quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Was Thomas Berge nou die jongen met dat blauwe overhemt
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.quote:
Ahh okquote:Op zondag 10 juli 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.
Ow we krijgen nog 5 afleveringen? Ook allemaal op zaterdagavond?quote:Op zondag 10 juli 2005 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog 5 afleveringen van een uur te gaan.
Gezellig ouderwets op de zaterdagavondquote:Op zondag 10 juli 2005 20:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow we krijgen nog 5 afleveringen? Ook allemaal op zaterdagavond?
Volgens mij zong hij live, omdat vrij lager qua stemgeluid klonk dan op het album. Tenzij ze natuurlijk alle banden opnieuw hebben laten inzingen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Trouwens, zong die Thomas Berge nou met de band mee? volgens mij playbackte hij te laat in..
Dan heeft ie wel een zware stem voor een ventje van 12quote:Op maandag 11 juli 2005 15:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij zong hij live, omdat vrij lager qua stemgeluid klonk dan op het album. Tenzij ze natuurlijk alle banden opnieuw hebben laten inzingen.
De informatie van Nance klopte ook niet helemaal. Hij brak door op zijn twaalfde met zijn single "Mijn Luchtballon" en hij is nu 15.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een zware stem voor een ventje van 12
quote:Op maandag 11 juli 2005 16:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De informatie van Nance klopte ook niet helemaal. Hij brak door op zijn twaalfde met zijn single "Mijn Luchtballon" en hij is nu 15.
En ik ben er 20 Juli bijquote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik ben er 20 Juli bij
Zal ff wat foto's maken en hier posten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |