eerst frankrijk of duitsland !quote:
Volgens de BBC zeggen 'Arab sources' dat het "almost certainly" Al Quada is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook dat de IRA erachter zit.
Misschien
ware schoonheid zit van binnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Cybart het volgende:
aaah, een collega had een klacht over me gekregen, dat ik niet aardig zou zijn...
nee ik ga geen glimlach en goede zin verdoen aan lelijke mensen !
goeiemoguh mensen!
Club tropicana, drinks are free,
Fun and sunshine - there’s enough for everyone.
All that’s missing is the sea,
But don’t worry, you can suntan!
cliche, cliche......quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ware schoonheid zit van binnen![]()
en ik ga volgende week naar six flags![]()
dat gaat nu 2 km naar links en blijft daar dan liggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met het Midden Oosten
ik kijk altijd eerst naar het innerlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
cliche, cliche......
innerlijk kijk je pas in tweede instantie naar
sixflags is leuk (nouja voor een keertje)
en 5 x achter elkaar goliath is ook leuk
en ruzie met een personeelslid omdat je daar ergens in de bosjes staat te zeiken is ook leuk
Jij ging mee....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mijn ouders zijn vanaf dinsdag een paar weken weg
nee.. en ook al niet met mn vrienden naar salou.. omdat ik weer zonodig moest werkenquote:
Aaaww...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee.. en ook al niet met mn vrienden naar salou.. omdat ik weer zonodig moest werkenmaarja dure vakanties genoeg gepland, dat kon er echt niet meer bij
Ik heb er wel een. Maar ik vrees dat het niet even langs te brengen isquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben al achter mijn 'oude-comp-probleem': ik heb een upgrade cd-rom ipv een volledigedus dat zien te regelen wie anno 2005 nog een W98-cd heeft liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |