ik ben wel een aanvallende middenvelderquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik loop elke morgen hard ja, zelfs als het voetbal seizoen voorbij is ben ik nog met mijn conditie bezig
![]()
Zolang je de overstap naar het eerste maar kan makenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan wel snel in dit team komen zeg. Moet ie geen proeftraining of proefwedstrijd afwerken?
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef Chen het volgende:
[..]
Dat heeft toch verder niks met je voetbal kwaliteiten te maken?
Dat is je geroaiequote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voetbal kwaliteiten zit het ook wel snor mee hoor.., 5e zijn we vorig jaar geworden met veel overwinningen![]()
maar goed ik zal me bewijzen
Blij dat we niet tegen die Friezen hoeven. Die zijn eng.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef Bos81 het volgende:
Hier dan het oefenprogramma
We spelen eerst een toernooi om de Ottercup. We zijn ingedeeld in een groep met het Brazilaanse Favela en Engelse Young Gunners. In de andere poule zitten: Berliner Kickers, Friese Knapen en Donderhonden
Ter verduidelijking het gaat hier dus om de reserves en niet de A-selecties.
Programma:
27 juli ACFU - Favela
29 juli ACFU - Young Gunners
31 juli eventueel de finale
8 Aug ACFU - Werner Boys (Vst)
Die voetballen vooral voor eigen succes, denk niet dat ze echt lastig zijn. Ze hebben veel individuele klasse, maar als team zijn ze niksquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Favela is ook moeilijk. Ghetto-kids, die een profcontract willen om te ontsnappen aan een leven vol geweld, lijmsnuiven en prostitutie.
Wij hebben een bijl.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ze kunnen wel de zesvoudige schaar enzo.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef stame het volgende:
[..]zorgen dan wel dat ze geen zesvoudige schaar meer kunnen doen
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.quote:
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:49 schreef stame het volgende:
[..]
Das de goede spirit lijkt mij toch.. Toch krijgen we denk ik meer problemen met die engelse gastjes.
Ze spelen een 4-3-3 systeem met goede buitenspelersquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet zien spelen, ben me nog aan het voorbereiden. Wat voor team is het en welke spelers hebben een goede indruk op je achter gelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |