Een nieuw deel openen
Vorige delen
whehehe, ik dacht dat die opmerking redelijk uniek was, word al een tijdje gebruikt op mijn werk.quote:
Komt toch gewoon uit de reclame? En ik heb er al T-shirts mee gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik dacht dat die opmerking redelijk uniek was, word al een tijdje gebruikt op mijn werk.
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef Monus het volgende:
Om zes uur gaan eten en om 8 uur een kop koffie met een koekje.
Ik heb het altijd vreemd gevonden, ook toen ik in nedereland woonde.
geen flauw idee, ben niet zo'n tv kijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Komt toch gewoon uit de reclame? En ik heb er al T-shirts mee gezien.
Dat heb ik ook altijd gehad sinds ik uit het huis van mijn ouders ben gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.
't Werkt niequote:
vanmorgen nog welquote:
Ik moet nog eten, ben nu aan het klaarmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker aan het eten. Kunnen jullie dat niet net als ik gewoon achter je computer doen?
Ik ook, en wanneer ik in de gelegenheid ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.
ik!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie vertrouwt me nu nog trouwens als ik je drank aan zou bieden?
Oh, ik wel hoor. Ik wordt niet willoos van drank.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie vertrouwt me nu nog trouwens als ik je drank aan zou bieden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net om 18.00 uur gegeten en ik verwacht dat m'n vader om 20.00 uur met de koffie en een koekje komt...tegen 22.00 uur krijg ik mn laatste drankje.
sinds ik bij m'n ouders woon vanwege de verbouwing heeft mijn leven weer structuur gekregen
Prijs jezelf gelukkig, zelfs mijn ouders weten geen structuur in mijn leven te krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net om 18.00 uur gegeten en ik verwacht dat m'n vader om 20.00 uur met de koffie en een koekje komt...tegen 22.00 uur krijg ik mn laatste drankje.
sinds ik bij m'n ouders woon vanwege de verbouwing heeft mijn leven weer structuur gekregen
taalpuristquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor. Ik wordt niet willoos van drank.
misschien ga je slechter schrijven van drankquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd echt veel taalfouten.
dus je eet niet eens gezellig met paps en mams aan tafel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, doe is net als Lupa...gewoon bij je PC eten
ben ik Lupa ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je eet niet eens gezellig met paps en mams aan tafel?
* snif *quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Nah, vind ik niet praktisch. Ontbijt en/of lunch doe ik wel, maar avondeten vind ik niet handig, dan wordt het een rotzooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, doe is net als Lupa...gewoon bij je PC eten
Ik ga juist beter schrijven als ik veel drank op heb, omdat ik dan beter oplet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien ga je slechter schrijven van drank
Let je serieus beter op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga juist beter schrijven als ik veel drank op heb, omdat ik dan beter oplet.
Aha. Ik let dus absoluut nergens op als ik teveel op heb...spelfouten zie ik dan niet bepaald als mijn probleemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, omdat ik weet dat ik dan geneigd ben om meer fouten te maken.
invriezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Het was lekker, en ik heb nog genoeg over voor 1, of misschien zelfs 2 keer.
wie zegt dat zij nu niet ingelogd is op jouw account?quote:
Doe ik ook, want ik eet morgen niet thuis, en donderdag misschien ook niet. Vrijdag heb ik Lupa over de vloer, dus dan kook ik weer iets anders.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu ga ik even mijn hondsels uitlaten.
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben gewoon ingelogd op mijn eigen account en ik was even weg om een mailtje te schrijven aan een Leuke Man.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurd
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurd
ik ook, behalve als het om werktijden gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef Bensel het volgende:
ik vind het veel lekkerder om niet zo precies op de klok te leven.. al woon ik nog steeds bij m'n ouders
Mijn vader heeft een hersenbeschadiging opgelopen waardoor hij alleen volgens vaste patronen kan denken en leven. Wanneer er bijvoorbeeld door omstandigheden 10 minuten later gegeten werd, werd hij al erg onrustig enzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef Bensel het volgende:
ik vind het veel lekkerder om niet zo precies op de klok te leven.. al woon ik nog steeds bij m'n ouders
Heeft hij dit al heel lang?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hersenbeschadiging opgelopen waardoor hij alleen volgens vaste patronen kan denken en leven. Wanneer er bijvoorbeeld door omstandigheden 10 minuten later gegeten werd, werd hij al erg onrustig enzo..
Ik dus ook.. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik eindelijk op mezelf woon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Monus het volgende:
Het is voor mij heel drukkend om precies op de klok te gaan leven, en wordt er behoorlijk nerveus van.
Hij heeft het al erg lang. Hij heeft een hartinfarct gehad, en het heeft enkele minuten geduurd voordat iemand hem vond. Hoe hij precies was voordat hij die hersenbeschadiging opliep weet ik niet, ik was 4 jaar oud toen het gebeurde. Ik herinner me wel dat hij veel rustiger en relaxer was. Hij moet ook behoorlijk intelligent en ontwikkeld zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Heeft hij dit al heel lang?
En hoe was hij voor dat hij die hersenbeschadiging had opgelopen?
Dat is een erg lange tijd geleden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft het al erg lang. Hij heeft een hartinfarct gehad, en het heeft enkele minuten geduurd voordat iemand hem vond. Hoe hij precies was voordat hij die hersenbeschadiging opliep weet ik niet, ik was 4 jaar oud toen het gebeurde. Ik herinner me wel dat hij veel rustiger en relaxer was. Hij moet ook behoorlijk intelligent en ontwikkeld zijn geweest.
Dat was voor mij ook een grote vrijheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dus ook.. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik eindelijk op mezelf woon.
Is de eerste keer inderdaad. Ik heb ook geen studie buiten de stad gedaan o.i.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een grote vrijheid.
Maar dit is de eerste keer dat je op jezelf woont?
Succes en sterkte dan de komende tijd. Voor mij was de eerste keer op mij zelf wonen erg vreemd, maar ik was toen ook nog erg jong.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is de eerste keer inderdaad. Ik heb ook geen studie buiten de stad gedaan o.i.d.
Het is voor mij wel iets nieuws, maar ik heb niet de indruk dat ik nou echt veel geks kan verwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Succes en sterkte dan de komende tijd. Voor mij was de eerste keer op mij zelf wonen erg vreemd, maar ik was toen ook nog erg jong.
Waarom ga je in ballingschap dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Reya het volgende:
Nieuws van mij:
<Reya> Ik ga al in ballingschap...dat doe ik liever permanent en niet in IJsland
kunnen we niet beter hen wegsturen?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Roosje vindt Radiohead mooi. Vooral als ik meezing.
Je vergeet Bensel nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde net gaan posten dat we een band in wfl-lfc hebben.
Op de Piano: Haushofer!
Op Gitaar: Doffy!
Op Drums: qu63!
Op Zang: Alicey!
nu nog een basgitaar en we zijn compleet!
Oh ja!quote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er ook weer
Mijn haren weer een beetje geknipt en mijn neefje lekker in bad gedaan en de fles gegeven. Hij is zoooo lief
Andere kinderen worden vast vervelend, maar mijn neefje blijft lief, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welkom terug
Nu is je neefje nog lief ja. Wacht maar tot over wat jaartjes.
Ik ben altijd lief geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welkom terug
Nu is je neefje nog lief ja. Wacht maar tot over wat jaartjes.
Vervelend worden doet-ie wel, maar grote kans dat dat later weer bijtrekt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Andere kinderen worden vast vervelend, maar mijn neefje blijft lief, dat weet ik zeker
Hij wordt thuis vervelend, voor zijn mama's, maar blijft natuurlijk lief voor zijn lievelingstantequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vervelend worden doet-ie wel, maar grote kans dat dat later weer bijtrekt.
Da's een voordeel van tante zijn jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wordt thuis vervelend, voor zijn mama's, maar blijft natuurlijk lief voor zijn lievelingstante![]()
![]()
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde net gaan posten dat we een band in wfl-lfc hebben.
Op de Piano: Haushofer!
Op Gitaar: Doffy!
Op Drums: qu63!
Op Zang: Alicey!
nu nog een basgitaar en we zijn compleet!
Veel te klef.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chocopasta uit de pot snoepen is lekker.
De oude films natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Star Wars
hoop effecten, weinig verhaal...
Waarin ze nog mensen in robotpakjes stouwdenquote:
Noflik koesequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, Lupje is moe en gaat naar bed.
ik ga even weer een linkje voor je zoekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Heej, ik ga meestal niet zo vroeg, dus ik ben geen slaapmuts
Welk nummer wilde je ook alweer hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga even weer een linkje voor je zoeken
Can't get you out of my head?quote:
Dat live8 spul, toch? Ze speelden Fix you?quote:
check vorige postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat live8 spul, toch? Ze speelden Fix you?
sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Heej, ik ga meestal niet zo vroeg, dus ik ben geen slaapmuts
alleen luisterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Dat bestand dat ik heb gedownload, moet ik dat ook kunnen bekijken, of alleen luisteren?
deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen luisteren
op die site die ik als laatste doorgaf kan je ook kijken, maar alleen met Internet Explorer
ik ook trouwensquote:
ik ben voor een verbod op het bezigen van de frieze taal in WFLquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Haushofer het volgende:
Eltsenien noflik koese
Ben wel op dreef vandaag ej.
Tu tienes razon. Gente in holanda hablar holandeses y no fries.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben voor een verbod op het bezigen van de frieze taal in WFL
en spaansquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Tu tienes razon. Gente in holanda hablar holandeses y no fries.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:46 schreef Monus het volgende:
Monus foei,,, je bent al de hele nacht aan het rellen.![]()
Mag ik een keer, moet de nieuwe modjes in 'nieuws' een beetje uitchecken, en het was gisteren 38 graden om 12 uur in de nacht en ik heb geen oog dicht gedaan.quote:
Lijkt me ook wel wat ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch heerlijk om wakker te worden in een huisje dat je de dag ervoor helemaal hebt gepoetst.
Dan zou de baan van mod er tienmaal zo zwaar op worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Het is maar goed dat ik geen notes hoef uit te delen voor taalfouten.
Het probleem is vooral dat nog het e.e.a. ontbreekt aan de stofzuiger. Mijn zusje zou dat nog naar mijn moeder brengen. Vanavond ben ik bij mijn moeder, dus misschien heb ik geluk. Als ik iets doe wil ik het wel in een keer goed doen, en niet dat alles glimt, maar dat de vloer nog steeds een puinhoop is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet klaar?Moet ik het zeker vrijdag weer allemaal doen?
![]()
Dan zouden we naast admins, forum-admins en mods ook taalmods nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zou de baan van mod er tienmaal zo zwaar op worden.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:45 schreef Alicey het volgende:
Dan zouden we naast admins, forum-admins en mods ook taalmods nodig hebben.
Jij bent echt erg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan wel graag betaald. Lijkt me wel een leuke baan. Zinloos ook, maar leuk.
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.quote:
Stel het eens voor als nieuwe functie in het crew forum.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.Ik ben dol op mierenneuken.
Als de fiscus hier lucht van krijgt, ben je dan wel in staat om de gevolgen op te vangen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dus doe ik het lekker niet.
Ik hou het op normaal neuken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.Ik ben dol op mierenneuken.
Ik denk niet dat die er lucht van krijgt dat ik eens per week bij goede vrienden schoonmaak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Als de fiscus hier lucht van krijgt, ben je dan wel in staat om de gevolgen op te vangen?
Ja, dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
Lukt het jou trouwens om vrijdag zelf een slaapzak o.i.d. mee te nemen Lupa?
In dat geval is het gewoon een vriendendienst en ben je vergeten om het aan te geven. Dat scheelt alweer een boete.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er lucht van krijgt dat ik eens per week bij goede vrienden schoonmaak.
Mooi. Misschien dat het mij ook wel lukt, maar ik heb nog maar 2 dagen om wat nodig spul in huis te halen, en ik heb al zoveel nodig.quote:
Er is volgens mij geen enkele manier waarop ze zouden kunnen bewijzen dat ik geld ervoor krijg. Maar goed, ik zou ook bij god niet weten hoe ze erachter zouden moeten komen. Ik denk dat de fiscus wel belangrijker zaken aan 't hoofd heeft dan iemand die 1200 euro per jaar bijverdient met schoonmaakwerk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
In dat geval is het gewoon een vriendendienst en ben je vergeten om het aan te geven. Dat scheelt alweer een boete.
Hooguit als iemand een kliklijn belt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen enkele manier waarop ze zouden kunnen bewijzen dat ik geld ervoor krijg. Maar goed, ik zou ook bij god niet weten hoe ze erachter zouden moeten komen.
Dat lijkt mij ook. Je verdere inkomen is ook niet drastisch hoog, dus ze lopen maar weinig belasting mis. Je "trekt" ook geen uitkering voor zover ik weet, dus van sociale fraude is ook geen sprake.quote:Ik denk dat de fiscus wel belangrijker zaken aan 't hoofd heeft dan iemand die 1200 euro per jaar bijverdient met schoonmaakwerk.
Mijn verdere inkomen is zelfs belachelijk laag, dus dikke kans dat ik er helemaal niets over zou hoeven te betalen. Ik betaal nauwelijks belasting en wat ik wel betaal krijg ik terug wegens eigen huis.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt mij ook. Je verdere inkomen is ook niet drastisch hoog, dus ze lopen maar weinig belasting mis.
Je bent geen vette vis voor de fiscus dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn verdere inkomen is zelfs belachelijk laag, dus dikke kans dat ik er helemaal niets over zou hoeven te betalen. Ik betaal nauwelijks belasting en wat ik wel betaal krijg ik terug wegens eigen huis.
Nee, ik verdien alleen maar aan ze.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Je bent geen vette vis voor de fiscus dan.
Ik werd met kleren aan wakker tussen mijn ongeordende verzameling van al dan niet gebruikte kledingstukken, kranten, tijdschriften en rondslingerende CD's plus bijbehorende hoesjes...quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch heerlijk om wakker te worden in een huisje dat je de dag ervoor helemaal hebt gepoetst.
Is dat ook fijn?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:48 schreef Reya het volgende:
Ik werd met kleren aan wakker tussen mijn ongeordende verzameling van al dan niet gebruikte kledingstukken, kranten, tijdschriften en rondslingerende CD's plus bijbehorende hoesjes...
Verdienen? Het meeste is een sigaar uit eigen doos hoor..quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik verdien alleen maar aan ze.
Da's niet erg, want ik merk niet dat ik iets betaal en ik zie het dus altijd als een soort cadeautje.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
Verdienen? Het meeste is een sigaar uit eigen doos hoor..
Ik zie het zelf ook vooral als extra, en niet iets waar ik recht op heb of wat ik betaald heb. Maakt het leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's niet erg, want ik merk niet dat ik iets betaal en ik zie het dus altijd als een soort cadeautje.
Yep.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
Ik zie het zelf ook vooral als extra, en niet iets waar ik recht op heb of wat ik betaald heb. Maakt het leuker natuurlijk.
Ach, een pessimist is een optimist met ervaringquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep.Het glas is half leeg of half vol.
Gewoon negeren, die ervaring. Word je gelukkig van.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:00 schreef Bensel het volgende:
Ach, een pessimist is een optimist met ervaring
Een rijke student jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:57 schreef Bensel het volgende:
Ach, ik schijn op het moment geld genoeg te hebben, aangezien ik de aanjkoop van m'n vaders PC financier(en dat als student zijnde
)
Powerknop 5 seconden ingedrukt houden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:05 schreef Reya het volgende:
Eh, mijn laptop geeft net aan dat er een fout zit in het stuurprogramma...
Nu staat er dat ik de laptop opnieuw moet opstarten, maar ik heb geen flauw idee hoe
Oh, ok danst goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon vrolijk aan het zijn.
Ik vind het altijd wonderbaarlijk als ik iets weer aan de praat krijg zonder te weten wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:08 schreef Reya het volgende:
Ik ben echt digibeet
Maar hij doet het nu weer
Ik voel me dan altijd even lichtelijk geniaalquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wonderbaarlijk als ik iets weer aan de praat krijg zonder te weten wat ik heb gedaan.
Daar heb ik niet zo'n last van. Als je weet hoe ingewikkeld sommige dingen in elkaar zitten is het eerder een wonder dat het het grootste deel van de tijd gewoon werkt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:15 schreef Bensel het volgende:
ik vind het altijd wonderbaarlijk als ik iets sloop, zonder dat ik weet wat ik gedaan heb
Bij mij ligt het er aan hoe en wat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd even lichtelijk geniaal
Ik snap het niet helemaal? Het zijn slechts de woorden van Robertson.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:20 schreef Reya het volgende:
Ik lees trouwens net dat Doffy eigenlijk enorm gevaarlijk is. In de woorden van de Amerikaanse punkster Fat Mike:
Bush Jr. is endorsed by fundamentalist Pat Robertson who claims that God told him Bush will win re-election and that 'it doesn't make a difference what Bush does because God is blessing him'. Bush keeps some great company, but keep in mind Robertson was also the nitwit that blamed the 9/11 attacks on gays and suggested that we 'nuke' the U.S. state department.
Robertson luistert naar God. Jij duidelijk niet, jongedamequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal? Het zijn slechts de woorden van Robertson.
Die vent praat nogal onduidelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Robertson luistert naar God. Jij duidelijk niet, jongedame![]()
Nou ja, je wordt dan tenminste over tweeduizend jaar nog steeds herdachtquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou toch niet al te best zijn als dat zo was.
Ehm.. Je hersenen bestaan dus uit diverse kwabben, en da's ook handig, want zonder hersenen doe je niet veel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, je wordt dan tenminste over tweeduizend jaar nog steeds herdacht
Vergissinkjequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ehm.. Je hersenen bestaan dus uit diverse kwabben, en da's ook handig, want zonder hersenen doe je niet veel.![]()
Je hebt het waarschijnlijk over de temporaalkwab nu, en dan specifiek over een epileptische stoornis in dat deel van de hersenen.
Lijkt me wel een leuk topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom hebben mensen zoveel moeite met het idee dat hun ouders seksuele wezens zijn en aan seks doen?
Is dat een topic waard?
God zal dan wel heel ver weg staan te schreeuwen, wnat ik hoor niks.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, jij weet net zo goed als ik dat God de godganse dag wanhopig tegen je aan het schreeuwen is, maar dat jij het gewoon vertikt om te luisteren!
Naar aanleiding waar van kom je hier nu op?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom hebben mensen zoveel moeite met het idee dat hun ouders seksuele wezens zijn en aan seks doen?
Is dat een topic waard?
Dat topic van 'wat als je je pa betrapt op het kijken van porno'.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:43 schreef Alicey het volgende:
Naar aanleiding waar van kom je hier nu op?
topic ken ik niet, maar het is inderdaad wel triest..quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat topic van 'wat als je je pa betrapt op het kijken van porno'.
Huh? Kun je dat mailtje van 2 hours delayed eens voor de grap naar mijn werk-adres sturen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik had een reply gestuurd op jouw mailtje van vanmorgen over KEL en ik krijg nu de boodschap dat het mailtje '2 hours delayed' is.
Past het beter in SEX of in R&P?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
topic ken ik niet, maar het is inderdaad wel triest..
Done.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Huh? Kun je dat mailtje van 2 hours delayed eens voor de grap naar mijn werk-adres sturen?
Ik denk in R&P, want het gaat over het psychologische aspect, en niet over het sexuele aspect.. Zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Past het beter in SEX of in R&P?
Niets ontvangen nog. Misschien Tiscali die aan het rommelen is? Mailtjes die ik zelf net heb verstuurd zijn wel aangekomen..quote:
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Ik denk in R&P, want het gaat over het psychologische aspect, en niet over het sexuele aspect.. Zou ik zeggen.
ik vind het veel lekkerder om wakker te worden in een huisje dat de dag ervoor door iemand anders is gepoetst...quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vruchten van eigen arbeid vind ik toch beter.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind het veel lekkerder om wakker te worden in een huisje dat de dag ervoor door iemand anders is gepoetst...
Dat heb ik dus al eerder gehad. Daar komt het dus door. Kan ik hierover een klacht indienen bij Tiscali?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Het is mijn spamfilter. Op mijn werk heb ik dezelfde geinstalleerd.
Iemand heeft via Tiscali gigantisch lopen spammen, dus Tiscali zit nu in de blacklist.. Waarschijnlijk duurt dit tot morgen. Je kunt meer problemen met mailen verwachten, ook naar anderen, omdat die blacklists natuurlijk niet alleen door mij worden gebruikt.
Ja, ik denk het wel. Misschien doen ze dan een manual unlist en werkt alles weer eerder. Stuur ze de DSN mee die je ontving, dan zien ze zelf wel dat ze bij spamcop moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al eerder gehad. Daar komt het dus door. Kan ik hierover een klacht indienen bij Tiscali?
Wat is een DSN?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik denk het wel. Misschien doen ze dan een manual unlist en werkt alles weer eerder. Stuur ze de DSN mee die je ontving, dan zien ze zelf wel dat ze bij spamcop moeten zijn.
Delivery Status Notification. Een bericht van een mail server wat de status van de verzending is.quote:
Dus ik moet dat berichtje gewoon doorsturen naar Tiscali?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Delivery Status Notification. Een bericht van een mail server wat de status van de verzending is.
Sort of. Het is niet mijn functieomschrijving, maar ik ben de enige hier die op dat gebied voldoende weet en kan om alles enigszins draaiend en secure te houden. Voor mezelf heb ik ook het meeste in eigen beheer, omdat providers de boel nou eenmaal vaak verneuken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef Monus het volgende:
Ben jij soms systeem beheerder Alicey.
Het is zeker makkelijk om een gratis account aan te vragen ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb een mailtje naar Tiscali gestuurd om het te melden. Er ook bij gezegd dat dit niet de eerste keer was (gebeurt nogal eens namelijk).
Geen idee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Het is zeker makkelijk om een gratis account aan te vragen ofzo?
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sort of. Het is niet mijn functieomschrijving, maar ik ben de enige hier die op dat gebied voldoende weet en kan om alles enigszins draaiend en secure te houden. Voor mezelf heb ik ook het meeste in eigen beheer, omdat providers de boel nou eenmaal vaak verneuken.
Het wordt een nieuw fenomeenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er komen steeds meer LFC-verslaafden.
Ze is lief hé.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.![]()
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!quote:
Maar stiekem ben ik gewoon blond hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.![]()
Nee, inderdaad. Dat viel mij ook op, het grootste deel is hoi en doei posts.. De SC in R&P is inhoudelijk op zich wel redelijk, alleen daar zit weer geen flow in..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!
Ik heb me in het begin heel erg in haar vergist. Kwam mischien omdat ik tegenover stond in diverse topics en zij behoorlijk pittig is.quote:
SEX hetzelfde, loopt voor geen meter en is inhoudsloos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
Nee, inderdaad. Dat viel mij ook op, het grootste deel is hoi en doei posts.. De SC in R&P is inhoudelijk op zich wel redelijk, alleen daar zit weer geen flow in..
We kwamen elkaar in het begin voornamelijk tegen in topics waar we lijnrecht tegenover elkaar stonden, en behoorlijk felle discussie voerden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin heel erg in haar vergist. Kwam mischien omdat ik tegenover stond in diverse topics en zij behoorlijk pittig is.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!
Dat is helemaal erg, als het allebei tegenvalt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
SEX hetzelfde, loopt voor geen meter en is inhoudsloos.
Maar da's weer inhoudsloos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:35 schreef Doffy het volgende:
ONZ is één grote SC, toch? Die loopt wel...
Jammer. Dat zou die van SEX moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ONZ is kut.
Ofwel, je beeld je weer dingen inquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
Het regent hier dat het giet, maar niets te zien op de radar.
Dat wist je toch alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |