Vervelend worden doet-ie wel, maar grote kans dat dat later weer bijtrekt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Andere kinderen worden vast vervelend, maar mijn neefje blijft lief, dat weet ik zeker
Hij wordt thuis vervelend, voor zijn mama's, maar blijft natuurlijk lief voor zijn lievelingstantequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vervelend worden doet-ie wel, maar grote kans dat dat later weer bijtrekt.
Da's een voordeel van tante zijn jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wordt thuis vervelend, voor zijn mama's, maar blijft natuurlijk lief voor zijn lievelingstante![]()
![]()
Ik heb wat gemist geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde net gaan posten dat we een band in wfl-lfc hebben.
Op de Piano: Haushofer!
Op Gitaar: Doffy!
Op Drums: qu63!
Op Zang: Alicey!
nu nog een basgitaar en we zijn compleet!
Veel te klef.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chocopasta uit de pot snoepen is lekker.
De oude films natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Star Wars
hoop effecten, weinig verhaal...
Waarin ze nog mensen in robotpakjes stouwdenquote:
Noflik koesequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, Lupje is moe en gaat naar bed.
ik ga even weer een linkje voor je zoekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Heej, ik ga meestal niet zo vroeg, dus ik ben geen slaapmuts
Welk nummer wilde je ook alweer hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga even weer een linkje voor je zoeken
Can't get you out of my head?quote:
Dat live8 spul, toch? Ze speelden Fix you?quote:
check vorige postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat live8 spul, toch? Ze speelden Fix you?
sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
Heej, ik ga meestal niet zo vroeg, dus ik ben geen slaapmuts
alleen luisterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:20 schreef miss_sly het volgende:
Dat bestand dat ik heb gedownload, moet ik dat ook kunnen bekijken, of alleen luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |