Maakt dat wat uit ? BZN is toch altijd hetzelfde ? Dat is hun kwaliteit, daar kun je op bouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Was dat voorstukje niet van vorige week?
Ik zie er hoe dan ook naar uitquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ? BZN is toch altijd hetzelfde ? Dat is hun kwaliteit, daar kun je op bouwen.
Waddan Tong???quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed kijken je zal het zonder me moeten doen
Beterschap tongquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed kijken je zal het zonder me moeten doen
Beterschap Tong! Migraine?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Koppijn is gronisch en soms te erg moet ik gaan liggen.
Het is afgelopen, helaasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
2 uurtjes geslapen en het topic valt stil
Het had z'n ups en downs. Eddy Wally, Vader Abraham, René Riva en Wolter Kroes waren wat mij betreft de hoogtepunten. BZN viel me niet mee en Jan Keizer zong solo in het buitenlandsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe was het ?Als ik hier lees word ik niks wijzer zo weinig is er gepost
quote:
Van Dries natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moet ik nog een handtekening vragen van iemand in het bijzonder??
Ik zal kijken wat ik kan doen...quote:
René was erg goed!!quote:Op zondag 17 juli 2005 09:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat was weer genieten gisteravond
Vooral René Riva deed het goed
Thnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Jannes, Henk Damen, Grad Damen, Thomas Berge, Albert West leuk hoor
Veel plezier appelsientjeEn veel succes met je poging om met Belle Perez op de foto te staan
Zijn kraker "Morgen Krijg Je Een Ontbijt Van Mij"quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Henk Damen komt uit Bommel wel eens met hem gepraat hij is heel gewoon gebleven.
Ja vergooide zijn carriere ging naar een club van z'n oud ploeggenoot Hans Kraaij jr. En sloeg de scheidsrechter. Werd een jaar geschorst en mocht met mijn club meetrainen. En zou dan het jaar erop bij ons komen voetballen. Hij brakk z'n woord heeft een jaarlang meemogen trainen maar ging daarna naar de nioeuwe club van Hans Kraaij jr. Dus echt betrouwbaar is ie niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Hij speelde toch eerst bij Den Bosch?
Idd, ben ook benieuwd naar de foto'squote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Ben benieuwd hoe Appelsientje het heeft
Ik heb ook nog een foto van Thomasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |