Van mij mag je blijven. Ik ben als bi-sexueel namelijk geen hekel aan vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of ze zijn niet zo closeminded als sommige anderen
Jezus, laat me nou, ik doe toch verder niemand kwaadIk vind het gewoon gezellig hier.
Dat kun je vanuit Windows.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Fipo én....
maaaarrrr hoe kan ik een bootdiskette maken??
Krijg je dan een bootdisk voor win98? Nooit geweten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kun je vanuit Windows.
Windows XP / 2000 : In Verkenner rechtermuisknop klikken op diskettestation A: en dan kiezen voor formatteren. Daar aanvinken dat je een MS-DOS opstartdiskette wilt maken.
Volgens mij wel. Gewoon een floppy met cd-rom drivers enzo. Dan kun je ook de Windows 98 cd-rom benaderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je dan een bootdisk voor win98? Nooit geweten.
Maaarrr het is voor mijn oude W98 computer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kun je vanuit Windows.
Windows XP / 2000 : In Verkenner rechtermuisknop klikken op diskettestation A: en dan kiezen voor formatteren. Daar aanvinken dat je een MS-DOS opstartdiskette wilt maken.
En waar werk je nu op dan? Windows XP? Want die diskette die je in XP kunt aanmaken werkt gewoon op een W98 PC.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maaarrr het is voor mijn oude W98 computer...die niks meer doet...
Ja, maar daar kun je niks mee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef Waxxer het volgende:
Laat ik het anders zeggen: kan ik vanuit dos op een W98-pc een opstartdiskette maken?
Op mijn laptop waar geen floppy-drive in zit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En waar werk je nu op dan? Windows XP? Want die diskette die je in XP kunt aanmaken werkt gewoon op een W98 PC.
Hoi?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef anne_Chris het volgende:
Yo!
oh, 't gaat over pc gedinges.
*afdruipt*
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op mijn laptop waar geen floppy-drive in zit.
Zou kunnen, denk het wel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef Waxxer het volgende:
Of kan ik dat bijv morgen op school doen op een andere comp?
in de command prompt (tijdens pc opstarten f herhaaldelijk intoetsen) typen:quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Fipo én....
maaaarrrr hoe kan ik een bootdiskette maken??
Nee Vlarp geeft les in pc's repareren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
*kijkt rond*
Ben ik links afgeslagen waar ik rechtsaf had moeten gaan en zit ik nu in DIG?
Sterfquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee Vlarp geeft les in pc's repareren.
Voor wie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Lief zijn.
you've got the jobquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
The word is...the word is cocaine
Nostalgie
Voor jou zeker? Pfff..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Lief zijn.
Niks. Ben alleen anders gewend hier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef wonderer het volgende:
Wat is er nou erg aan een beetje technobabble?
Zoals dat.quote:
Ik heb zelfs nog een legale Charlottenburg liggen.quote:
SHO is linksaf.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:14 schreef LeBeau het volgende:
*kijkt rond*
Ben ik links afgeslagen waar ik rechtsaf had moeten gaan en zit ik nu in DIG?
Hoef ik morgen iig niet vroeg op te staan.quote:
Ga fietsen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks. Ben alleen anders gewend hier.
[..]
Zoals dat.
Da's waar...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoef ik morgen iig niet vroeg op te staan.
Volgens mij is dat meer iets voor jou.quote:
Ik wil niet nat wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer iets voor jou.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een legale Charlottenburg liggen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
"plaats de opstartdiskette nr. 2 van Windows 98"
nou die heb ik dus niet....
-------->
"plaats de diskette met het batch-bestand in het station"
Zie je toch dat de vrouwen het voor het zeggen hebben heh?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... uiteindelijk zat ik in 't restaurant alleen aan tafel met 8 vrouwelijke collega's.
Tooooo much..
De rest van de heren was al afgedropen, terug naar moeder de vrouw etc.
Ja joch, dat wordt een externe floppydisk drive aanschaffenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Waxxer het volgende:
"plaats de opstartdiskette nr. 2 van Windows 98"
nou die heb ik dus niet....
-------->
"plaats de diskette met het batch-bestand in het station"
Weten ze het nou al? Van die kalender enzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... uiteindelijk zat ik in 't restaurant alleen aan tafel met 8 vrouwelijke collega's.
Tooooo much..
De rest van de heren was al afgedropen, terug naar moeder de vrouw etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |