Of stiky maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef nipeng het volgende:
Aha laten we dit topic omvormen tot een centraal topique.
Handig voor alle liefhebbers, een topic in hun active list om in de gaten te houden.
Het is dan ook voor de echte liefhebbers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef Wolfskuil het volgende:
weer een zender om niet naar te kijken vanavond....
Dat had voor mij ook niet gehoevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
JaapJonbloed dat vind ik dan weer elitijristische kijker trekken
Dat is Belle Perez, die zingt altijd in het buitenlandsquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat is dit voor een exotische dame?
Viss'nquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:18 schreef RSH11 het volgende:
Wat gaat Jan Smit nou doen? Duiken?
Precies die bedient ons altijd met de herhalingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef DaveMasteR het volgende:
Gemist!!Maar dat maak niet uit bij de TROS.
Deden Nico Haak en Manke Nelis ook mee met die happening?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies die bedient ons altijd met de herhalingen.
niet meer dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is zelfs al een speciaal topic over
Muziekfeest bij de TROS.
not really , maar dat heeft er niks mee te maken , zo'n geniale serie reeks verdien gewoon een centraal topic , zal het na praten ook leuker worden enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij nieuw of zo?
Sukkelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
not really , maar dat heeft er niks mee te maken , zo'n geniale serie reeks verdien gewoon een centraal topic , zal het na praten ook leuker worden enzo![]()
Slaat idd nergens op.Waar haalt ie de gore moed vandaan als elitaire bal die het menu moet bepalen op de muziekkaart. Was ie mod in cul. zou er geen gehaktballen topic door de ballottage komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n centraal topic is een beetje sfeerloos vind ik
Dat bedoel ik. En je hebt meer soorten vlees. Net zoals er bij de TROS verschillende programma's zijn. De gehaktballen in cul worden ook niet naar het kroketten topic verwezen.quote:
Het zijn verschillende programma's bij dezelfde omroep. Morgen start een 6-delig nieuw programma live vanuit Alkmaar. Wil je dat vergelijken met een play-back show op een cruise schip ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef Beathoven het volgende:
Niet ieder Tros muziekfeest hoeft een nieuw topic, dan maak je eerst de oude maar vol.
wat is er eigenlijk tegen op een centraal topic?
nee, ik zag dat daarin al doorverwezen werd naar dit topic dus dat zinnetje was een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ah je had al snel spijt van je eerste post omdat ik dan een werwoord zou hebben. Dat heb je snel gezien maar net te langzaam voor mij.
Ik wist niet dat jij je daar druk om maakte met zo'n icoon, treedt Zappa ook op bij het muziekfeest?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n centraal topic is een beetje sfeerloos vind ik
Eet jij iedere dag biefstuk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef Beathoven het volgende:
Ik wist niet dat jij je daar druk om maakte met zo'n icoon, treedt Zappa ook op bij het muziekfeest?
Leuk!, wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad, maar met dubbel-g, The Shaggs
[afbeelding]
My Pal Foot Foot ja, die is briljant. Heb je die plaat. Ik heb hem op casette ik mis wel de Hema jurken en krulspelden van de hoes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
My Little Sportscar en My Pal Foot Foot zijn mijn favorieten
Mijn broer had 'm vroeger, ook op casettequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
My Pal Foot Foot ja, die is briljant. Heb je die plaat. Ik heb hem op casette ik mis wel de Hema jurken en krulspelden van de hoes.
ja, ga eens snel ontopic over Jantje Smit, Wolter Kroes en weet ik wat allemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat we niet off-topic gaan anders zou zo'n centraal topic zo maar helemaal de verkeerde kant op kunnen gaan
Heb jij wel eens aan zo'n TROS cruise meegedaan tong?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ja en verplaatst worden door een ter zaken kundige mod
Was jij op Werchter ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef Beathoven het volgende:
Heb jij wel eens aan zo'n TROS cruise meegedaan tong?
Ah, gelukkig daar is Tong. Ik was al bang dat je het feest vergeten was omdat het speciale topic zonodig op slot moestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Danny van Zoest een nieuwe ster aan het firnament.
Nee was ziekjes en heb vandaag in bed gelegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, gelukkig daar is Tong. Ik was al bang dat je het feest vergeten was omdat het speciale topic zonodig op slot moest
Dat is minderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee was ziekjes en heb vandaag in bed gelegen.
Net on line.
Dat wordt een hele grotequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die Thomas groeit ook snel zeg.
Ik zag het ookquote:
Nou ja fan... ik moet welquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Boom boom bailando, dans met mij de tango.
Die is cewlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Boom boom bailando, dans met mij de tango.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:45 schreef Nouk het volgende:
[..]! Boom boom bailando, dans met mij vannacht, het is net of je speelt met m'n benen, ik loop te zweven als jij naar me lacht
Nummer 1 hit!!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]! Boom boom bailando, dans met mij de tango, boom boom bailando, je hebt mij in je macht, senorita voor jou zet ik alles op zij, kheb zo lang op jou gewacht
.
Die is van Jan, Simon (Keizer) en Kees (Tol) oftewel het 'Magical Trio'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
Whehe dat nummer van Jan Smit en Simon Keizer ofzo is wel grappig....eens per jaar heet het, die clip erbij![]()
Dank! Ik zocht de tekst alquote:Op zondag 10 juli 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is van Jan, Simon (Keizer) en Kees (Tol) oftewel het 'Magical Trio'. Gewoon voor de gein gemaakt.
Wat een tekst. Slaat echt compleet nergens op
. Maar het wordt ongetwijfeld een topper op de kermissen komende zomer, en niet te vergeten met carnaval in de Zuidelijke provincies
.
Tong, ik vind het echt leuk..quote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn jullie aan het lachenIk geniet er gewoon van. Maak je eigen muziek belachelijk als je al zoiets hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn jullie aan het lachenIk geniet er gewoon van. Maak je eigen muziek belachelijk als je al zoiets hebt.
Ik vind het zeer tof hoor. Heb nu Jantje Smit opstaanquote:Op zondag 10 juli 2005 00:28 schreef tong80 het volgende:
Same here.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind het zeer tof hoor. Heb nu Jantje Smit opstaan.
Een leipe in Volendam opgenomen clip met bijbehorende dansjes enzoquote:Op zondag 10 juli 2005 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
Hey Noca, stuur die clip eens als je wilt.
Is dat 'gewoon' hun optreden in die Volendamse sporthal? Dat was gaaf.
Geen idee. Voeg me effe toe op msn aub!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Een leipe in Volendam opgenomen clip met bijbehorende dansjes enzo
Maarre, hoe moet ik dat ding sturen dan?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Was Thomas Berge nou die jongen met dat blauwe overhemt
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.quote:
Ahh okquote:Op zondag 10 juli 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.
Ow we krijgen nog 5 afleveringen? Ook allemaal op zaterdagavond?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.
Gezellig ouderwets op de zaterdagavondquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow we krijgen nog 5 afleveringen? Ook allemaal op zaterdagavond?
Volgens mij zong hij live, omdat vrij lager qua stemgeluid klonk dan op het album. Tenzij ze natuurlijk alle banden opnieuw hebben laten inzingen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Trouwens, zong die Thomas Berge nou met de band mee? volgens mij playbackte hij te laat in..
Dan heeft ie wel een zware stem voor een ventje van 12quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij zong hij live, omdat vrij lager qua stemgeluid klonk dan op het album. Tenzij ze natuurlijk alle banden opnieuw hebben laten inzingen.
De informatie van Nance klopte ook niet helemaal. Hij brak door op zijn twaalfde met zijn single "Mijn Luchtballon" en hij is nu 15.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een zware stem voor een ventje van 12
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De informatie van Nance klopte ook niet helemaal. Hij brak door op zijn twaalfde met zijn single "Mijn Luchtballon" en hij is nu 15.
En ik ben er 20 Juli bijquote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik ben er 20 Juli bij
Zal ff wat foto's maken en hier posten
quote:
Maakt dat wat uit ? BZN is toch altijd hetzelfde ? Dat is hun kwaliteit, daar kun je op bouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Was dat voorstukje niet van vorige week?
Ik zie er hoe dan ook naar uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ? BZN is toch altijd hetzelfde ? Dat is hun kwaliteit, daar kun je op bouwen.
Waddan Tong???quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed kijken je zal het zonder me moeten doen
Beterschap tongquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed kijken je zal het zonder me moeten doen
Beterschap Tong! Migraine?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Koppijn is gronisch en soms te erg moet ik gaan liggen.
Het is afgelopen, helaasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
2 uurtjes geslapen en het topic valt stil
Het had z'n ups en downs. Eddy Wally, Vader Abraham, René Riva en Wolter Kroes waren wat mij betreft de hoogtepunten. BZN viel me niet mee en Jan Keizer zong solo in het buitenlandsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe was het ?Als ik hier lees word ik niks wijzer zo weinig is er gepost
quote:
Van Dries natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moet ik nog een handtekening vragen van iemand in het bijzonder??
Ik zal kijken wat ik kan doen...quote:
René was erg goed!!quote:Op zondag 17 juli 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat was weer genieten gisteravond
Vooral René Riva deed het goed
Thnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Jannes, Henk Damen, Grad Damen, Thomas Berge, Albert West leuk hoor
Veel plezier appelsientjeEn veel succes met je poging om met Belle Perez op de foto te staan
Zijn kraker "Morgen Krijg Je Een Ontbijt Van Mij"quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Henk Damen komt uit Bommel wel eens met hem gepraat hij is heel gewoon gebleven.
Ja vergooide zijn carriere ging naar een club van z'n oud ploeggenoot Hans Kraaij jr. En sloeg de scheidsrechter. Werd een jaar geschorst en mocht met mijn club meetrainen. En zou dan het jaar erop bij ons komen voetballen. Hij brakk z'n woord heeft een jaarlang meemogen trainen maar ging daarna naar de nioeuwe club van Hans Kraaij jr. Dus echt betrouwbaar is ie niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Hij speelde toch eerst bij Den Bosch?
Idd, ben ook benieuwd naar de foto'squote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Ben benieuwd hoe Appelsientje het heeft
Ik heb ook nog een foto van Thomasquote:
Ik heb daar best veel van gemist.. omdat je zo druk bezig met foto's te nemen.. luister je er niet echt naar.. maar het laatste nummer van BZN was erg gezellig..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Hoe waren de optredens trouwens? Kwamen er nog leuke nummers langs
't was ook erg goed te doenquote:
Ik zal erop lettenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben benieuwd of ik nog in beeld kom...
Sprong wel 1x per ongeluk voor de camera...
Die haal ik voor niks van internetquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:19 schreef Noca het volgende:
Hee Tong, heb je die dubbel cd bij de Kruidvat al gehaald? Zijn 3 cd's voor 8 of 9 euro met allemaal Nederlandstalige muziek.
Ach ik heb een paar leuke sites. En don't believe everything you readquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok
Ik kan al die muziek niet op het internet vinden...ik dacht dat jij zo'n digibeet was
Daarom dequote:
Nee joh, ik maakte maar een grapje, ik zaai graag verwarring.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarom deje bent stiekem een ICT-er ofzo
Nog meer dan een uurtje dus!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:33 schreef ThomasBerge het volgende:
19:50 uur om alle verwarring weg te nemen
Ik zal wel een gil gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal eens goed kijken of ik je ergens rond zie lopen
Vlakbij. Dat ik de opnames gemist heb, is betreurenswaardig.quote:
Dat is een gemiste kansquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vlakbij. Dat ik de opnames gemist heb, is betreurenswaardig.
Henkie vergeet ik helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Henkie Damen was ook goed![]()
En Rob de Nijs kan beter met pensioen gaan![]()
Duh bijna iedereen deed dat...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Henk Damen en Wolter Kroes playbackten.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar ik word dat vervelende Top Starts bandje wel een beetje zat met dat "Spring" die zijn al drie afleveringen geweest
19:50 uurquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
Hoelaat ook alweer?
* Yeahinho gaat ook kijken.
Je hebt niet toevallig bij Dries Roelvink in de klas gezeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
Thomas Berge, zulke jochies sloegen wij op de lagere school altijd in elkaar.
A. Het is in Dordrechtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom nemen ze toch steeds van die kinderen met overgewicht in beeld? Vorige week deden ze dat ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |