Welk nummer van Gavin Degraw bedoel je dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef Jonathon het volgende:
Ik heb ook al het een en ander van hem.. het is niet brand new maar opeens hoorde ik het op de radio...
Netzoals Gavin Degraw dat nummer kreeg ik ook voor het eerst 2 jaar geleden en is nu pas een big record.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Welk nummer van Gavin Degraw bedoel je dan?
Vind zelf Gavin Degraw - I Don't Wanna Be erg goed![]()
Dat vind ik dus van: You're beautiful na een aantal keer luisteren!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad een wereldnummer
Yep, naja of hij tieneridool is weet ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef methodmich het volgende:
Dit is toch die oude soldaat die nu tieneridool is geworden?
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:12 schreef lj_lightning het volgende:
you're beautiful is ook erg nice btwlekkere relaxde muziek
![]()
Noem die andere twaalf eens dan? Ik vind het namelijk bijzonder appetijtelijk klinken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind beautiful een mooi nummer, maar als artiest zijn er dertien in een dozijn zoals hem.
Inderdaad een mooi nummerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Goodbye my lover is ook erg mooi van die meneer
Zoek jij het idd eens uit tot op de bodemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.
Ik zal me er eens op storten als een muzikale Peter R. de Vries. Goed nummer trouwens hoor, dat 'Alright Tonight'.
Ik vind 'm lekker klinken, maar David Gray vind ik stijlvoller en oprechter. Daar heb ik veel meer mee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Als je van David Gray houdt, zal dit je ook wel aanspreken denk ik Stan.
Blunt is glad gelijk een aal, maar David kan er soms ook wat van hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind 'm lekker klinken, maar David Gray vind ik stijlvoller en oprechter. Daar heb ik veel meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |