Van mij mag je blijven. Ik ben als bi-sexueel namelijk geen hekel aan vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of ze zijn niet zo closeminded als sommige anderen
Jezus, laat me nou, ik doe toch verder niemand kwaadIk vind het gewoon gezellig hier.
Dat kun je vanuit Windows.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Fipo én....
maaaarrrr hoe kan ik een bootdiskette maken??
Krijg je dan een bootdisk voor win98? Nooit geweten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kun je vanuit Windows.
Windows XP / 2000 : In Verkenner rechtermuisknop klikken op diskettestation A: en dan kiezen voor formatteren. Daar aanvinken dat je een MS-DOS opstartdiskette wilt maken.
Volgens mij wel. Gewoon een floppy met cd-rom drivers enzo. Dan kun je ook de Windows 98 cd-rom benaderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je dan een bootdisk voor win98? Nooit geweten.
Maaarrr het is voor mijn oude W98 computer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kun je vanuit Windows.
Windows XP / 2000 : In Verkenner rechtermuisknop klikken op diskettestation A: en dan kiezen voor formatteren. Daar aanvinken dat je een MS-DOS opstartdiskette wilt maken.
En waar werk je nu op dan? Windows XP? Want die diskette die je in XP kunt aanmaken werkt gewoon op een W98 PC.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaarrr het is voor mijn oude W98 computer...die niks meer doet...
Ja, maar daar kun je niks mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef Waxxer het volgende:
Laat ik het anders zeggen: kan ik vanuit dos op een W98-pc een opstartdiskette maken?
Op mijn laptop waar geen floppy-drive in zit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar werk je nu op dan? Windows XP? Want die diskette die je in XP kunt aanmaken werkt gewoon op een W98 PC.
Hoi?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef anne_Chris het volgende:
Yo!
oh, 't gaat over pc gedinges.
*afdruipt*
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op mijn laptop waar geen floppy-drive in zit.
Zou kunnen, denk het wel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
Of kan ik dat bijv morgen op school doen op een andere comp?
in de command prompt (tijdens pc opstarten f herhaaldelijk intoetsen) typen:quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Fipo én....
maaaarrrr hoe kan ik een bootdiskette maken??
Nee Vlarp geeft les in pc's repareren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
*kijkt rond*
Ben ik links afgeslagen waar ik rechtsaf had moeten gaan en zit ik nu in DIG?
Sterfquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee Vlarp geeft les in pc's repareren.
Voor wie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Lief zijn.
you've got the jobquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
The word is...the word is cocaine
Nostalgie
Voor jou zeker? Pfff..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Lief zijn.
Niks. Ben alleen anders gewend hier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef wonderer het volgende:
Wat is er nou erg aan een beetje technobabble?
Zoals dat.quote:
Ik heb zelfs nog een legale Charlottenburg liggen.quote:
SHO is linksaf.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
*kijkt rond*
Ben ik links afgeslagen waar ik rechtsaf had moeten gaan en zit ik nu in DIG?
Hoef ik morgen iig niet vroeg op te staan.quote:
Ga fietsen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks. Ben alleen anders gewend hier.
[..]
Zoals dat.
Da's waar...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoef ik morgen iig niet vroeg op te staan.
Volgens mij is dat meer iets voor jou.quote:
Ik wil niet nat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets voor jou.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een legale Charlottenburg liggen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
"plaats de opstartdiskette nr. 2 van Windows 98"
nou die heb ik dus niet....
-------->
"plaats de diskette met het batch-bestand in het station"
Zie je toch dat de vrouwen het voor het zeggen hebben heh?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... uiteindelijk zat ik in 't restaurant alleen aan tafel met 8 vrouwelijke collega's.
Tooooo much..
De rest van de heren was al afgedropen, terug naar moeder de vrouw etc.
Ja joch, dat wordt een externe floppydisk drive aanschaffenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
-------->
Weten ze het nou al? Van die kalender enzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... uiteindelijk zat ik in 't restaurant alleen aan tafel met 8 vrouwelijke collega's.
Tooooo much..
De rest van de heren was al afgedropen, terug naar moeder de vrouw etc.
Hey, dat zijn toch Sjarrel en Thee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
The word is...the word is cocaine
Nostalgie
Ik zou rustig naast onze directeur gaan zitten schransen. Ik denk dat ie net zo hard mee zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Ang3l het volgende:
Net m'n eerste zakendiner gehad
Zit je ook ineens aan tafel naast de directeur.... had ik natuurlijk wat beter kunnen uitkiezen. En dan denk je ik pak iets makkelijks, geen spaghetti of zo, en dan zie je kwartels en dan denk je "o ja dat was lekker" ... maar dan is het niet alleen het vlees maar gewoon 3 van die complete beesjes en dan moet je dus gana kluivenBAD CHOICE!
Da's een fijn buikjequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
En ook dit wil ik jullie niet onthouden
"De toegang is geweigerd - a:IO.SYS"quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
in de command prompt (tijdens pc opstarten f herhaaldelijk intoetsen) typen:
Format A: /s
Copy C:\windows\command\ebd\*.* A: /y
Hij heeft in ieder geval haar onder zijn oksels.quote:
Ik kan het me haast niet voorstellen dat m'n directe collega's het niet weten...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
Weten ze het nou al? Van die kalender enzo?
Het is mijn oude comp....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef wizarddragon het volgende:
waxxer..
ff resumeren:
Je laptop heeft geen floppydisk drive.
Je wilt win98, maar die normale cd's van win98 zijn nog van generatie non-bootable??
Misschien kan je die cd's met de bootdiskd bootable maken via nero burner of easy adaptecnogwat, maar ik betwijfel het. Oplossing zou mogelijk kunnen zijn om een externe floppydisk-drive aan te schaffen. Met Bootable USB-sticks heb ik geen ervaring mee.
Uhm sterkte dan maar.
Waarom win98?
Hij scheert het niet.. ook prettigquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval haar onder zijn oksels.
Ow okay.. Veel sterkte danquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is mijn oude comp....Ik MOET er op....
Naja anders laat ik hem wel ergens fixen, ook al kost dat knaken.
Als je niet met die mogelijkheid rekening houdt, ontgaan dat soort hints je hoor. Zo werkt het menselijk brein nou eenmaal. Maar goed, erg veel duidelijker kan het niet, nee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen dat m'n directe collega's het niet weten...
Laatst mailde m'n overbuurvrouw me iets als "Pfff... vrouwen, wat een geroddel allemaal."
Ik antwoordde: "Doe mij maar mannen inderdaad!"
Ik bedoel!.
Dan heb je de verkeerdeoptie gekozen bij 't opstart scherm. 'k heb nog nooit een 2e opstart diskette gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
-------->
Wat 'n heerlijk topic is dit toch altijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
Ook erg mooi
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n heerlijk topic is dit toch altijd
Nu je 't zegtquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Rare pik heeft die onderste
Die met die engelen is wel tof alleen lijken ze korte beentjes te hebben
Wilde ik net zeggen een 2de opstartdiskette? ik dacht dat er maar 1 was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerdeoptie gekozen bij 't opstart scherm. 'k heb nog nooit een 2e opstart diskette gebruikt
probeer 't iig te negeren
idd, ze konden minder!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste foto is eigenlijk ongecensureerd.. en zelfs dan is ie artistiek erg mooi
Ik wil 'm wel helpen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou... die jongen zit erbij met een uitdrukking van "wat de hel is dat??" en dan "wat kan ik daar voor leuke dingen mee doen"
In ieder geval die ene laagste heeft wel korte beentjes... Maar ook een rare richel op zijn buik, lijkt het...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef wonderer het volgende:
Rare pik heeft die onderste
Die met die engelen is wel tof alleen lijken ze korte beentjes te hebben
Ook fijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga toch meer voor dit soort foto's
[afbeelding]
Die's liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
SAJ is normaler dan je denktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:44 schreef error het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar SAJ: je hebt een goede smaak!
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
dat geeft me dan wel weer een unheimlich gevoelquote:
lief doen! dat is verplichtquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoewel die blonde wel een beetje een rattenkop heeft..
die lijkt dan weer sprekend op een studiegenootje van me.quote:
Maar je hebt geen ruzie met mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Ruzie met de comp, ruzie met pa.... héééérrrrlijke avond
*troost* *troost*quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
wat hij zegt.quote:
Uhm ja.. da's klote..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neej!!
Maarja, er is niemand die mij irl kan troosten
hehe die ads ja. Zal wel een modestatement zijn ofzo. Cristiano Ronaldo (die laatste dus) voor pepe jeans vind ik wel cute.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k kan nou niet zeggen da'k wild ben van die 'spontane' kuiven.
idd, maar voor de rest is 't primaquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:19 schreef Prego het volgende:
die jochies van Hugo vind ik vreselijk
Je mag ook op een foto van mij sufrukken hoor. Ik mauw er ook niet overquote:Jerruh (Moderator) - woensdag 6 juli 2005 @ 14:08
krijg je keiharde, supergeile seks !
ach ja,w at moet ik zeggen... ik had dit verwacht.
als er andere onderzoeken worden gedaan over homo's die niet in het straatje passen wordt alles verworpen en nu er een onderzoek is dat lekker bekt en klopt in de denkwijze wordt deze zonder pardon voor waar gezien.
heerlijk, ik kan van deze vertoning in ieder geval wel genieten. Ik laat jullie wel lekker bezig, dan ga ik mezelf weer sufrukken op een poster van Daphne bunskoek, die mauwt er tenminste niet over .
Welke versie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef creno het volgende:
[in rooie letters] ik luister naar masquerade - phantom of the opera [/in rooie letters]
ik heb die van de film (maar die is niet zo) en die van het theater denk ik (engels, nederlandse versie nog niet gevonden)quote:
Ben je op MSN?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb die van de film (maar die is niet zo) en die van het theater denk ik (engels, nederlandse versie nog niet gevonden)
Geen probleem dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn imago denken..
Niet zo negatief gaan denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou....... he?
Jezus wat een kutdag was dit.... Hoop dat er wat meer leuke dingen zullen gaan volgen. Ach en wee, ben ik de klos...?
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou....... he?
Jezus wat een kutdag was dit.... Hoop dat er wat meer leuke dingen zullen gaan volgen. Ach en wee, ben ik de klos...?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag dames
Pfff ja laten we het hopen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet zo negatief gaan denken.
Morgen weer een nieuwe dag, met nieuwe mogelijkheden...
Donald Duckquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach en wee ben ik de klos, schoot ik vannacht een albatros
juist daarom!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn imago denken..
Do you know where you're going to?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Donald Duck
"Ach en wee ben ik de klos, met pijl en boog schoot ik een albatros"
Was ik nog maar klein en druk en naief*HUIL*
omg hij kent em ook nogquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Donald Duck
"Ach en wee ben ik de klos, met pijl en boog schoot ik een albatros"
Was ik nog maar klein en druk en naief*HUIL*
Doe maar thee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:44 schreef creno het volgende:
koffie koffie lekker bakkie koffie, jongens wie lust er een bak ?
goeiemorguh
Aan het einde van hun Rumpsringa moeten ze een keuze maken, een keuze die iedere Amish moet maken tijdens Rumspringa... in de moderne wereld blijven, of teruggaan naar de stricte geloofsgemeenschap.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Semisane het volgende:
Grappig....ze gebruiken geen electriciteit.....en toch email contact.....de wonderen zijn idd de wereld nog niet uit.
eerst frankrijk of duitsland !quote:
Volgens de BBC zeggen 'Arab sources' dat het "almost certainly" Al Quada is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook dat de IRA erachter zit.
Misschien
ware schoonheid zit van binnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Cybart het volgende:
aaah, een collega had een klacht over me gekregen, dat ik niet aardig zou zijn...
nee ik ga geen glimlach en goede zin verdoen aan lelijke mensen !
goeiemoguh mensen!
Club tropicana, drinks are free,
Fun and sunshine - there’s enough for everyone.
All that’s missing is the sea,
But don’t worry, you can suntan!
cliche, cliche......quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ware schoonheid zit van binnen![]()
en ik ga volgende week naar six flags![]()
dat gaat nu 2 km naar links en blijft daar dan liggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met het Midden Oosten
ik kijk altijd eerst naar het innerlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
cliche, cliche......
innerlijk kijk je pas in tweede instantie naar
sixflags is leuk (nouja voor een keertje)
en 5 x achter elkaar goliath is ook leuk
en ruzie met een personeelslid omdat je daar ergens in de bosjes staat te zeiken is ook leuk
Jij ging mee....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mijn ouders zijn vanaf dinsdag een paar weken weg
nee.. en ook al niet met mn vrienden naar salou.. omdat ik weer zonodig moest werkenquote:
Aaaww...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee.. en ook al niet met mn vrienden naar salou.. omdat ik weer zonodig moest werkenmaarja dure vakanties genoeg gepland, dat kon er echt niet meer bij
Ik heb er wel een. Maar ik vrees dat het niet even langs te brengen isquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben al achter mijn 'oude-comp-probleem': ik heb een upgrade cd-rom ipv een volledigedus dat zien te regelen wie anno 2005 nog een W98-cd heeft liggen
Je kunt er ook wel BeOS op zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben al achter mijn 'oude-comp-probleem': ik heb een upgrade cd-rom ipv een volledigedus dat zien te regelen wie anno 2005 nog een W98-cd heeft liggen
Op 't internet zo langzaam? En zo ja, als beiden verbinding hebben met 't internet, zijn ze dan beiden daarop langzaam?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef creno het volgende:
hmm hoop pc-kennis hangt hier rond... weet iemand waarom mijn pc geen problemen geeft met de router, maar de andere pc heeft een snelheid van een dode slak... terwijll ie wel goed geinstalleerd is, volgens de beschrijving.... ?!!
Hmmmm. zit er een grijs kabeltje aan de router?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef creno het volgende:
hmm hoop pc-kennis hangt hier rond... weet iemand waarom mijn pc geen problemen geeft met de router, maar de andere pc heeft een snelheid van een dode slak... terwijll ie wel goed geinstalleerd is, volgens de beschrijving.... ?!!
Dan nog zou dat niet echt traag moeten zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:48 schreef error het volgende:
[..]
Hmmmm. zit er een grijs kabeltje aan de router?
En als dat zo is, loopt ie dan naar inet of naar je PC?
In het laatste geval is het aan te raden om over te stappen op bijv blauw. Grijs is traag.
ok, OT:quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan nog zou dat niet echt traag moeten zijn.
Maar dat zou het hele internet traag moeten worden, omdat de router dan flink zit te malen (vandaar ook de vraag of beide computers dan traag zijn op 't internet)quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef error het volgende:
[..]
ok, OT:
Nou ik zou zeker de kabels even checken. Typisch geval van laaghangend fruit.
Klinkt als huge packet loss via de router. En een mogelijke oorzaak daarvan zijn de kabels.
Laaghangend fruit, dus.
En hoe oud zijn wij dan wel niet? Nou nou?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar dat zou het hele internet traag moeten worden, omdat de router dan flink zit te malen (vandaar ook de vraag of beide computers dan traag zijn)
-edit-
nja, je kunt gelijk hebben, wellicht, dat dat geen grote invloed heeft op moderne routers...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef error het volgende:
[..]
En hoe oud zijn wij dan wel niet? Nou nou?
'moderne routers' als in 'vroeger toen ik jong was hadden we niet van dat nieuwerwetse spul'quote:
modem: speedtouch van vorig jaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef error het volgende:
[..]
En hoe oud zijn wij dan wel niet? Nou nou?
zoiets vermoedde ik, maar 'k kon 't niet plaatsen. Ik bedoelde met moderne routers, routers die niet veel ouder zijn dan 3 jaar. Wellicht dat nieuwere meer geheugen hebben voor het bufferen, zodat als er package-loss is, dat minder belastend is voor het internet (zodat 'ie niet steeds opnieuw de data van het internet moet afhalen)quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef error het volgende:
[..]
'moderne routers' als in 'vroeger toen ik jong was hadden we niet van dat nieuwerwetse spul'
ik moet ook alles uitleggen *sugt*
Heb je het al geprobeerd met de firewall disabled?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
modem: speedtouch van vorig jaar
router: sitecom xDSL broadband 4p 10/100Mbps ook van vorig jaar
Waarschijnlijk omdat het een grapje/kwinkslag was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
zoiets vermoedde ik, maar 'k kon 't niet plaatsen.
Ach zo,quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef error het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het een grapje/kwinkslag was.
jeps... werkte ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef error het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd met de firewall disabled?
ow, ik dacht dat je een kloon wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo,
nu, als antwoord op je vraag; ik ben slechts 24 jaartjes oud, en ik mol computers sinds 1988
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom leven wij toch in een land vol mongolen wat betreft terrorisme bestrijding?
Van wie dat dan?quote:
GE en/of Biefquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van wie dat dan?
* vanitasvanitatumetomniava luistert: Alex Cortiz - Sense of Awe
Ken uzelf en uw vijanden en u zult in 100 slagen ongeslagen blijven. (Sun-Tzu)quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom leven wij toch in een land vol mongolen wat betreft terrorisme bestrijding?
Neh, het zijn de Fransenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook dat de IRA erachter zit.
Misschien
gelukkig maar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg net een sms-je van m'n fav nichtje dat alles in order is met d'r
Ze is nl in Londen. Was zich wel doodgeschrokken maar is niet doodgegaan zegmaar
Jij hebt nu.nl gelezen, met hun tegenwoordig erg bedenkelijk journalistisch niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, het zijn de FransenDie zijn boos omdat de Olympische Spelen naar Londen gana i.p.v. naar Frankrijk.
quote:
Mijn klonen zijn te herkennen aan het gebruik van smiley-interpunctie, iets wat ik heb overgehouden aan de tijd dat ik nog deel uit maakte van het beruchte #filosofie-kliekje.quote:
Heb je computer-problemen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Heleuj
Het zoeken naar een oude windows-versie voelt als zoeken naar zestiende eeuws aardewerk
Waar heb je die voor nodig?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Heleuj
Het zoeken naar een oude windows-versie voelt als zoeken naar zestiende eeuws aardewerk
Mja, mijn oude comp dan he...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je computer-problemen?.
Kun je 'm niet gewoon terugbrengen naar de winkel? Mijn vader had een tijdje terug ook zoiets met een oude PC die hij als tweede computer gebruikte en bij Paradigit hebben ze toen gewoon Win98 er weer opgezet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, mijn oude comp dan he...Ik meende een W98-cd-rom te hebben, maar dat blijkt een upgrade-versie te zijn
Maarja, als dat eenmaal is geherinstalleerd....
een volwaardige versie dan he
Mag spaghetti wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De verboden woorden voor vandaag zijn:
Aanslag
moslim
metro
londen
bus
Staat dat in de lijst met verboden woorden?quote:
Waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha er is weer een vrouw in ons midden.
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je op je vinger geslagen?
Waxxer? Ik heb hier nog een Windows 98 SE cd liggen. Zou je daar iets aan hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, mijn oude comp dan he...Ik meende een W98-cd-rom te hebben, maar dat blijkt een upgrade-versie te zijn
Maarja, als dat eenmaal is geherinstalleerd....
een volwaardige versie dan he
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?![]()
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsenquote:
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsen![]()
Precies, vandaar dat ik het netjes vroeg, geen idee dat alleen de vraag al trauma's naar boven zou halen. Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn klonen zijn te herkennen aan het gebruik van smiley-interpunctie
dat is zo 1995/1998quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga eerst eens ff lobbyen vanavond over die cd-rom, denken ze 'tjee wat doet Waxxer inene aardig, zou hij wat van me moeten hebben??!' en dan klopt dat
In een compu repa winkel zeiden ze dat ze geen w95/w98 meer hebben
Ikweetutnie!quote:
Dat je niet dit;) effect krijgtquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef error het volgende:
en WTF is dat? smiley-interpunctie?
quote:
Het is maar een vermoeden, maar misschien veroorzaakt de dubbele router het probleem. Als je een Speedtouch (een 510?) van een jaar oud hebt, zit daar al een router in. Als je er dan nog een router op aansluit, moet je die in bridge-mode schakelen. Twee routers achter elkaar werkt niet. Of je dan de problemen krijgt die jij beschrijft, weet ik niet, maar je kunt eens controleren of het daaraan ligt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef creno het volgende:
heb net een vriend van me gebeld, en die heeft me allerlei dingen laten intypen: ipconfig, ping, weet ik wat allemaal... zijn conclusie is dat het waarschijnlijk aan de router ligt. Blijft wel vreemd dat de mijne wel gewoon verbinding heeft via router en de andere niet... to be continued
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar wat ik net typte; beetje hulp: er staat dit --->;) i.p.v. dit --->![]()
Gezien hun achtergrond kun je het ze beide niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef error het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?![]()
99??quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r komen hier kei veul ballonnen over!.
ik geloof dat het inderdaad de 510 is, maar aan de achterkant heb ik alleen een telefoonsnoeringang (o.i.d.), uitgang met snoer naar pc (en in ons geval de router) en een stroomaansluiting. hoe schakel ik de router dan in de bridge-mode ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is maar een vermoeden, maar misschien veroorzaakt de dubbele router het probleem. Als je een Speedtouch (een 510?) van een jaar oud hebt, zit daar al een router in. Als je er dan nog een router op aansluit, moet je die in bridge-mode schakelen. Twee routers achter elkaar werkt niet. Of je dan de problemen krijgt die jij beschrijft, weet ik niet, maar je kunt eens controleren of het daaraan ligt.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef error het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?![]()
Hier vind je meer info. Dat omschakelen naar RFC1483-bridge gaat softwarematig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef creno het volgende:
[..]
ik geloof dat het inderdaad de 510 is, maar aan de achterkant heb ik alleen een telefoonsnoeringang (o.i.d.), uitgang met snoer naar pc (en in ons geval de router) en een stroomaansluiting. hoe schakel ik de router dan in de bridge-mode ?
Méén je dat nou??!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hier vind je meer info. Dat omschakelen naar RFC1483-bridge gaat softwarematig.
Het programma daarvoor vind je ook op die site. Als je firmware versie 4.2.7 hebt, is het http://www.speedtouch.nl/downloads/510R427_config_05.exe.
Maar als het goed is, kun je ipv de 510 ook de Sitecom met het bijbehorende configuratieprogramma omschakelen op bridge, als dat makkelijker gaat.
I see what you meanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Oneouch a lá, Nuvole, a lá.... Maar Spéédtoch nota bene Connéction??!!quote:
Omdat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef error het volgende:
SAJ, ik heb mijn collega's net de stuipen op het lijf gejaagd door hardop te lachen.
Het kwam door jouw website
Ik weet dat het allemaal niet leuk is om te horen, dus zeg ik het maar gewoon zoals het is. Dan is het leed het snelst geleden en kunnen we weer verder met de dagelijkse spam van vanavond.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oneouch a lá, Nuvole, a lá.... Maar Spéédtoch nota bene Connéction??!!![]()
De rooie doos??!! Méén je dat écht, Nuvole??
En opeens kan ik me voorstellen waarom je nog steeds geen relatie hebt.quote:
Ja nou ja kijk he ja naja dat had toch gekuhund?quote:
......dat Waxxer die cd-rom nodigt heeft is mij worst!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik weet dat het allemaal niet leuk is om te horen, dus zeg ik het maar gewoon zoals het is. Dan is het leed het snelst geleden en kunnen we weer verder met de dagelijkse spam van vanavond.
Hou moed, dan komt het allemaal goed!
En nu met z'n allen uit volle borst....
hoiquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens kan ik me voorstellen waarom je nog steeds geen relatie hebt.
8 uur klaar.. hotline gedraaid. Morgen koopavondquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja kijk he ja naja dat had toch gekuhund?
Dat doet jij snel dan, niet dan?? Qua koopavond??
aaawww.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens kan ik me voorstellen waarom je nog steeds geen relatie hebt.
Hoiquote:
Ze mag meedoen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoi
Dat moet ik even aan m'n vrouw vragen.
Hotline??quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
8 uur klaar.. hotline gedraaid. Morgen koopavond
Geen verkoop wax, geen verkoopquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hotline??![]()
"Hallooooooo jaaaaa Vlarpaandehotline goe-den-a-vond! Waaaaarrrmeee kan ik u van dienst zijn mevrouwtje?? Ja... ja... hm..... ja haha.... hmhm.... aha. Ja. Een muis. Morgen hebben wij de spéciale Altern8antiMuispolsNight, ik rrrráád u aan tussen zes uur en acht uur éven een kijkje te komen nemen naar onze weekaanbieding! Ca-ta-lo-gus pagina tien! Ja, haha! Graag gedaan. Daag mevrouw! Hallooooooo jaaaaa Vlarpaandehotline goe-den-a-vond! Waaaaarrrmeee...."
Voor dat heb jij toch wel een oplossing?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen verkoop wax, geen verkoop
"Godver, m'n hardeschijf is stuk en nu ben ik m'n pornocollectie kwijt. Hoe gaan jullie dat oplossen voor mij?"
dat soort dingen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen verkoop wax, geen verkoop
"Godver, m'n hardeschijf is stuk en nu ben ik m'n pornocollectie kwijt. Hoe gaan jullie dat oplossen voor mij?"
dat soort dingen
"SUKKEL, dat BRAND je toch op een cd of niet??!!!"quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor dat heb jij toch wel een oplossing?
Dat is me geen worst, maar die cdrom heb ik ook niet. Bij de XP cd-roms overigens is het enige verschil tussen upgrade en volledige versie, dat je voor de upgrade een licentiecode van 98 of 2000 moet hebben, inhoudelijk zijn ze hetzelfde. Ik weet niet of dat voor 98 ook geldt, misschien is dan een licentiecode van 95 genoeg.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......dat Waxxer die cd-rom nodigt heeft is mij worst!!
Tralalalalalalalala......lah....
Daar dreigde iemand vanavond nog mee.. heb hem veel plezier gewenstquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"SUKKEL, dat BRAND je toch op een cd of niet??!!!"
(ik bedoel, Kassa bellen ze dan toch niet)
Had ik mar gebeld en gemekkerd om een oude windows-versie en eisen dat dat voor mij geregelod moet worden en dan kijken wat er gebeurtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar dreigde iemand vanavond nog mee.. heb hem veel plezier gewenst
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is me geen worst, maar die cdrom heb ik ook niet. Bij de XP cd-roms overigens is het enige verschil tussen upgrade en volledige versie, dat je voor de upgrade een licentiecode van 98 of 2000 moet hebben, inhoudelijk zijn ze hetzelfde. Ik weet niet of dat voor 98 ook geldt, misschien is dan een licentiecode van 95 genoeg.
Staan de bestanden die je moet hebben ook op C: ? Want dan is 98 opnieuw installeren niet zo'n goed idee denk ik, omdat je ze dan kwijt bent.
Ik had je herkend.. zat alleen op de hotlinequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had ik mar gebeld en gemekkerd om een oude windows-versie en eisen dat dat voor mij geregelod moet worden en dan kijken wat er gebeurt
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had je herkend.. zat alleen op de hotline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |