quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt klaar is voor het nieuwe seizoen
Hopelijk een vaste basisplaats en goed doorontwikkelen. Misschien kunnen de spelersprofielen geupdate worden coach?
Maak er wat leuks vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een goed idee, ik zal kijken wanneer dat zal lukken. Hoop zo snel mogelijk
Mijn huidige is best coach.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Chen het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe rugnummers?
In principe blijven de rugnummers ongewijzigd, maar als je zelf liever met een ander rugnummer wil spelen, kan het nog gewijzigd worden. Het moet dan natuurlijk wel een rugnummer zijn die nog niet bezet is, maar dat lijkt me logischquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Chen het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe rugnummers?
SCH van het eerste speelt daar al in, dus dat kan ook al niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Chen het volgende:
Zo ik heb zin in de oefenpotjes...
Eerste trainings was weer effe wennen
En ik zou wel graag nummer 11 willen aangezien 7 bezet is
We doen in ieder geval mee met aan een jeugdtoernooi (de Ottercup). Maar het volledige programma maak ik zsm mogelijk bekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Chen het volgende:
Is er al een oefenprogramma bekend?
Dan zit je bij deze bij de selectie,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:59 schreef JPM01 het volgende:
heeft intresse
ik ben vaak vooraan te vinden, maar speel vaak linkshalf.
Sterke punten: Snelheid en tacktisch inzicht, ik ben 2meter lang en een sterke kopper
kan ook goed uithalen.
Zwakste punten: verdedigen
dankjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zit je bij deze bij de selectie,
Welkom bij het team![]()
ik ben wel een aanvallende middenvelderquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik loop elke morgen hard ja, zelfs als het voetbal seizoen voorbij is ben ik nog met mijn conditie bezig
![]()
Zolang je de overstap naar het eerste maar kan makenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?
Dat is je geroaiequote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningen![]()
maar goed ik zal me bewijzen
Blij dat we niet tegen die Friezen hoeven. Die zijn eng.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:
Hier dan het oefenprogramma
We spelen eerst een toernooi om de Ottercup. We zijn ingedeeld in een groep met het Brazilaanse Favela en Engelse Young Gunners. In de andere poule zitten: Berliner Kickers, Friese Knapen en Donderhonden
Ter verduidelijking het gaat hier dus om de reserves en niet de A-selecties.
Programma:
27 juli ACFU - Favela
29 juli ACFU - Young Gunners
31 juli eventueel de finale
8 Aug ACFU - Werner Boys (Vst)
Die voetballen vooral voor eigen succes, denk niet dat ze echt lastig zijn. Ze hebben veel individuele klasse, maar als team zijn ze niksquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Favela is ook moeilijk. Ghetto-kids, die een profcontract willen om te ontsnappen aan een leven vol geweld, lijmsnuiven en prostitutie.
Wij hebben een bijl.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ze kunnen wel de zesvoudige schaar enzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]zorgen dan wel dat ze geen zesvoudige schaar meer kunnen doen
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.quote:
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:49 schreef stame het volgende:
[..]
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.
Ze spelen een 4-3-3 systeem met goede buitenspelersquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?
Oké hier kan ik wel wat meequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:00 schreef stame het volgende:
[..]
Ze spelen een 4-3-3 systeem met goede buitenspelers
De linksbuiten, Billy the Kid, heeft goede actie en kan een nauwkeurige voorzet leveren.
Centrale middenvelder en tevens aanvoerder David Young, die regelt vrijwel alle geniale pass-jes (hoe schrijf je dat eigenlijk ?)
En de rechtsback, zijn naam is me ontschoten, maar hij viel ook in hen laatste wedstrijd (afgelopen zondag) uit met een knieblessure.
De keeper is wat minder.
Oei dat is minderquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee dat niet
afgelopen maandag is een teamgenoot overleden![]()
]
Jezus. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee dat niet
afgelopen maandag is een teamgenoot overleden![]()
]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Tummers Doelman Willemsen Verdediger Becks Verdediger Manders Verdediger Belsen Verdediger Haarsma Verdediger Kalashnikov (RUS) Verdediger Martens Middenvelder De Roos Middenvelder Teteringen Middenvelder Bouyeri (MAR) Middenvelder Tonalov (WRU) Middenvelder Haerinckx (BEL) Middenvelder Van Gogh Aanvaller Mansek (TSJ) Aanvaller Smets Aanvaller Goedegemoedt (BEL) Aanvaller DeNyle |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Senner Doelman Dalmatier Verdediger Yorkshire Verdediger Setter (IER) Verdediger Spaniel Verdediger Lassie (FIN) Verdediger Mastino (ARG) Verdediger Jack-Russell Middenveld Colie Middenveld Pluto Middenveld Goldenretriever Middenveld Rotweiler Middenveld Beagle Middenveld Mopshond Aanvaller Takkie Aanvaller Boxer Aanvaller Pitbull Aanvaller Labrádor (SPA) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Jelle Doelman Fedde Verdediger Sierd Verdediger Sippe Verdediger Yep Verdediging Riemer Verdediging Tjerk Verdediging Syb Middenvelder Heitze Middenvelder Thys Middenvelder Siebrand Middenvelder Sietse Middenvelder Haye Middenvelder Ids Aanvaller Eise Aanvaller Hielke Aanvaller Douwe Aanvaller Bieuwe |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Tensen Doelman Kemp Verdediger De Boer Verdediger Starreveld Verdediger Freriks Verdediger Joosten Verdediger Verburg Verdediger Moors Middenveld Hildebrand Middenveld Van Gelder Middenveld Te Braak Middenveld Emmer Middenveld Barend Middenveld Bremer Aanval Ter Brink Aanval De Wild Aanval Beelen Aanval Krabbé |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Doelman Van Raaij Doelman De Roy Zuidewijn Verdediger Margharita Verdediger Wolkers Verdediger De Grave Verdediger Mulder Verdediger Van der Laan Verdediger Westbroek Verdediger Van Rossum Middenveld Brard Middenveld Balkenende Middenveld Zalm Middenveld Advocaat Middenveld Nawijn Middenveld Marijnissen Aanvaller Frequin Aanvaller Mingelen Aanvaller Verdonk |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Joystick Doelman Logger Verdediger Tab Verdediger Eksel (Bel) Verdediger Windows Verdediger Numlock Verdediger Alt Verdediger Empedri (Fin) Middenvelder Cookie Middenvelder Browser Middenvelder Capslock Middenvelder Spyware Middenvelder Escapi (COL) Middenvelder Packard Aanvaller Qwerty-Uiop (FRA) Aanvaller Bug Aanvaller Server Aanvaller Scanner Aanvaller Firewall |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Van Dijk Doelman Brouwer Verdediger Quist Verdediger C. Scheurwater Verdediger P. Scheurwater Verdediger D. de Jong Verdediger Vermeulen Verdediger Looye Middenvelder J. de Jong Middenvelder Lengkeek Middenvelder Van Lint Middenvelder Van der Gouw Middenvelder Tholenaars Middenvelder Lenting Middenvelder Den Hollander Aanvaller De Winter Aanvaller Schenkel Aanvaller Datema Aanvaller Sobat (AFG) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Vrienten Doelman Paulusma Verdediger Vd Lubbe Verdediger Buitenhuis Verdediger Hay (IER) Verdediger Shaffy Verdediger Spinvis Verdediger Van Halen Middenvelder Vanden Berg Middenvelder Heerink Middenvelder Zuyderwijk Middenvelder Assorgia Middenvelder Koelewijn Middenvelder Konings Aanvaller Wauters (BEL) Aanvaller Meeuwis Aanvaller Schilder Aanvaller De Groot Aanvaller Bauer |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Visser Doelman Smeets Verdediger Van Hanegem Verdediger Schreuder Verdediger Koster Verdediger Roelfs Verdediger Gemser Verdediger Veljanoski Verdediger Van 't Hek Middenveld Borst Middenveld Hersman Middenveld Janssen Middenveld Jansma Middenveld Van Trigt Middenveld Koomen Aanvaller Ter Wiel Aanvaller Dijkstra Aanvaller Schelvis Aanvaller Ducrot |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Doelman Taling Doelman Fuut Verdediger Vink Verdediger Kievit Verdediger Koekoek Verdediger Ooievaers (BEL) Verdediger Zwaan Verdediger Grutto Verdediger Pluvier Middenvelder Duijf Middenvelder Leeuwerik Middenvelder De Gier Middenvelder Adelaar Middenvelder Valk Middenvelder Jan van Gendt Middenvelder Spriet Aanval Kiekendief Aanvaller Kolibri Aanvaller Roerdomp Aanvaller Nachtegael |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Van den Brekel Doelman Arends Verdediger Rintje Verdediger Simek Verdediger Control Verdediger De Raaf Verdediger Hewlett Verdediger Bormers Middenvelder Jarno Middenvelder Kuyzenga Middenvelder Zijlers Middenvelder Ruis Middenvelder Rosemoller Aanvaller Pauw Aanvaler Chip Aanvaller Joppe Aanvaller Welman |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Doelman Hematocriet Doelman Snuif Verdediger Spuitert Verdediger Stoont Verdediger Al Hasjiesj (SAU) Verdediger Methadon (GRI) Verdediger Dealer Verdediger Epo (SPA) Middenvelder Van Wiet Middenvelder Bolletjes Middenvelder Overdosis Middenvelder Addick Middenvelder Controle (FRA) Middenvelder Crack (SCH) Aanvaller Hyper Aanvaller Herowinsky (POL) Aanvaller Ontwennink Aanvaller Speed Aanvaller Ko Ka-Ine (ZKO) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Doelman Joep Zuremelk Doelman Pim Paling Verdediger Otto Olie Verdediger Kees Compost Verdediger Marco Mest Verdediger Onno Oksel Verdediger Kris Kakkerlak Verdediger Dennis Darmzwak Verdediger Sylvio Smegma Middenvelder Steven Karnemelk Middenvelder Matthijs Chloor Middenvelder Bas Kadaver Middenvelder Jeffrey Boer Middenvelder Willem Slootwater Middenvelder Arjan Zweetlel Middenvelder Erik Braaksel Aanvaller Yves Champignon Aanvaller Ron Rioolrat Aanvaller Max Meurder Aanvaller Mike Mossel |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Zjröntchen (DUI) Doelman Bjorro (ZWE) Verdediger Tongesen (NOO) Verdediger Zhypushnethniy (OEK) Verdediger Golfescu (ROE) Verdediger Hannemann (DUI) Verdediger Vanstameren (BEL) Middenvelder Djonkep (KAM) Middenvelder Cultheldinho (BRA) Middenvelder Méthodio (POR) Middenvelder Popovski (VS) Middenvelder Sucré (BOL) Middenvelder Dy-Lan Dok (ZKO) Aanvaller Boskovic (KRO) Aanvaller El Vaduz (MAR) Aanvaller McG (IER) Aanvaller Ja'ap (VAE) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Doelman Versantvoort Doelman Pier Verdediger D. Valley (VST) Verdediger Fata Morgana (MAR) Verdediger Santheuvel Verdediger Badlaken Verdediger Zonnebrand Verdediger Sahara Middenvelder Graven Middenvelder Palm Middenvelder Jim Beach (ENG) Middenvelder Dessert (FRA) Middenvelder Schorpioen Aanvaller Van ;t Strand Aanvaller Zandstra Aanvaller Sandberg Aanvaller Kala Hari |
Hij is inzetbaar als rechtsbuiten. Spelen met 4 (en soms 5) middenvelders, waarvan 2 buitenspelers.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef jpzegthallo het volgende:
ik had Zalm als aanvaller verwacht. Een slinkse rechtsbuiten ofzo.
Volgens mij zit hij nu bij de selectie van hun eerste. Maar dat is zijn broer denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef jpzegthallo het volgende:
ik had Zalm als aanvaller verwacht. Een slinkse rechtsbuiten ofzo.
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Mooie verhaaltjes ook handig voor ons als stadionspeakers. ik zal lionheaad ook een kopie sturen
jazeker anders schuif ik hem zo doorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef brighton het volgende:
[..]
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)
Die zou ik maar vast gaan oefenen
Die lijkt moeilijker door die spelling. Ziepoesnetnie, meer is het niet qua uitspraak.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:48 schreef brighton het volgende:
[..]
Verdediger Zhypushnethniy (OEK)
Die zou ik maar vast gaan oefenen
Maar goed dat we meegegroeit zijn danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die lijkt moeilijker door die spelling. Ziepoesnetnie, meer is het niet qua uitspraak.
En Vaduz, idd, de ploegen lijken sterker dan verleden jaar.
Topscoorder wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeker belangrijk jp. Wat is jouw persoonlijke doel?
Meer controlerend spelen, dwingender.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeker belangrijk jp. Wat is jouw persoonlijke doel?
fout dat wordt ik alquote:
Ja, vooral dat controlerender zie ik je wel in groeien. Daar heb je wel aanleg voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:49 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Meer controlerend spelen, dwingender.![]()
Ik zie in de OP dat ons middenveld een gering aantal spelers heeft. Ik ben eventueel ook als centrale middenvelder inzetbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Mits goed genoeg, kunnen we altijd wel iemand gebruiken, maar centraal zitten we op dit moment wel goed in bezetting, kun je ook eventueel op de flanken uit de voeten.
oke, inderdaad op het middenveld kunnen we nog wel iets gebruiken, alhoewel we wel een aantal spelers hebben, naast jou, die ook op het middenveld goed uit de voeten kunnen (BLiksemschigt o.a.)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:16 schreef stame het volgende:
[..]
Ik zie in de OP dat ons middenveld een gering aantal spelers heeft. Ik ben eventueel ook als centrale middenvelder inzetbaar.
Je wilt toch niet beweren dat je de stukjes van MM niet hebt gelezen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
mja..ik heb ook wel zwakke punten...ik ben zwakke kopper en mijn snelheid laat wel eens te wensen over.
Ik ben ook op de flank inzetbaar. Ik heb er zelf jarenlang gespeeld![]()
hoe zit het met de tegenstanders van dit seizoen eigenlijk
Lees maar even het topic doorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
mja..ik heb ook wel zwakke punten...ik ben zwakke kopper en mijn snelheid laat wel eens te wensen over.
Okequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef Terreros85 het volgende:
Helemaal gelijk in...ik kom in defensief op zicht wel beter uit de voeten. Maar heb soms iets te veel de drang naar voren vind ik zelf. Daar moet ik nog wat aan doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke, inderdaad op het middenveld kunnen we nog wel iets gebruiken, alhoewel we wel een aantal spelers hebben, naast jou, die ook op het middenveld goed uit de voeten kunnen (BLiksemschigt o.a.)
Maar als ik eerlijk ben, zie ik je toch niet als middenvelder in dit elftal. Defensief kom je mijn inziens veel beter tot je recht.
Pardon?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Centraal op het middenveld kan ik ook meeleven hoor coach, Stame en S-Two hebben het toch altijd wel vrij goed gedaan. Ik denk dat ik de rol voor hun goed kan invullen.
Die keren dat je afgelopen seizoen als middenvelder hebt gespeeld was ik zeker niet ontevreden. Kans is ook aanwezig dat je daar vaker komt te spelen dan centraal achterin. Maar daar kan ik nu nog geen uitsluitsel over geven, de voorbereiding moet ook voor mij uitstuitsel geven over de positie indeling.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Centraal op het middenveld kan ik ook meeleven hoor coach, Stame en S-Two hebben het toch altijd wel vrij goed gedaan. Ik denk dat ik de rol voor hun goed kan invullen.
Krijgt hier ook iemand een grote mond hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen sterallures he
Ik ben hier de vedette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |