest zijn danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kwam er wel in voor spits Chen, maar ik heb je duidelijk verteld om rechts op het middenveld te gaan spelen. Dat is blijkbaar niet goed overgekomen. Maakt ook niet uit, want we gaan toch niet vaker in dat systeem spelen.
Dan maar even de opstelling van de 2de helft om het nog eens duidelijk te maken wat de bedoeling was
-------------Legolas_Greenleaf----------------
Brighton---- Stame--- BliksemSchigt (S-Two)---- Terreros (dnDiek)
jpzegthallo------ Kaap ----ChaOZ --- (Tukkeronline)-- BliksemSchigt
-------------------Tha_Dark ---- JPM01--------------
Waarom niet? Zo kun je tegenstander verrassen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef jpzegthallo het volgende:
Halverwege de wedstrijd switchen van tactiek werkt toch niet
Tuurlijk wel Amateur. Als je je taken uitvoert en doorgeeft aan je teamgenoten.. komt dat helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef jpzegthallo het volgende:
Halverwege de wedstrijd switchen van tactiek werkt toch niet
Inderdaad, dat merkte ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk voelde ik me beter centraal achterin dan op links op het middenveld Coach. 442 is niet echt het ideale systeem.
Nope, alleen grote fan van Opgezwollequote:
Je bedoelt een 3-4-3 systeem? Zoals we vorig jaar tegen defensief ingestelde ploegen hebben gespeeld. Of dat jij op het middenveld gaat en bijv. Bliksem op jouw positie ?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
PS. Als het op het middenveld/aanval niet loopt trainer, kan ik miss ook wel een linie doorschuiven? We zijn nu toch aan het proberen, dus dat kan geen kwaad lijkt me.
Allebei is het proberen waard lijkt me, 3-4-3 kan idd tegen wat mindere tegenstanders, maar bij mijn vorige club heb ik ook wel eens gespeelt op het middenveld. Als het daar niet lekker loopt moet er dus wat veranderen, en misschien kan ik dat?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt een 3-4-3 systeem? Zoals we vorig jaar tegen defensief ingestelde ploegen hebben gespeeld. Of dat jij op het middenveld gaat en bijv. Bliksem op jouw positie ?
Oke, dat is inderdaad het proberen waard. Of ik het de laatste oefenwedstrijd daadwerkelijk ga uitproberen laat ik nog in het midden. Maar het zeker iets wat tot de mogelijkheden hoort.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Allebei is het proberen waard lijkt me, 3-4-3 kan idd tegen wat mindere tegenstanders, maar bij mijn vorige club heb ik ook wel eens gespeelt op het middenveld. Als het daar niet lekker loopt moet er dus wat veranderen, en misschien kan ik dat?
Je deed het ook goed. Ben tevreden over je invalbeurt.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef dndiek het volgende:
hoe deed ik het in mijn invalbeurt???
ik kan eventueel ook linksmidden spelen als dat helpt
De linksbackpositie vind ik de fijnste positie dus dat maakt verder niet uit, maar dan is het iig wel duidelijk dat ik ook linksmidden kan spelenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je deed het ook goed. Ben tevreden over je invalbeurt.
Ik wil je voorlopig in de verdediging laten spelen. We hebben op het middenveld meer/betere opties dan achterin. Maar wie weet dat je toch ooit eens op het middenveld komt te spelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de finale nog gehaald die vandaag op het programma staat?
Goed dat we dan iig van de winnaar verloren hebben..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
De Young Gunners hebben de finale gehaald, die overigens gisteren werd gespeeld.
Die finale hebben ze overigens gewonnen van Berliner Kickers met 4-2
Linksbacks zijn schaars, dus ik zou me daar ook op richten idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
De linksbackpositie vind ik de fijnste positie dus dat maakt verder niet uit, maar dan is het iig wel duidelijk dat ik ook linksmidden kan spelen
Vakantiegangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef stame het volgende:
Vanaf morgen ben ik 3 weken niet aanwezig.
Daarna zal ik me gewoon weer melden op de training.
Had je me dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef stame het volgende:
Vanaf morgen ben ik 3 weken niet aanwezig.
Daarna zal ik me gewoon weer melden op de training.
Nee sorry had niet eerder kunnen zeggen, want weet het pas vanaf vandaag. Late beslissing van mij sorry, maar er waren verschillende mogelijkheden. Mijn conditie zal er echter niet onder lijden, want het gaat gewoon door. Maar na die 3 weken zet ik me weer voor 200% in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je me dat niet eerder kunnen zeggen?
Nu mis ik 1 van mijn belangrijkste spelers bij de start van de competitie.
Oke, dan kun je er weinig aan doen. Tot over drie weken dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef stame het volgende:
[..]
Nee sorry had niet eerder kunnen zeggen, want weet het pas vanaf vandaag. Late beslissing van mij sorry, maar er waren verschillende mogelijkheden. Mijn conditie zal er echter niet onder lijden, want het gaat gewoon door. Maar na die 3 weken zet ik me weer voor 200% in.
We zullen zien. Denk maar niet dat ik af zwak in die drie weken. Want in die drie weken wordt het hard werken voor mij, volgens mij kom ik er alleen maar sterker uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die basisplaats is Stame kwijt
In drie weken nestel ik me wel definitief in de basis
whehehheequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die basisplaats is Stame kwijt
In drie weken nestel ik me wel definitief in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |