Een nieuw deel openen
Vorige delen
whehehe, ik dacht dat die opmerking redelijk uniek was, word al een tijdje gebruikt op mijn werk.quote:
Komt toch gewoon uit de reclame? En ik heb er al T-shirts mee gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik dacht dat die opmerking redelijk uniek was, word al een tijdje gebruikt op mijn werk.
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef Monus het volgende:
Om zes uur gaan eten en om 8 uur een kop koffie met een koekje.
Ik heb het altijd vreemd gevonden, ook toen ik in nedereland woonde.
geen flauw idee, ben niet zo'n tv kijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Komt toch gewoon uit de reclame? En ik heb er al T-shirts mee gezien.
Dat heb ik ook altijd gehad sinds ik uit het huis van mijn ouders ben gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.
't Werkt niequote:
vanmorgen nog welquote:
Ik moet nog eten, ben nu aan het klaarmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker aan het eten. Kunnen jullie dat niet net als ik gewoon achter je computer doen?
Ik ook, en wanneer ik in de gelegenheid ben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik eet wanneer ik honger heb. Vandaag was dat toevallig tegen zessen.
ik!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie vertrouwt me nu nog trouwens als ik je drank aan zou bieden?
Oh, ik wel hoor. Ik wordt niet willoos van drank.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
Wie vertrouwt me nu nog trouwens als ik je drank aan zou bieden?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net om 18.00 uur gegeten en ik verwacht dat m'n vader om 20.00 uur met de koffie en een koekje komt...tegen 22.00 uur krijg ik mn laatste drankje.
sinds ik bij m'n ouders woon vanwege de verbouwing heeft mijn leven weer structuur gekregen
Prijs jezelf gelukkig, zelfs mijn ouders weten geen structuur in mijn leven te krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net om 18.00 uur gegeten en ik verwacht dat m'n vader om 20.00 uur met de koffie en een koekje komt...tegen 22.00 uur krijg ik mn laatste drankje.
sinds ik bij m'n ouders woon vanwege de verbouwing heeft mijn leven weer structuur gekregen
taalpuristquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor. Ik wordt niet willoos van drank.
misschien ga je slechter schrijven van drankquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd echt veel taalfouten.
dus je eet niet eens gezellig met paps en mams aan tafel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, doe is net als Lupa...gewoon bij je PC eten
ben ik Lupa ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je eet niet eens gezellig met paps en mams aan tafel?
* snif *quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Nah, vind ik niet praktisch. Ontbijt en/of lunch doe ik wel, maar avondeten vind ik niet handig, dan wordt het een rotzooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, doe is net als Lupa...gewoon bij je PC eten
Ik ga juist beter schrijven als ik veel drank op heb, omdat ik dan beter oplet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien ga je slechter schrijven van drank
Let je serieus beter op?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga juist beter schrijven als ik veel drank op heb, omdat ik dan beter oplet.
Aha. Ik let dus absoluut nergens op als ik teveel op heb...spelfouten zie ik dan niet bepaald als mijn probleemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, omdat ik weet dat ik dan geneigd ben om meer fouten te maken.
invriezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dank je.
Het was lekker, en ik heb nog genoeg over voor 1, of misschien zelfs 2 keer.
wie zegt dat zij nu niet ingelogd is op jouw account?quote:
Doe ik ook, want ik eet morgen niet thuis, en donderdag misschien ook niet. Vrijdag heb ik Lupa over de vloer, dus dan kook ik weer iets anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |