Ik heb daar best veel van gemist.. omdat je zo druk bezig met foto's te nemen.. luister je er niet echt naar.. maar het laatste nummer van BZN was erg gezellig..quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Hoe waren de optredens trouwens? Kwamen er nog leuke nummers langs

't was ook erg goed te doenquote:

Ik zal erop lettenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben benieuwd of ik nog in beeld kom...
Sprong wel 1x per ongeluk voor de camera...

Die haal ik voor niks van internetquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:19 schreef Noca het volgende:
Hee Tong, heb je die dubbel cd bij de Kruidvat al gehaald? Zijn 3 cd's voor 8 of 9 euro met allemaal Nederlandstalige muziek.

Ach ik heb een paar leuke sites. En don't believe everything you readquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah ok
Ik kan al die muziek niet op het internet vinden...ik dacht dat jij zo'n digibeet was

Daarom dequote:

Nee joh, ik maakte maar een grapje, ik zaai graag verwarring.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarom deje bent stiekem een ICT-er ofzo

Nog meer dan een uurtje dus!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:33 schreef ThomasBerge het volgende:
19:50 uur om alle verwarring weg te nemen

Ik zal wel een gil gevenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal eens goed kijken of ik je ergens rond zie lopen

Vlakbij. Dat ik de opnames gemist heb, is betreurenswaardig.quote:

Dat is een gemiste kansquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vlakbij. Dat ik de opnames gemist heb, is betreurenswaardig.

Henkie vergeet ik helemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Henkie Damen was ook goed![]()
En Rob de Nijs kan beter met pensioen gaan![]()

Duh bijna iedereen deed dat...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Henk Damen en Wolter Kroes playbackten.

quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Maar ik word dat vervelende Top Starts bandje wel een beetje zat met dat "Spring" die zijn al drie afleveringen geweest

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |