Het is maar een vermoeden, maar misschien veroorzaakt de dubbele router het probleem. Als je een Speedtouch (een 510?) van een jaar oud hebt, zit daar al een router in. Als je er dan nog een router op aansluit, moet je die in bridge-mode schakelen. Twee routers achter elkaar werkt niet. Of je dan de problemen krijgt die jij beschrijft, weet ik niet, maar je kunt eens controleren of het daaraan ligt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef creno het volgende:
heb net een vriend van me gebeld, en die heeft me allerlei dingen laten intypen: ipconfig, ping, weet ik wat allemaal... zijn conclusie is dat het waarschijnlijk aan de router ligt. Blijft wel vreemd dat de mijne wel gewoon verbinding heeft via router en de andere niet... to be continued
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar wat ik net typte; beetje hulp: er staat dit --->;) i.p.v. dit --->![]()
Gezien hun achtergrond kun je het ze beide niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef error het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?![]()
99??quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r komen hier kei veul ballonnen over!.
ik geloof dat het inderdaad de 510 is, maar aan de achterkant heb ik alleen een telefoonsnoeringang (o.i.d.), uitgang met snoer naar pc (en in ons geval de router) en een stroomaansluiting. hoe schakel ik de router dan in de bridge-mode ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is maar een vermoeden, maar misschien veroorzaakt de dubbele router het probleem. Als je een Speedtouch (een 510?) van een jaar oud hebt, zit daar al een router in. Als je er dan nog een router op aansluit, moet je die in bridge-mode schakelen. Twee routers achter elkaar werkt niet. Of je dan de problemen krijgt die jij beschrijft, weet ik niet, maar je kunt eens controleren of het daaraan ligt.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:57 schreef error het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan komt het er op neer dat GE en Bief niet weten wat een spatie is, of juist wel?![]()
Hier vind je meer info. Dat omschakelen naar RFC1483-bridge gaat softwarematig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef creno het volgende:
[..]
ik geloof dat het inderdaad de 510 is, maar aan de achterkant heb ik alleen een telefoonsnoeringang (o.i.d.), uitgang met snoer naar pc (en in ons geval de router) en een stroomaansluiting. hoe schakel ik de router dan in de bridge-mode ?
Méén je dat nou??!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hier vind je meer info. Dat omschakelen naar RFC1483-bridge gaat softwarematig.
Het programma daarvoor vind je ook op die site. Als je firmware versie 4.2.7 hebt, is het http://www.speedtouch.nl/downloads/510R427_config_05.exe.
Maar als het goed is, kun je ipv de 510 ook de Sitecom met het bijbehorende configuratieprogramma omschakelen op bridge, als dat makkelijker gaat.
I see what you meanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat bedoel ik dus.
Oneouch a lá, Nuvole, a lá.... Maar Spéédtoch nota bene Connéction??!!quote:
Omdat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef error het volgende:
SAJ, ik heb mijn collega's net de stuipen op het lijf gejaagd door hardop te lachen.
Het kwam door jouw website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |