Welk nummer van Gavin Degraw bedoel je dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb ook al het een en ander van hem.. het is niet brand new maar opeens hoorde ik het op de radio...
Netzoals Gavin Degraw dat nummer kreeg ik ook voor het eerst 2 jaar geleden en is nu pas een big record.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Welk nummer van Gavin Degraw bedoel je dan?
Vind zelf Gavin Degraw - I Don't Wanna Be erg goed![]()
Dat vind ik dus van: You're beautiful na een aantal keer luisteren!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad een wereldnummer
Yep, naja of hij tieneridool is weet ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef methodmich het volgende:
Dit is toch die oude soldaat die nu tieneridool is geworden?
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef lj_lightning het volgende:
you're beautiful is ook erg nice btwlekkere relaxde muziek
![]()
Noem die andere twaalf eens dan? Ik vind het namelijk bijzonder appetijtelijk klinken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind beautiful een mooi nummer, maar als artiest zijn er dertien in een dozijn zoals hem.
Inderdaad een mooi nummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Goodbye my lover is ook erg mooi van die meneer
Zoek jij het idd eens uit tot op de bodemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.
Ik zal me er eens op storten als een muzikale Peter R. de Vries. Goed nummer trouwens hoor, dat 'Alright Tonight'.
Ik vind 'm lekker klinken, maar David Gray vind ik stijlvoller en oprechter. Daar heb ik veel meer mee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Als je van David Gray houdt, zal dit je ook wel aanspreken denk ik Stan.
Blunt is glad gelijk een aal, maar David kan er soms ook wat van hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind 'm lekker klinken, maar David Gray vind ik stijlvoller en oprechter. Daar heb ik veel meer mee.
[jaloers modus]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Duidelijk dat ik in februari ff tripje naar engeland ga inlassen. JB heeft gewoonn JM2 in zn voorprogramma staan. Twee geweldige artiesten voor de prijs van één
Ow JM2 = Jason Mraz....moet leren dat alleen mensen van forum.matchbox20.nl die afkorting snappen
Jah, dat filmpje is echt lachen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:Thnx voor het filmpje trouwens had die nog niet gespot!
Ik dacht even dat je James Blunt en John Mayer bedoelde! Jason Mraz is ook wel ok, daar niet van.. maar poe poe.. dat was wat geweest zeg..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Duidelijk dat ik in februari ff tripje naar engeland ga inlassen. JB heeft gewoonn JM2 in zn voorprogramma staan. Twee geweldige artiesten voor de prijs van één
Ow JM2 = Jason Mraz....moet leren dat alleen mensen van forum.matchbox20.nl die afkorting snappen
Misschien wou hij gewoon zwemmenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Jammer dat 't nummer zo vaak op de radio/tv komt
Die clip vind ik ook gewoon goed.. Hij springt aan t eind trouwens best een eind de diepte in.. Zou hij 't écht niet meer hebben zien zitten?
John Mayer is toch wel duidelijk JM1 hequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je James Blunt en John Mayer bedoelde! Jason Mraz is ook wel ok, daar niet van.. maar poe poe.. dat was wat geweest zeg..
Lijkt me duidelijk. Wanneer komt die conference van JM3 weer op tv dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
John Mayer is toch wel duidelijk JM1 he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef methodmich het volgende:
Dit is toch die oude soldaat die nu tieneridool is geworden?
en waar heb je die nu weer vandaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Don't Go.. die is toch ook wel heel bijzonder hoor.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en waar heb je die nu weer vandaan![]()
You touched my heart, you touched my soulquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
![]()
quote:And I see no bravery,
No bravery in your eyes anymore.
Only sadness.
just another love song.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef Orcaman1984 het volgende:
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.![]()
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Geniaal![]()
Goodbye my loverquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
Heb z'n album bedlam zo'n beetje gekocht, en klinkt erg goed!
Mooie nummers:
You're Beautiful
Goodbye my lover
Tears and Rain (herinnerd me wel aan een ander nummer, maar weet niet wat)
Out of my mind
No Bravery
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet een die hard fan meer over het liedje 'Alright Tonight' ?? Staat niet op het album..
Is echt een touchy song...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:24 schreef Retarded het volgende:
heerlijk gewoon, m'n favoriete nummer van de cd! Als ik de cd draai in de winkel (FRS) dan ben ik er binnen 10 minuten minimaal 3 kwijt
Ik denk dat het is omdat het net iets anders (en beter) klinkt dan de rest.. T'is absoluut een super nummer (Goodbye My Lover) en ik krijg er stiekem wel een beetje kippenvel vanquote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Wat vind je er zo geweldig aan?
Er zijn volgens mij wel 100 van dit soort singer / songwriters.
Ik vind het altijd opmerkelijk waarom de één dan ineens wel massaal goed gaat verkopen. Promotiestuntje?
Je past er mooi tussen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Wat een tering nummer is dat toch, en het wordt overal gedraaid.
Net zo erg als die Craig David en David Gray en al die andere kerels zonder ballen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je past er mooi tussen.
Anders ik welquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind de James Blunt overkill wel jammer.
Ja owkee maar wat heb je liever op 1 James of Chipz?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Jammer, onterecht, verbazend, wat dan ook...
Hij stond zelfs op 1 begrijp ik? It's true.
Like a cow, mm.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
It's true, Litpho.
Vooral goodbye my lover....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:39 schreef Framed het volgende:
Idd, het album is gewoon goed. Alleen van z'n texten word ik een beetje depri:(
Mee eens...quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef bloemie het volgende:
mijn favo's zijn:
you're beautiful
goodbye my lover
tears and rain
out of my mind
no bravery
Wat toevallie. Ik ook. Op volume 7 welliswaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:18 schreef cultheld het volgende:
Die draait m'n huisgenoot op dit moment op volume 12
Ja. Ik moet James Blunt nog wat harder zetten anders hoor ik de krikgeluiden van m'n pa en diens vriendin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:21 schreef cultheld het volgende:
Heb jij ook nog wakkere huisgenoten?
Brr, turn up the volume. Ik hoor mijn huisgenoot nu met z'n vrienden stoned en dronken door het gipswandje zingen op Franz Ferdinand en de benedenbuurman kloppen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:25 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja. Ik moet James Blunt nog wat harder zetten anders hoor ik de krikgeluiden van m'n pa en diens vriendin..
Ruilen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brr, turn up the volume. Ik hoor mijn huisgenoot nu met z'n vrienden stoned en dronken door het gipswandje zingen op Franz Ferdinand en de benedenbuurman kloppen.
Nee, veel erger dan jij kun je 't niet treffen op dit moment denk ik. Ik wens jou daarom meer sterkte dan mezelf toequote:
Dus. Bedtijd. James Blunt op volle toeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, veel erger dan jij kun je 't niet treffen op dit moment denk ik. Ik wens jou daarom meer sterkte dan mezelf toe![]()
Wees blij dat Ed Harcourt niet net zo grijsgedraaid wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef Stonehead het volgende:
Ik vind dit dus echt totaal verschrikkelijk. Waarom steekt er nou eens niemand z'n nek uit en zegt gewoon eerlijk dat dit kleurloze flutmuziek is? De melodie is veel te veilig (dus slap), de zang is eerder irritant dan mooi (bij Idols zou Blunt er vanwege z'n kraaienstem al heel vroeg uitgegooid zijn), er zit totaal geen gevoel in de nummers en z'n teksten zijn ook nog eens betekenisloos.
Dit is gewoon Sky Radio-pap.
Er zijn ZO VEEL singer-songwriters die honderd keer beter zijn dan dit. Damien Rice. Elliott Smith. Ben Kweller. Ed Harcourt. Sufjan Stevens. Ik noem maar wat.
![]()
maar dan komt het....quote:She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan
Dat heb ik me ook weleens afgevraagd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:24 schreef Tokus het volgende:
toen ik vanochtend voor de zoveelste keer z'n succesnummertje op de radio hoorde viel het me ineens iets op:
Aan het einde van het eerste couplet zingt hij dat dat lekkere wijf wat hij zag lopen met een vent liep, maar dat was niet erg want hij heeft een plannetje.
[..]
maar dan komt het....
Namelijk de rest van het nummer, waarin hij maar door blijft jengelen over dat hij dat lekkere wijf nooit meer zal zien, en nooit met haar samen zal zijn, en dat hij ook niet weet wat hij moet doen.
Wat is dan dat plan wat hij eerder bekokstoofd had??????
Dat sluit opzich wel aan bij:quote:But it's time to face the truth,
I will never be with you.
Maar of je zo diep over een nummer moet discussiëren, ik weet het niet laat staan dat het een bevredigende conclusie isquote:But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.
Wees blij. De HMH mag dan niet de meest geweldig sfeervolle zaal zijn, zolang er nog steeds concerten in een galmbak als de Ahoy worden gepland is het geluid in de HMH absoluut top.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Mag ik even flink wat scheldwoorden er tegen aan gooien voor het feit dat ie in de HMH speelt.
Ik ging eigenlijk gewoon voor de grote zaal Paradiso ofzo. Grote hallen sucken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees blij. De HMH mag dan niet de meest geweldig sfeervolle zaal zijn, zolang er nog steeds concerten in een galmbak als de Ahoy worden gepland is het geluid in de HMH absoluut top.
Bij voorkeur wel, jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk gewoon voor de grote zaal Paradiso ofzo.
idemquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 januari HMH. Ik ben er bij.
Zit hier ook nog een duidelijke link tussen de twee artiesten of vraag ik nu iets heel doms? Kvin zowel JB als Jason Mraz goed, vooral Jason Mraz is te gek..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:50 schreef Jill-RMC het volgende:
......
Nouja hopelijk neemt JB, Jason Mraz mee dan wil ik nog wel een middagje hangen voor de HMH om Front Row te staan.
Is goed. Spelen daar nog zo veel oud-profs? Leuk dat jij de vragen verzint die Barbara Barend stelt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Zaterdag begin je er dus mee, goed zo. Ik zal het niet horen, tenzij je ASWH - Deltasport komt kijken.
Nou in amerika tour James Mraz met James Blunt in het voorprogramma en in de UK tourt James Blunt met Jason Mraz in het voorprogramma. Ze kunnen het schijnbaar erg goed vinden met elkaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:07 schreef Lenntheman het volgende:
[..]
Zit hier ook nog een duidelijke link tussen de twee artiesten of vraag ik nu iets heel doms? Kvin zowel JB als Jason Mraz goed, vooral Jason Mraz is te gek..
Ben benieuwd..
Schitterend uitgelegdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou in amerika tour James Mraz met James Blunt in het voorprogramma en in de UK tourt James Blunt met Jason Mraz in het voorprogramma. Ze kunnen het schijnbaar erg goed vinden met elkaarDus zou ik het een strak plan vinden als JB dus even JM2 meesleurt naar Nederland of andersom. Het zou helemaal leuk worden als JM2 dan even voor de gezelligheid de kleine zaal Paradiso erbij pakt ofzo.
Dope shit.. "Alright Tonight" is cool.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. maar is het ook realistisch?
Ik hoop dat James de mystery tracks 'Alright Tonight' en 'Don't Go' doet!
Je weet het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef furanku het volgende:
[..]
Dope shit.. "Alright Tonight" is cool.
HJS heeft in Idols gezegd dat hij James Blunt heel ver zou laten komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef Stonehead het volgende:
De melodie is veel te veilig (dus slap), de zang is eerder irritant dan mooi (bij Idols zou Blunt er vanwege z'n kraaienstem al heel vroeg uitgegooid zijn),
Goed, ben benieuwd. It's true.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is in de meeste gevallen nog echt waar ook.Ik laat je weten wat er gebeurt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef Qarinx het volgende:
Het is gewoon al uitverkocht.. ik had heel graag willen gaan
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nog 2 kaarten over als er nog liefhebbers zijn voor het concert op 30 januari. Laat maar weten.
Goodbye My Loverquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
You're Beautiful is echt een meesterwerkje
Welke nummers van James blijven nog meer goed, No Bravery is ook schitterend...
Ha, de broer van een gast die ik ken van trainerscursus heeft misschien interesse. Ik wacht af...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Al gelukt met die meiden Stan?
High, So long jimmy, Billy.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
You're Beautiful is echt een meesterwerkje
Welke nummers van James blijven nog meer goed, No Bravery is ook schitterend...
Hmm, dat klinkt toch minder opwindend.quote:Op zondag 13 november 2005 05:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ha, de broer van een gast die ik ken van trainerscursus heeft misschien interesse. Ik wacht af...
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nog 2 kaarten over als er nog liefhebbers zijn voor het concert op 30 januari. Laat maar weten.
Jawel!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij is ze het niet hoor.
hoe zit dit nou?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:49 schreef Devlinsect het volgende:
Wat hoorde ik op de radio? Hij heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis?
Kaiser Chiefs vind ik toch ook geen slecht debuut, of is dat 2004?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Back To Bedlam.. beste debuut van het jaar!
Dat is officieel 2005 ja, qua album.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:04 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs vind ik toch ook geen slecht debuut, of is dat 2004?
Doe's niet zo bot.quote:Op zondag 18 december 2005 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jammer voor je.
Da's dan inderdaad jammer. Ben 't gewoon zat nu. Over een tijdje zal ik het wel weer gaan luisteren.quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, serieus, want je mist een hoop nu.
Zoals 'Don't Go', dat niet op het album staat.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed zo. Botheid zit niet in mijn systeem geloof ik. Sterkte ermee.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Had je de groeten al gedaan aan Dough Boy?
Nee, niet bot.quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. laat maar, duurt te lang.. (Is dat bot?)
Ga je nog naar concerten in januari?
Hey hey, niks slechts over Opgezwolle, he?quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. Relax was voorprogramma van Jamie Cullum, was vrienden van me wel goed bevallen..
Ik heb Yellow Pearl (Gigant Apeldoorn), David Gray (013) en de man wiens naam dit topic draagt (HMH) op het programma staan..
Mag Opgezwolle al in Paradiso joh.. het moet niet gekker worden.
Ik ken Opgezwolle niet echt. Leuk voor die gasten dat ze in Paradiso mogen, maar.. rivaliteit tussen Deventer en Zwolle steekt bij mijn oordeel lichtjes de kop op.quote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hey hey, niks slechts over Opgezwolle, he?
David Gray is wel mooi. Yellow Pearl on the other hand..
Relax was idd voorprogramma van Jamie. Fijn ook dat ze nu samen een nummertje op hebben genomen, dat ws in februari op single verschijnt..
Bupa! Je avatar!quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
Gaat dit topic nog over James Blunt?
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehadquote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ken Opgezwolle niet echt. Leuk voor die gasten dat ze in Paradiso mogen, maar.. rivaliteit tussen Deventer en Zwolle steekt bij mijn oordeel lichtjes de kop op.
Hey dat is niet ontopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehad![]()
Als je er achter wil komen moet je maar es in het blauw-wit door deventer lopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehad![]()
Zou ik ook zijn wanneer ik niet meer wakker werd naast Mischa.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef methodmich het volgende:
Die nieuwe van James is wel een erg gekweld liedje, zoals hij ook achter de piano zit.
Hmmm, verwacht je hier nog een antwoord op?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie zo mooi aan de nieuwe single?
De tekst.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Het zou niet mijn keuze zijn, maar het hele album is goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, waarom niet. Vind ik altijd wel interessant. Emotie en tekst zijn genoemd, lees ik. Okee, dat kunnen redenen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, verwacht je hier nog een antwoord op?
Nummers vind ik persoonlijk goed/mooi als het een combinatie bevat van goede tekst, een stem waarin de emotie te horen is en persoonlijke affiniteit met een nummer.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Is die clip ergens online te bekijken?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik had de clip van Goodbye My Lover nog niet gezien maar nu wel.
Mooie clip en past goed bij het nummer. Mooiste nummer van de cd.
Ff google op clip goodbye my lover...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is die clip ergens online te bekijken?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ff google op clip goodbye my lover...
http://www.superclip.nl/link_show.php?id=1415
Mag je vinden..quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef sound-storm het volgende:
Hm, ik vind het echt regelrechte ruk. zijn stem is echt helemaal niets naar mijn idee![]()
Van soldaat tot troubadour...quote:Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
OP voor deel 2 al klaar, anyone?
Bedoel je nu 'You're Beautiful' ?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het nummer in augustus voor het eerst gehoord, toen vond ik het niets maar nu vind ik hem helemaal geweldig. Het is toch een nummer die je de gelegenheid moet geven om te laten groeien. Of het kan eraan liggen dat het nummer beter bij de tijd van het jaar past.
Nee. Over Goodbye my lover.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedoel je nu 'You're Beautiful' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |