[jaloers modus]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Duidelijk dat ik in februari ff tripje naar engeland ga inlassen. JB heeft gewoonn JM2 in zn voorprogramma staan. Twee geweldige artiesten voor de prijs van één
Ow JM2 = Jason Mraz....moet leren dat alleen mensen van forum.matchbox20.nl die afkorting snappen
Jah, dat filmpje is echt lachen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:Thnx voor het filmpje trouwens had die nog niet gespot!
Ik dacht even dat je James Blunt en John Mayer bedoelde! Jason Mraz is ook wel ok, daar niet van.. maar poe poe.. dat was wat geweest zeg..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Duidelijk dat ik in februari ff tripje naar engeland ga inlassen. JB heeft gewoonn JM2 in zn voorprogramma staan. Twee geweldige artiesten voor de prijs van één
Ow JM2 = Jason Mraz....moet leren dat alleen mensen van forum.matchbox20.nl die afkorting snappen
Misschien wou hij gewoon zwemmenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Jammer dat 't nummer zo vaak op de radio/tv komt
Die clip vind ik ook gewoon goed.. Hij springt aan t eind trouwens best een eind de diepte in.. Zou hij 't écht niet meer hebben zien zitten?
John Mayer is toch wel duidelijk JM1 hequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je James Blunt en John Mayer bedoelde! Jason Mraz is ook wel ok, daar niet van.. maar poe poe.. dat was wat geweest zeg..
Lijkt me duidelijk. Wanneer komt die conference van JM3 weer op tv dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
John Mayer is toch wel duidelijk JM1 he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:38 schreef methodmich het volgende:
Dit is toch die oude soldaat die nu tieneridool is geworden?
en waar heb je die nu weer vandaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Don't Go.. die is toch ook wel heel bijzonder hoor.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en waar heb je die nu weer vandaan![]()
You touched my heart, you touched my soulquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
![]()
quote:And I see no bravery,
No bravery in your eyes anymore.
Only sadness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |