de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:24 schreef Kaap het volgende:
Is de basis voor komende wedstrijd al bekend?
Viel mijn conditie toch nog mee, dit leek wel een lichte training coachquote:Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, je deed het goed.
Maar de belangrijkste test volgt natuurlijk woensdag, waarin ik in ieder geval de nieuwelingen zal laten spelen.
Niet alleen de trainer beoordeeldquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
de nieuwkomers komen in de basis zodat de trainer ze in actie kan zien en dus kan beoordelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
Ik bedoelde eigenlijk ook speelminutenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
De nieuwkomers krijgen speelminuten. Niet iedere nieuwkomer zal in de basis starten.
De basisopstelling maak ik overigens vanavond bekend.
De trainer is meestal wel zo fair om je genoeg speelminuten te geven om je te laten zien wat je kunt. Hij zal je dus waarschijnlijk niet alleen de laatste 5 minuten laten spelen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
Dat hopen we allemaal..ik kijk wel hoe het loopt. Ik hoop dat ik genoeg minuten krijg om me te bewijzen. De ottercup is voor ons
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De basisspelers krijgen dus rust? Eerst even het jonge nieuwe grut aan het werk zetten. Verstandig coach.
1 is toch op dit moment aan het spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ik kom wel even kijken, denk ik. Doe toch niet mee met 1.
ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef dndiek het volgende:
Nu ik in de basis sta, moet ik ook maar eens zorgen dat ik het waar ga maken![]()
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, weet ik niet. Ik doe immers niet mee. Vakantieschema.
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef stame het volgende:
[..]
Hoezo basisspelers krijgen rust? Merk ik niks van
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
beetje interesse tonen in je teamgenoten hoeft zeker niet als je aanvoerder bent......![]()
poets je eigen schoenen maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kwam juist kijken welke jonkies eventueel mijn schoenen kunnen poetsen.
Jij kent de gebruiken bij de club nog niet? Engelse tradities.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |