Of stiky maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:45 schreef nipeng het volgende:
Aha laten we dit topic omvormen tot een centraal topique.
Handig voor alle liefhebbers, een topic in hun active list om in de gaten te houden.
Het is dan ook voor de echte liefhebbers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:52 schreef Wolfskuil het volgende:
weer een zender om niet naar te kijken vanavond....
Dat had voor mij ook niet gehoevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
JaapJonbloed dat vind ik dan weer elitijristische kijker trekken
Dat is Belle Perez, die zingt altijd in het buitenlandsquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat is dit voor een exotische dame?
Viss'nquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:18 schreef RSH11 het volgende:
Wat gaat Jan Smit nou doen? Duiken?
Precies die bedient ons altijd met de herhalingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:07 schreef DaveMasteR het volgende:
Gemist!!Maar dat maak niet uit bij de TROS.
Deden Nico Haak en Manke Nelis ook mee met die happening?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies die bedient ons altijd met de herhalingen.
niet meer dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is zelfs al een speciaal topic over
Muziekfeest bij de TROS.
not really , maar dat heeft er niks mee te maken , zo'n geniale serie reeks verdien gewoon een centraal topic , zal het na praten ook leuker worden enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij nieuw of zo?
Sukkelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
not really , maar dat heeft er niks mee te maken , zo'n geniale serie reeks verdien gewoon een centraal topic , zal het na praten ook leuker worden enzo![]()
Slaat idd nergens op.Waar haalt ie de gore moed vandaan als elitaire bal die het menu moet bepalen op de muziekkaart. Was ie mod in cul. zou er geen gehaktballen topic door de ballottage komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n centraal topic is een beetje sfeerloos vind ik
Dat bedoel ik. En je hebt meer soorten vlees. Net zoals er bij de TROS verschillende programma's zijn. De gehaktballen in cul worden ook niet naar het kroketten topic verwezen.quote:
Het zijn verschillende programma's bij dezelfde omroep. Morgen start een 6-delig nieuw programma live vanuit Alkmaar. Wil je dat vergelijken met een play-back show op een cruise schip ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef Beathoven het volgende:
Niet ieder Tros muziekfeest hoeft een nieuw topic, dan maak je eerst de oude maar vol.
wat is er eigenlijk tegen op een centraal topic?
nee, ik zag dat daarin al doorverwezen werd naar dit topic dus dat zinnetje was een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ah je had al snel spijt van je eerste post omdat ik dan een werwoord zou hebben. Dat heb je snel gezien maar net te langzaam voor mij.
Ik wist niet dat jij je daar druk om maakte met zo'n icoon, treedt Zappa ook op bij het muziekfeest?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n centraal topic is een beetje sfeerloos vind ik
Eet jij iedere dag biefstuk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef Beathoven het volgende:
Ik wist niet dat jij je daar druk om maakte met zo'n icoon, treedt Zappa ook op bij het muziekfeest?
Leuk!, wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad, maar met dubbel-g, The Shaggs
[afbeelding]
My Pal Foot Foot ja, die is briljant. Heb je die plaat. Ik heb hem op casette ik mis wel de Hema jurken en krulspelden van de hoes.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
My Little Sportscar en My Pal Foot Foot zijn mijn favorieten
Mijn broer had 'm vroeger, ook op casettequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
My Pal Foot Foot ja, die is briljant. Heb je die plaat. Ik heb hem op casette ik mis wel de Hema jurken en krulspelden van de hoes.
ja, ga eens snel ontopic over Jantje Smit, Wolter Kroes en weet ik wat allemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is maar goed dat we niet off-topic gaan anders zou zo'n centraal topic zo maar helemaal de verkeerde kant op kunnen gaan
Heb jij wel eens aan zo'n TROS cruise meegedaan tong?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ja en verplaatst worden door een ter zaken kundige mod
Was jij op Werchter ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef Beathoven het volgende:
Heb jij wel eens aan zo'n TROS cruise meegedaan tong?
Ah, gelukkig daar is Tong. Ik was al bang dat je het feest vergeten was omdat het speciale topic zonodig op slot moestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Danny van Zoest een nieuwe ster aan het firnament.
Nee was ziekjes en heb vandaag in bed gelegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, gelukkig daar is Tong. Ik was al bang dat je het feest vergeten was omdat het speciale topic zonodig op slot moest
Dat is minderquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee was ziekjes en heb vandaag in bed gelegen.
Net on line.
Dat wordt een hele grotequote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die Thomas groeit ook snel zeg.
Ik zag het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |