Dan is het goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:30 schreef stame het volgende:
[..]
Krijgt hier ook iemand een grote mond hoor... ik kan leven met mede-vedette
tha_dark... wat doen we hiermee?..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, dat zijn dus al twee vrijwillige bankzitters
ChAoZ zit nog steeds bij de selectie, hij blijft gewoon in het bezit van de bandquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:32 schreef tha_dark het volgende:
Maar wie wordt eigenlijk de nieuwe aanvoerder Bos?
Stame, S-Two of iemand anders?
Zochten we geen nieuwe schoonmaker voor de toilettenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, dat zijn dus al twee vrijwillige bankzitters
Owjah...ik dacht even dat hij nu ook bij het 1e zatquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ChAoZ zit nog steeds bij de selectie, hij blijft gewoon in het bezit van de band
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zochten we geen nieuwe schoonmaker voor de toiletten![]()
let maar op dat mag je van mij doen..., ik heb helemooie Adidas sloffenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Je mag mijn schoenen trouwens nog wel een keer poetsen hoor
Zijn eerste rondo volgens mij ook nog en daar kan jij over meepraten, he -Vaduz-quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een praatjes al, je moet je eerste wedstrijd nog spelen hoor!
whehehehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef stame het volgende:
[..]
Zijn eerste rondo volgens mij ook nog en daar kan jij over meepraten, he -Vaduz-
Je hebt gewoon geluk gehad met die mazzelgoaltjes van jequote:Op zondag 17 juli 2005 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar jullie hebben me wel naar een hoger niveau gebracht hierdoor. Waarvoor dank.
Komt door die lange stelten van hem, die zijn gewoon uitschuifbaar, maar daardoor wel makkelijk te poortenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad met die mazzelgoaltjes van je![]()
Ja, het toernooi wat gaan spelen, maakt deel uit van het trainingskampquote:
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goedquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn conditie is naar beneden aan het kelderen![]()
Dat was mijn voicemail dusquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goed
Je hebt me dus niet gemist?quote:
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef S-Two het volgende:
Mijn conditie is naar beneden aan het kelderen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoor
quote:
Ik doe het op techniekquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Looptrainen in je vakantie hoort bij een prof-voetballer hoor
Morgenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wanneer staat de volgende training gepland?
Is goed, dan duik ik er vanavond maar eens een keertje weer vroeg inquote:
ow hoe deed ik het?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn begonnen met trainen. Dus dat komt nog wel goed
Zoals Vaduz al aangeeft, kunnen we een linksback wel gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:14 schreef dndiek het volgende:
Kunnen jullie toevallig nog een 19-jarige linksback, die zowel verdedigend als aanvallend zijn mannetje staat gebruiken?? ik heb ook een aardig schot in de benen....
mompelt dat zijn rechterbeen van chocolade is
Een beetje onwennig in het begin, wat wel logisch is natuurlijk. Maar daarnaast heb je wel goede dingen laten zien. Vooral in de lucht kun je een uiterst bruikbaar wapen zijn.quote:
borrelnootjes meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:15 schreef dndiek het volgende:
op mijn verjaardag mijn eerste training, dan zal ik taart mee nemen
![]()
Welke?quote:
Borrelnootjes zijn borrelnootjes...allemaal dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welke?
[afbeelding] of [afbeelding] of[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef stame het volgende:
[..]
Je deed het zeker niet slecht, maar in de rondo, zag ik nou iets tussen je benen rollen?
Ja dat was de oefening.. iemand moest koprol door je benen doen, maar bij jou wsa het toch echt de balquote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Kaap het volgende:
Ik heb alle topics over AC FOK! gelezen maar ik snap er niks van. Dit is allemaal virtueel neem ik aan? Op wat voor basis bepaald de coach dan wie op de bank zit en wie in de basis staat
Kan iemand eens even uitleggen hoe dit allemaal werkt?
Jawel alleen mag ik ook graag centrum verdediging staan dus als jij ze niet stopt, dan moeten ze ook nog langs mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef ChAoZ het volgende:
He, da's concurrentie
Toch hartelijk welkom
Ook voor jou geldt dus dat je maandag mee mag trainen en je mag bewijzen of je goed genoeg bent voor ons team.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:58 schreef Kaap het volgende:
Klinkt goed want dan wil ik dus ook wel een poging wagen...
Rugnummer: 26 (Is deze nog vrij?)
Positie: Centrum middenveld/verdediging
Type: Soortje van reincarnatie van John de Wolf in doen en laten. Niet de snelste en niet de creatiefste, maar wel een werkpaard met een goede pass en bereid om een tegenstander even ernstig te "beroeren" als dat nodig mocht zijn.
Oke, bijdezequote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:37 schreef Kaap het volgende:
Geef mij maar nr. 21 aub
Ik dacht al dat ik 69 had, maar omdat die er op stond, koos ik een andere (misverstandje dus). Laten we het dan maar gewoon bij 69 houdenquote:
Geen 96 meer vrijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik 69 had, maar omdat die er op stond, koos ik een andere (misverstandje dus). Laten we het dan maar gewoon bij 69 houden![]()
Het wordt weer tijd voor een ogen test. Er staat toch echt boven de rugnummers dat onderstaande nummers zijn reeds bezet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:29 schreef stame het volgende:
[..]
Geen 96 meer vrij, zou wel mooi zijn als we samen in het centrum speelde
Dan ga ik nu voor 99
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een ogen test. Er staat toch echt boven de rugnummers dat onderstaande nummers zijn reeds bezet.![]()
En er staat ook nog ander dat er keuze mag worden gemaakt uit nummers die niet in de lijst staan.
Dus dat wil zeggen als 96 er niet instaat, hij nog kiesbaar is
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
mag ik nummer 33 ?
Mooi nummer, mijn opa droeg het vroeger ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef methodmich het volgende:
Wat een vreemd nummer. Welke associatie heb je daarmee?
Persoonlijk vind ik het ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:50 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat een drukte ineens hier. Worden die hoge nummers populair ofzo? Waar is de tijd van de gewone 1 t/m 11?
'Je bent jong en je wilt wat' denk ik..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook een beetje jammer.
Maar als de speler het zelf wil, heb ik er geen bezwaar tegen.
onze (ex-)superspits bestaat ook nog...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:05 schreef VoreG het volgende:
Daarom is 14 gewoon het best
Alive and kickingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
onze (ex-)superspits bestaat ook nog...
Gaat geweldig en het gaat ook goed in het eerste. Scoren gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef stame het volgende:
[..]
Alles goed? En hoe staat het in het eerste?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaat geweldig en het gaat ook goed in het eerste. Scoren gaat gewoon door
quote:Op zondag 24 juli 2005 14:09 schreef methodmich het volgende:
Hij scoort alleen op de training hoor en dan vooral met het rondootje. We noemen hem al "koekoek" vanwege alle poorten die hij ontvangt.
Ze gaan dus allemaal vrijwel voor eigen succes.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ik heb die Braziliaantjes gesproken (spreek de taal natuurlijk) en ze gaan allemaal proberen een contract te versieren hier, dus pas op!
Zag er goed uitquote:Op maandag 25 juli 2005 20:15 schreef dndiek het volgende:
Ik was redelijk tevreden over de training ik hoop dat de trainer ook tevreden over mij was![]()
Ja hoor, je deed het goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:15 schreef dndiek het volgende:
Ik was redelijk tevreden over de training ik hoop dat de trainer ook tevreden over mij was![]()
mischien een idee om bij de volgende trainingen iedereen te weren die niet bij de club hoortquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:10 schreef Terreros85 het volgende:
nummer 33 heeft ook lekker getraind. Ik weet niet of het iemand opgevallen is hier, maar ik zag verdachte lui langs de kant staan. Volgens mij scouts van de tegenstanders
Ik heb ook even kennis gemaakt met ze... Ze zagen het in me zitten zeiden zequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, de vaste volgers stuur je niet weg. Ik had altijd een goed contact met ze.
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Kaap het volgende:
Is de basis voor komende wedstrijd al bekend?
Viel mijn conditie toch nog mee, dit leek wel een lichte training coachquote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, je deed het goed.
Maar de belangrijkste test volgt natuurlijk woensdag, waarin ik in ieder geval de nieuwelingen zal laten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |