Succes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nu ga ik even mijn hondsels uitlaten.
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben gewoon ingelogd op mijn eigen account en ik was even weg om een mailtje te schrijven aan een Leuke Man.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurd
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:55 schreef Monus het volgende:
Ik heb het mailtje nog niet ontvangen. Waar heb je het heen gestuurd
ik ook, behalve als het om werktijden gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef Bensel het volgende:
ik vind het veel lekkerder om niet zo precies op de klok te leven.. al woon ik nog steeds bij m'n ouders
Mijn vader heeft een hersenbeschadiging opgelopen waardoor hij alleen volgens vaste patronen kan denken en leven. Wanneer er bijvoorbeeld door omstandigheden 10 minuten later gegeten werd, werd hij al erg onrustig enzo..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:06 schreef Bensel het volgende:
ik vind het veel lekkerder om niet zo precies op de klok te leven.. al woon ik nog steeds bij m'n ouders
Heeft hij dit al heel lang?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hersenbeschadiging opgelopen waardoor hij alleen volgens vaste patronen kan denken en leven. Wanneer er bijvoorbeeld door omstandigheden 10 minuten later gegeten werd, werd hij al erg onrustig enzo..
Ik dus ook.. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik eindelijk op mezelf woon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Monus het volgende:
Het is voor mij heel drukkend om precies op de klok te gaan leven, en wordt er behoorlijk nerveus van.
Hij heeft het al erg lang. Hij heeft een hartinfarct gehad, en het heeft enkele minuten geduurd voordat iemand hem vond. Hoe hij precies was voordat hij die hersenbeschadiging opliep weet ik niet, ik was 4 jaar oud toen het gebeurde. Ik herinner me wel dat hij veel rustiger en relaxer was. Hij moet ook behoorlijk intelligent en ontwikkeld zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:14 schreef Monus het volgende:
[..]
Heeft hij dit al heel lang?
En hoe was hij voor dat hij die hersenbeschadiging had opgelopen?
Dat is een erg lange tijd geleden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft het al erg lang. Hij heeft een hartinfarct gehad, en het heeft enkele minuten geduurd voordat iemand hem vond. Hoe hij precies was voordat hij die hersenbeschadiging opliep weet ik niet, ik was 4 jaar oud toen het gebeurde. Ik herinner me wel dat hij veel rustiger en relaxer was. Hij moet ook behoorlijk intelligent en ontwikkeld zijn geweest.
Dat was voor mij ook een grote vrijheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dus ook.. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik eindelijk op mezelf woon.
Is de eerste keer inderdaad. Ik heb ook geen studie buiten de stad gedaan o.i.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook een grote vrijheid.
Maar dit is de eerste keer dat je op jezelf woont?
Succes en sterkte dan de komende tijd. Voor mij was de eerste keer op mij zelf wonen erg vreemd, maar ik was toen ook nog erg jong.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is de eerste keer inderdaad. Ik heb ook geen studie buiten de stad gedaan o.i.d.
Het is voor mij wel iets nieuws, maar ik heb niet de indruk dat ik nou echt veel geks kan verwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Succes en sterkte dan de komende tijd. Voor mij was de eerste keer op mij zelf wonen erg vreemd, maar ik was toen ook nog erg jong.
Waarom ga je in ballingschap dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Reya het volgende:
Nieuws van mij:
<Reya> Ik ga al in ballingschap...dat doe ik liever permanent en niet in IJsland
kunnen we niet beter hen wegsturen?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Roosje vindt Radiohead mooi. Vooral als ik meezing.
Je vergeet Bensel nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef qu63 het volgende:
Ik wilde net gaan posten dat we een band in wfl-lfc hebben.
Op de Piano: Haushofer!
Op Gitaar: Doffy!
Op Drums: qu63!
Op Zang: Alicey!
nu nog een basgitaar en we zijn compleet!
Oh ja!quote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er ook weer
Mijn haren weer een beetje geknipt en mijn neefje lekker in bad gedaan en de fles gegeven. Hij is zoooo lief
Andere kinderen worden vast vervelend, maar mijn neefje blijft lief, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welkom terug
Nu is je neefje nog lief ja. Wacht maar tot over wat jaartjes.
Ik ben altijd lief geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welkom terug
Nu is je neefje nog lief ja. Wacht maar tot over wat jaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |