GE en/of Biefquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Van wie dat dan?
* vanitasvanitatumetomniava luistert: Alex Cortiz - Sense of Awe
Ken uzelf en uw vijanden en u zult in 100 slagen ongeslagen blijven. (Sun-Tzu)quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom leven wij toch in een land vol mongolen wat betreft terrorisme bestrijding?
Neh, het zijn de Fransenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Kan natuurlijk ook dat de IRA erachter zit.
Misschien
gelukkig maar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Kreeg net een sms-je van m'n fav nichtje dat alles in order is met d'r
Ze is nl in Londen. Was zich wel doodgeschrokken maar is niet doodgegaan zegmaar
Jij hebt nu.nl gelezen, met hun tegenwoordig erg bedenkelijk journalistisch niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, het zijn de FransenDie zijn boos omdat de Olympische Spelen naar Londen gana i.p.v. naar Frankrijk.
quote:
Mijn klonen zijn te herkennen aan het gebruik van smiley-interpunctie, iets wat ik heb overgehouden aan de tijd dat ik nog deel uit maakte van het beruchte #filosofie-kliekje.quote:
Heb je computer-problemen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Heleuj
Het zoeken naar een oude windows-versie voelt als zoeken naar zestiende eeuws aardewerk
Waar heb je die voor nodig?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
Heleuj
Het zoeken naar een oude windows-versie voelt als zoeken naar zestiende eeuws aardewerk
Mja, mijn oude comp dan he...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je computer-problemen?.
Kun je 'm niet gewoon terugbrengen naar de winkel? Mijn vader had een tijdje terug ook zoiets met een oude PC die hij als tweede computer gebruikte en bij Paradigit hebben ze toen gewoon Win98 er weer opgezet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, mijn oude comp dan he...Ik meende een W98-cd-rom te hebben, maar dat blijkt een upgrade-versie te zijn
Maarja, als dat eenmaal is geherinstalleerd....
een volwaardige versie dan he
Mag spaghetti wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De verboden woorden voor vandaag zijn:
Aanslag
moslim
metro
londen
bus
Staat dat in de lijst met verboden woorden?quote:
Waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha er is weer een vrouw in ons midden.
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je op je vinger geslagen?
Waxxer? Ik heb hier nog een Windows 98 SE cd liggen. Zou je daar iets aan hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, mijn oude comp dan he...Ik meende een W98-cd-rom te hebben, maar dat blijkt een upgrade-versie te zijn
Maarja, als dat eenmaal is geherinstalleerd....
een volwaardige versie dan he
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gaan we op de vriendelijke toer vandaag?![]()
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsenquote:
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zég.... ik vroeg alleen of het woord spaghetti toegestaan was hoor. Ik wist niet dat het je zo zou kwetsen![]()
Precies, vandaar dat ik het netjes vroeg, geen idee dat alleen de vraag al trauma's naar boven zou halen. Mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een heel erg naar woord.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn klonen zijn te herkennen aan het gebruik van smiley-interpunctie
dat is zo 1995/1998quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga eerst eens ff lobbyen vanavond over die cd-rom, denken ze 'tjee wat doet Waxxer inene aardig, zou hij wat van me moeten hebben??!' en dan klopt dat
In een compu repa winkel zeiden ze dat ze geen w95/w98 meer hebben
Ikweetutnie!quote:
Dat je niet dit;) effect krijgtquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef error het volgende:
en WTF is dat? smiley-interpunctie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |