Moet ik soms ook even beginnen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:53 schreef Markie-Mark het volgende:
CDP kom je hier alleen maar om te vertellen welke films je hebt gezien die nog niet in de bios draaien ofzo
Stille hints zijn voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef Cybart het volgende:
euhm, een stille hint is aan jou niet besteed he...
het was de bedoeling dat je dan niet meer terug zou komen...
dat vind ik een leuker woordquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kutwijven
Op een uitzondering na kan de gemiddelde cht bezoeker je niet adviseren over make up.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag jullie tenminste niet om tips voor make up en mode
Ik ook niet, daarom hebben we het daar ook niet over. Maar dat is toch de gemiddelde faghag? Die wil gewoon vriendinnen van het mannelijk geslacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb van geen van beide verstand.
Wat dat betreft zie je er altijd één rondhangen bij een nicht idd. Wat me wel opvalt is dat het meestal de wat minder aantrekkelinge vrouwens zijn die zicht de taak als fadhag op zich nemen,quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom hebben we het daar ook niet over. Maar dat is toch de gemiddelde faghag? Die wil gewoon vriendinnen van het mannelijk geslacht.
Geen idee. Voor mij geldt gewoon dat ik me homo's over het algemeen beter op me gemak voel. Waarschijnlijk omdat ik ook niet aan de norm voldoe en me tot op zekere hoogte met homo's kan identificeren. Ofzo. Of omdat ik gewoon een homo in het verkeerde lichaam benquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie je er altijd één rondhangen bij een nicht idd. Wat me wel opvalt is dat het meestal de wat minder aantrekkelinge vrouwens zijn die zicht de taak als fadhag op zich nemen,
Gaat het stiekum toch om de mannelijke aandacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |