deze:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen luisteren
op die site die ik als laatste doorgaf kan je ook kijken, maar alleen met Internet Explorer
ik ook trouwensquote:
ik ben voor een verbod op het bezigen van de frieze taal in WFLquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Haushofer het volgende:
Eltsenien noflik koese
Ben wel op dreef vandaag ej.
Tu tienes razon. Gente in holanda hablar holandeses y no fries.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben voor een verbod op het bezigen van de frieze taal in WFL
en spaansquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Tu tienes razon. Gente in holanda hablar holandeses y no fries.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:46 schreef Monus het volgende:
Monus foei,,, je bent al de hele nacht aan het rellen.![]()
Mag ik een keer, moet de nieuwe modjes in 'nieuws' een beetje uitchecken, en het was gisteren 38 graden om 12 uur in de nacht en ik heb geen oog dicht gedaan.quote:
Lijkt me ook wel wat ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch heerlijk om wakker te worden in een huisje dat je de dag ervoor helemaal hebt gepoetst.
Dan zou de baan van mod er tienmaal zo zwaar op worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Het is maar goed dat ik geen notes hoef uit te delen voor taalfouten.
Het probleem is vooral dat nog het e.e.a. ontbreekt aan de stofzuiger. Mijn zusje zou dat nog naar mijn moeder brengen. Vanavond ben ik bij mijn moeder, dus misschien heb ik geluk. Als ik iets doe wil ik het wel in een keer goed doen, en niet dat alles glimt, maar dat de vloer nog steeds een puinhoop is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet klaar?Moet ik het zeker vrijdag weer allemaal doen?
![]()
Dan zouden we naast admins, forum-admins en mods ook taalmods nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zou de baan van mod er tienmaal zo zwaar op worden.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:45 schreef Alicey het volgende:
Dan zouden we naast admins, forum-admins en mods ook taalmods nodig hebben.
Jij bent echt erg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan wel graag betaald. Lijkt me wel een leuke baan. Zinloos ook, maar leuk.
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.quote:
Stel het eens voor als nieuwe functie in het crew forum.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.Ik ben dol op mierenneuken.
Als de fiscus hier lucht van krijgt, ben je dan wel in staat om de gevolgen op te vangen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dus doe ik het lekker niet.
Ik hou het op normaal neuken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is niet voor niets mijn droom om redacteur/corrector te worden.Ik ben dol op mierenneuken.
Ik denk niet dat die er lucht van krijgt dat ik eens per week bij goede vrienden schoonmaak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Als de fiscus hier lucht van krijgt, ben je dan wel in staat om de gevolgen op te vangen?
Ja, dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:10 schreef Alicey het volgende:
Lukt het jou trouwens om vrijdag zelf een slaapzak o.i.d. mee te nemen Lupa?
In dat geval is het gewoon een vriendendienst en ben je vergeten om het aan te geven. Dat scheelt alweer een boete.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er lucht van krijgt dat ik eens per week bij goede vrienden schoonmaak.
Mooi. Misschien dat het mij ook wel lukt, maar ik heb nog maar 2 dagen om wat nodig spul in huis te halen, en ik heb al zoveel nodig.quote:
Er is volgens mij geen enkele manier waarop ze zouden kunnen bewijzen dat ik geld ervoor krijg. Maar goed, ik zou ook bij god niet weten hoe ze erachter zouden moeten komen. Ik denk dat de fiscus wel belangrijker zaken aan 't hoofd heeft dan iemand die 1200 euro per jaar bijverdient met schoonmaakwerk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
In dat geval is het gewoon een vriendendienst en ben je vergeten om het aan te geven. Dat scheelt alweer een boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |