Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheidquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Daar is dus nog onduidelijkheid over. Dat moet de trainer de komende dagen maar even beslissenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee meer wie dat deed in mijn afwezigheid
Klopt, je begon in de basis. Kaap kwam in de rust voor je in het veldquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef ChAoZ het volgende:
Ik dacht dat ik in de basis begon?
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerderquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:46 schreef stame het volgende:
Wel een redelijke pot.
ChAoZ je stond ook in de basis, volgens mij kwam Kaap er voor jou in..
Wie is eigenlijk reserve-aanvoerder?
Perfecte keuzequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
S-Two droeg na rust de band. Hij is dus de reserve aanvoerder
gewoon 45 minuten gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Ben niet ontevreden. Op je werklust valt niks aan te merken. Alleen vond ik dat je te weinig oog had voor je directe tegenstander. Die liet je te vaak vrij staan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef Kaap het volgende:
Woei was een leuke pot. Ik was wel zenuwachtig toen ik er eindelijk in kwam. Wat vind de trainer van mijn 44 minuten
Tsjah... met weinig rendement helaas voor henquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Netjes gedaan jongens. Onder de indruk hoor. Wel leuk, die achtvoudige scharen van al die Robinhootjes.
Ja ik bedoelde meer het rendement qua teamresultaat. Dat ligt bij ons beduidend hoger. Maar dat is leuk voor zo'm gastje, maar ik speel liever in teamverband dan op eigen succes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens Steef zou Chelsea die ene Tesoura wel graag via ons naar Europa brengen.
Waarom niet? Is toch leuk voor zo'n gastje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik hoop niet dat Tesoura echt komt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |