Moet ik soms ook even beginnen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:53 schreef Markie-Mark het volgende:
CDP kom je hier alleen maar om te vertellen welke films je hebt gezien die nog niet in de bios draaien ofzo
Stille hints zijn voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
euhm, een stille hint is aan jou niet besteed he...
het was de bedoeling dat je dan niet meer terug zou komen...
dat vind ik een leuker woordquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kutwijven
Op een uitzondering na kan de gemiddelde cht bezoeker je niet adviseren over make up.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag jullie tenminste niet om tips voor make up en mode
Ik ook niet, daarom hebben we het daar ook niet over. Maar dat is toch de gemiddelde faghag? Die wil gewoon vriendinnen van het mannelijk geslacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb van geen van beide verstand.
Wat dat betreft zie je er altijd één rondhangen bij een nicht idd. Wat me wel opvalt is dat het meestal de wat minder aantrekkelinge vrouwens zijn die zicht de taak als fadhag op zich nemen,quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom hebben we het daar ook niet over. Maar dat is toch de gemiddelde faghag? Die wil gewoon vriendinnen van het mannelijk geslacht.
Geen idee. Voor mij geldt gewoon dat ik me homo's over het algemeen beter op me gemak voel. Waarschijnlijk omdat ik ook niet aan de norm voldoe en me tot op zekere hoogte met homo's kan identificeren. Ofzo. Of omdat ik gewoon een homo in het verkeerde lichaam benquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie je er altijd één rondhangen bij een nicht idd. Wat me wel opvalt is dat het meestal de wat minder aantrekkelinge vrouwens zijn die zicht de taak als fadhag op zich nemen,
Gaat het stiekum toch om de mannelijke aandacht?
nog een psychische gevalletje ook nogquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij geldt gewoon dat ik me homo's over het algemeen beter op me gemak voel. Waarschijnlijk omdat ik ook niet aan de norm voldoe en me tot op zekere hoogte met homo's kan identificeren. Ofzo. Of omdat ik gewoon een homo in het verkeerde lichaam ben
Je wil niet weten hoe psychisch ik ben. Ik heb me nog ingehouden daarnet, ik kan het prima herleiden tot dingen uit mijn jeugd, maar dat gaat jullie geen ruk aanquote:
Maar dat maakt je nog geen echte faghag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. Voor mij geldt gewoon dat ik me homo's over het algemeen beter op me gemak voel. Waarschijnlijk omdat ik ook niet aan de norm voldoe en me tot op zekere hoogte met homo's kan identificeren. Ofzo. Of omdat ik gewoon een homo in het verkeerde lichaam ben
Dan kun je veel aan jouw coordinatoren overlatenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je manager bent.
Oh jij gebruikt het woord net zo veel als ik?quote:
Wat zeur je? Hij doet het toch nog?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb iemand nodig met véél verstand van computers....
hoi?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb iemand nodig met véél verstand van computers....
Als iets goed moet gebeuren moet je het zelf doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan kun je veel aan jouw coordinatoren overlaten
Er zijn twee homo's verliefd op me geweest, waarvan ik het weet, tenminstequote:Op woensdag 6 juli 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar dat maakt je nog geen echte faghag.
Over het algemeen voelen vrouwen zich erg op het gemak in de gaybar. De aanacht is dan namelijk verschoven van het sexuele naar het vriendelijke.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Jij werkt alleen maar bij een dozenschuifbedrijf.quote:
Da's absoluut waar..quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als iets goed moet gebeuren moet je het zelf doen.
quote:
Homo's die verliefd worden op vrouwens zijn geen echte homo's.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn twee homo's verliefd op me geweest, waarvan ik het weet, tenminste
Maar ik wil ook helemaal geen faghag zijn, gewoon "one of the guys". Als ik jullie niet aardig vond, was ik allang gestopt met posten, homo of niet.
't Is alleen zo'n handig naampje.
Ja.. ik ben een domme service medewerker en ik mag geen technische vragen beantwoorden, daar hebben we een TD voor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij werkt alleen maar bij een dozenschuifbedrijf.
Vertel nooit aan famillie, vrienden of kennissen dat je er wel verstand van heb. Voor je het weet ben je avondenlang (onbetaald !) aan het klussen,quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. ik ben een domme service medewerker en ik mag geen technische vragen beantwoorden, daar hebben we een TD voor.
Best fijn trouwens, ik weet best veel van PC's, maar ik mag mezelf dom houden naar klanten toe
Wat er al staat.. een bootdisk maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Kun jij mij helpen???
[HELP!!!] Opstartprobleem Windows98
Ik ben radeloos....
Echt, als dit opgelost is....
Of ze zijn niet zo closeminded als sommige anderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die verliefd worden op vrouwens zijn geen echte homo's.
Mooie foto's aan de muur...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Dit wil ik jullie gewoon niet onthouden.
Believe me.. I know ..quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vertel nooit aan famillie, vrienden of kennissen dat je er wel verstand van heb. Voor je het weet ben je avondenlang (onbetaald !) aan het klussen,
We vinden je ook erg leuk hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of ze zijn niet zo closeminded als sommige anderen
Jezus, laat me nou, ik doe toch verder niemand kwaadIk vind het gewoon gezellig hier.
Ik know, alleen jammer dat ik er weer met m'n hoofd voor sta.quote:
Ohw.. ben jij dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik know, alleen jammer dat ik er weer met m'n hoofd voor sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |