just another love song.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:28 schreef Orcaman1984 het volgende:
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.![]()
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Geniaal![]()
Goodbye my loverquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
Heb z'n album bedlam zo'n beetje gekocht, en klinkt erg goed!
Mooie nummers:
You're Beautiful
Goodbye my lover
Tears and Rain (herinnerd me wel aan een ander nummer, maar weet niet wat)
Out of my mind
No Bravery
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet een die hard fan meer over het liedje 'Alright Tonight' ?? Staat niet op het album..
Is echt een touchy song...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:24 schreef Retarded het volgende:
heerlijk gewoon, m'n favoriete nummer van de cd! Als ik de cd draai in de winkel (FRS) dan ben ik er binnen 10 minuten minimaal 3 kwijt
Ik denk dat het is omdat het net iets anders (en beter) klinkt dan de rest.. T'is absoluut een super nummer (Goodbye My Lover) en ik krijg er stiekem wel een beetje kippenvel vanquote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Wat vind je er zo geweldig aan?
Er zijn volgens mij wel 100 van dit soort singer / songwriters.
Ik vind het altijd opmerkelijk waarom de één dan ineens wel massaal goed gaat verkopen. Promotiestuntje?
Je past er mooi tussen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Wat een tering nummer is dat toch, en het wordt overal gedraaid.
Net zo erg als die Craig David en David Gray en al die andere kerels zonder ballen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je past er mooi tussen.
Anders ik welquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind de James Blunt overkill wel jammer.
Ja owkee maar wat heb je liever op 1 James of Chipz?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Jammer, onterecht, verbazend, wat dan ook...
Hij stond zelfs op 1 begrijp ik? It's true.
Like a cow, mm.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
It's true, Litpho.
Vooral goodbye my lover....quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:39 schreef Framed het volgende:
Idd, het album is gewoon goed. Alleen van z'n texten word ik een beetje depri:(
Mee eens...quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef bloemie het volgende:
mijn favo's zijn:
you're beautiful
goodbye my lover
tears and rain
out of my mind
no bravery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |