Niet alleen de trainer beoordeeldquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
Ik bedoelde eigenlijk ook speelminutenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
De trainer is meestal wel zo fair om je genoeg speelminuten te geven om je te laten zien wat je kunt. Hij zal je dus waarschijnlijk niet alleen de laatste 5 minuten laten spelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
Dat hopen we allemaal..ik kijk wel hoe het loopt. Ik hoop dat ik genoeg minuten krijg om me te bewijzen. De ottercup is voor ons
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De basisspelers krijgen dus rust? Eerst even het jonge nieuwe grut aan het werk zetten. Verstandig coach.
1 is toch op dit moment aan het spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik kom wel even kijken, denk ik. Doe toch niet mee met 1.
ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef dndiek het volgende:
Nu ik in de basis sta, moet ik ook maar eens zorgen dat ik het waar ga maken![]()
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, weet ik niet. Ik doe immers niet mee. Vakantieschema.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef stame het volgende:
[..]
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks van
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......![]()
poets je eigen schoenen maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.
Jij kent de gebruiken bij de club nog niet? Engelse tradities.quote:
Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Daar is dus nog onduidelijkheid over. Dat moet de trainer de komende dagen maar even beslissenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheid
Klopt, je begon in de basis. Kaap kwam in de rust voor je in het veldquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef ChAoZ het volgende:
Ik dacht dat ik in de basis begon?
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wel een redelijke pot.
ChAoZ je stond ook in de basis, volgens mij kwam Kaap er voor jou in..
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Perfecte keuzequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerder
gewoon 45 minuten gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Ben niet ontevreden. Op je werklust valt niks aan te merken. Alleen vond ik dat je te weinig oog had voor je directe tegenstander. Die liet je te vaak vrij staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Tsjah... met weinig rendement helaas voor henquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan jongens. Onder de indruk hoor. Wel leuk, die achtvoudige scharen van al die Robinhootjes.
Ja ik bedoelde meer het rendement qua teamresultaat. Dat ligt bij ons beduidend hoger. Maar dat is leuk voor zo'm gastje, maar ik speel liever in teamverband dan op eigen succes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens Steef zou Chelsea die ene Tesoura wel graag via ons naar Europa brengen.
Waarom niet? Is toch leuk voor zo'n gastje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik hoop niet dat Tesoura echt komt hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:31 schreef stame het volgende:
[..]
Perfecte keuze, heb alweer zin in de volgende wedstrijd
Was een tijdje verhindertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef stame het volgende:
[..]
Daar hebben we onze reserve-aanvoerder.
Kom jij ook uit Zwolle?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was een tijdje verhindert, maar ben weer terug in het topic
![]()
Het viel op zich wel mee, maar het is allemaal een beetje wennen aan de nieuwe spelersquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een zware pot tegen de Young Gunners aan de uitslag te zien, of heb ik het mis?
Nee, er was duidelijk kwaliteitsverschil aanwezig, alhoewel ik erg ontevreden ben over de instelling bij sommige spelers. Aanvallend hebben we weinig tot niks kunnen brengen. Ook het expiriment om in 4-4-2 te spelen, had niet het gewenste effect.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een zware pot tegen de Young Gunners aan de uitslag te zien, of heb ik het mis?
Achterin stond het wel goed. Je had gewoon pech dat die bal via de paal tegen je lichaam in het doel verdween. Die andere doelpunten waren ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef stame het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee, maar het is allemaal een beetje wennen aan de nieuwe spelers
Ja... ik had wel verwacht dat ze moeilijker waren dan de vorige wedstrijd. Ik vond het zelf achterin niet echt super staan. Allemaal wat rommelig. S-Two of ik moet denk ik ook wat vaker assisteren op het middenveld als wij in de aanval zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Achterin stond het wel goed. Je had gewoon pech dat die bal via de paal tegen je lichaam in het doel verdween. Die andere doelpunten waren ook meer geluk dan wijsheid.
Maar aanvallend hebben we veel meer kunnen en moeten brengen.
jij komt wel uit zwolle?quote:
Je hebt niet veel de bal gehad, maar desondanks heb je geen slechte indruk op me achtergelaten.quote:
iew neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jij komt wel uit zwolle?
trainer hoe deed ik het?
Je kwam er wel in voor spits Chen, maar ik heb je duidelijk verteld om rechts op het middenveld te gaan spelen. Dat is blijkbaar niet goed overgekomen. Maakt ook niet uit, want we gaan toch niet vaker in dat systeem spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:32 schreef jpzegthallo het volgende:
In de spits!! Whehhehhe
was iets teveel wennen om gelijk te scoren coach, al lag het niet alleen daaraan..
Dat zal het wel geweest zijn danquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kwam er wel in voor spits Chen, maar ik heb je duidelijk verteld om rechts op het middenveld te gaan spelen. Dat is blijkbaar niet goed overgekomen. Maakt ook niet uit, want we gaan toch niet vaker in dat systeem spelen.
Dan maar even de opstelling van de 2de helft om het nog eens duidelijk te maken wat de bedoeling was
-------------Legolas_Greenleaf----------------
Brighton---- Stame--- BliksemSchigt (S-Two)---- Terreros (dnDiek)
jpzegthallo------ Kaap ----ChaOZ --- (Tukkeronline)-- BliksemSchigt
-------------------Tha_Dark ---- JPM01--------------
Waarom niet? Zo kun je tegenstander verrassen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef jpzegthallo het volgende:
Halverwege de wedstrijd switchen van tactiek werkt toch niet
Tuurlijk wel Amateur. Als je je taken uitvoert en doorgeeft aan je teamgenoten.. komt dat helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef jpzegthallo het volgende:
Halverwege de wedstrijd switchen van tactiek werkt toch niet
Inderdaad, dat merkte ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Persoonlijk voelde ik me beter centraal achterin dan op links op het middenveld Coach. 442 is niet echt het ideale systeem.
Nope, alleen grote fan van Opgezwollequote:
Je bedoelt een 3-4-3 systeem? Zoals we vorig jaar tegen defensief ingestelde ploegen hebben gespeeld. Of dat jij op het middenveld gaat en bijv. Bliksem op jouw positie ?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
PS. Als het op het middenveld/aanval niet loopt trainer, kan ik miss ook wel een linie doorschuiven? We zijn nu toch aan het proberen, dus dat kan geen kwaad lijkt me.
Allebei is het proberen waard lijkt me, 3-4-3 kan idd tegen wat mindere tegenstanders, maar bij mijn vorige club heb ik ook wel eens gespeelt op het middenveld. Als het daar niet lekker loopt moet er dus wat veranderen, en misschien kan ik dat?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt een 3-4-3 systeem? Zoals we vorig jaar tegen defensief ingestelde ploegen hebben gespeeld. Of dat jij op het middenveld gaat en bijv. Bliksem op jouw positie ?
Oke, dat is inderdaad het proberen waard. Of ik het de laatste oefenwedstrijd daadwerkelijk ga uitproberen laat ik nog in het midden. Maar het zeker iets wat tot de mogelijkheden hoort.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Allebei is het proberen waard lijkt me, 3-4-3 kan idd tegen wat mindere tegenstanders, maar bij mijn vorige club heb ik ook wel eens gespeelt op het middenveld. Als het daar niet lekker loopt moet er dus wat veranderen, en misschien kan ik dat?
Je deed het ook goed. Ben tevreden over je invalbeurt.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef dndiek het volgende:
hoe deed ik het in mijn invalbeurt???
ik kan eventueel ook linksmidden spelen als dat helpt
De linksbackpositie vind ik de fijnste positie dus dat maakt verder niet uit, maar dan is het iig wel duidelijk dat ik ook linksmidden kan spelenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je deed het ook goed. Ben tevreden over je invalbeurt.
Ik wil je voorlopig in de verdediging laten spelen. We hebben op het middenveld meer/betere opties dan achterin. Maar wie weet dat je toch ooit eens op het middenveld komt te spelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie de finale nog gehaald die vandaag op het programma staat?
Goed dat we dan iig van de winnaar verloren hebben..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
De Young Gunners hebben de finale gehaald, die overigens gisteren werd gespeeld.
Die finale hebben ze overigens gewonnen van Berliner Kickers met 4-2
Linksbacks zijn schaars, dus ik zou me daar ook op richten idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
De linksbackpositie vind ik de fijnste positie dus dat maakt verder niet uit, maar dan is het iig wel duidelijk dat ik ook linksmidden kan spelen
Vakantiegangerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef stame het volgende:
Vanaf morgen ben ik 3 weken niet aanwezig.
Daarna zal ik me gewoon weer melden op de training.
Had je me dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef stame het volgende:
Vanaf morgen ben ik 3 weken niet aanwezig.
Daarna zal ik me gewoon weer melden op de training.
Nee sorry had niet eerder kunnen zeggen, want weet het pas vanaf vandaag. Late beslissing van mij sorry, maar er waren verschillende mogelijkheden. Mijn conditie zal er echter niet onder lijden, want het gaat gewoon door. Maar na die 3 weken zet ik me weer voor 200% in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je me dat niet eerder kunnen zeggen?
Nu mis ik 1 van mijn belangrijkste spelers bij de start van de competitie.
Oke, dan kun je er weinig aan doen. Tot over drie weken dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef stame het volgende:
[..]
Nee sorry had niet eerder kunnen zeggen, want weet het pas vanaf vandaag. Late beslissing van mij sorry, maar er waren verschillende mogelijkheden. Mijn conditie zal er echter niet onder lijden, want het gaat gewoon door. Maar na die 3 weken zet ik me weer voor 200% in.
We zullen zien. Denk maar niet dat ik af zwak in die drie weken. Want in die drie weken wordt het hard werken voor mij, volgens mij kom ik er alleen maar sterker uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die basisplaats is Stame kwijt
In drie weken nestel ik me wel definitief in de basis
whehehheequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die basisplaats is Stame kwijt
In drie weken nestel ik me wel definitief in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |