Huh? Kun je dat mailtje van 2 hours delayed eens voor de grap naar mijn werk-adres sturen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik had een reply gestuurd op jouw mailtje van vanmorgen over KEL en ik krijg nu de boodschap dat het mailtje '2 hours delayed' is.
Past het beter in SEX of in R&P?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
topic ken ik niet, maar het is inderdaad wel triest..
Done.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Huh? Kun je dat mailtje van 2 hours delayed eens voor de grap naar mijn werk-adres sturen?
Ik denk in R&P, want het gaat over het psychologische aspect, en niet over het sexuele aspect.. Zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Past het beter in SEX of in R&P?
Niets ontvangen nog. Misschien Tiscali die aan het rommelen is? Mailtjes die ik zelf net heb verstuurd zijn wel aangekomen..quote:
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Ik denk in R&P, want het gaat over het psychologische aspect, en niet over het sexuele aspect.. Zou ik zeggen.
ik vind het veel lekkerder om wakker te worden in een huisje dat de dag ervoor door iemand anders is gepoetst...quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch heerlijk om wakker te worden in een huisje dat je de dag ervoor helemaal hebt gepoetst.
Vruchten van eigen arbeid vind ik toch beter.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind het veel lekkerder om wakker te worden in een huisje dat de dag ervoor door iemand anders is gepoetst...
Dat heb ik dus al eerder gehad. Daar komt het dus door. Kan ik hierover een klacht indienen bij Tiscali?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
Het is mijn spamfilter. Op mijn werk heb ik dezelfde geinstalleerd.
Iemand heeft via Tiscali gigantisch lopen spammen, dus Tiscali zit nu in de blacklist.. Waarschijnlijk duurt dit tot morgen. Je kunt meer problemen met mailen verwachten, ook naar anderen, omdat die blacklists natuurlijk niet alleen door mij worden gebruikt.
Ja, ik denk het wel. Misschien doen ze dan een manual unlist en werkt alles weer eerder. Stuur ze de DSN mee die je ontving, dan zien ze zelf wel dat ze bij spamcop moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al eerder gehad. Daar komt het dus door. Kan ik hierover een klacht indienen bij Tiscali?
Wat is een DSN?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik denk het wel. Misschien doen ze dan een manual unlist en werkt alles weer eerder. Stuur ze de DSN mee die je ontving, dan zien ze zelf wel dat ze bij spamcop moeten zijn.
Delivery Status Notification. Een bericht van een mail server wat de status van de verzending is.quote:
Dus ik moet dat berichtje gewoon doorsturen naar Tiscali?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Delivery Status Notification. Een bericht van een mail server wat de status van de verzending is.
Sort of. Het is niet mijn functieomschrijving, maar ik ben de enige hier die op dat gebied voldoende weet en kan om alles enigszins draaiend en secure te houden. Voor mezelf heb ik ook het meeste in eigen beheer, omdat providers de boel nou eenmaal vaak verneuken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef Monus het volgende:
Ben jij soms systeem beheerder Alicey.
Het is zeker makkelijk om een gratis account aan te vragen ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb een mailtje naar Tiscali gestuurd om het te melden. Er ook bij gezegd dat dit niet de eerste keer was (gebeurt nogal eens namelijk).
Geen idee.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Het is zeker makkelijk om een gratis account aan te vragen ofzo?
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sort of. Het is niet mijn functieomschrijving, maar ik ben de enige hier die op dat gebied voldoende weet en kan om alles enigszins draaiend en secure te houden. Voor mezelf heb ik ook het meeste in eigen beheer, omdat providers de boel nou eenmaal vaak verneuken.
Het wordt een nieuw fenomeenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er komen steeds meer LFC-verslaafden.
Ze is lief hé.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.![]()
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!quote:
Maar stiekem ben ik gewoon blond hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had je al een paar keer eerder gehoord over computers en internet en je weet inderdaad veel. Jij bent echt een slimme meid die ook nog algemene kennis heeft.![]()
Nee, inderdaad. Dat viel mij ook op, het grootste deel is hoi en doei posts.. De SC in R&P is inhoudelijk op zich wel redelijk, alleen daar zit weer geen flow in..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!
Ik heb me in het begin heel erg in haar vergist. Kwam mischien omdat ik tegenover stond in diverse topics en zij behoorlijk pittig is.quote:
SEX hetzelfde, loopt voor geen meter en is inhoudsloos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
Nee, inderdaad. Dat viel mij ook op, het grootste deel is hoi en doei posts.. De SC in R&P is inhoudelijk op zich wel redelijk, alleen daar zit weer geen flow in..
We kwamen elkaar in het begin voornamelijk tegen in topics waar we lijnrecht tegenover elkaar stonden, en behoorlijk felle discussie voerden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin heel erg in haar vergist. Kwam mischien omdat ik tegenover stond in diverse topics en zij behoorlijk pittig is.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel de aller-aller-allerleukste SC van heel Fok! Ik heb het eens in wat andere SC's geprobeerd, maar die zijn lang zo leuk niet!
Dat is helemaal erg, als het allebei tegenvalt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
SEX hetzelfde, loopt voor geen meter en is inhoudsloos.
Maar da's weer inhoudsloos.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:35 schreef Doffy het volgende:
ONZ is één grote SC, toch? Die loopt wel...
Jammer. Dat zou die van SEX moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ONZ is kut.
Ofwel, je beeld je weer dingen inquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
Het regent hier dat het giet, maar niets te zien op de radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |