De tekst.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie zo mooi aan de nieuwe single?
Het zou niet mijn keuze zijn, maar het hele album is goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, waarom niet. Vind ik altijd wel interessant. Emotie en tekst zijn genoemd, lees ik. Okee, dat kunnen redenen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, verwacht je hier nog een antwoord op?
Nummers vind ik persoonlijk goed/mooi als het een combinatie bevat van goede tekst, een stem waarin de emotie te horen is en persoonlijke affiniteit met een nummer.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Is die clip ergens online te bekijken?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik had de clip van Goodbye My Lover nog niet gezien maar nu wel.
Mooie clip en past goed bij het nummer. Mooiste nummer van de cd.
Ff google op clip goodbye my lover...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is die clip ergens online te bekijken?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ff google op clip goodbye my lover...
http://www.superclip.nl/link_show.php?id=1415
Mag je vinden..quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef sound-storm het volgende:
Hm, ik vind het echt regelrechte ruk. zijn stem is echt helemaal niets naar mijn idee![]()
Van soldaat tot troubadour...quote:Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
OP voor deel 2 al klaar, anyone?
Bedoel je nu 'You're Beautiful' ?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het nummer in augustus voor het eerst gehoord, toen vond ik het niets maar nu vind ik hem helemaal geweldig. Het is toch een nummer die je de gelegenheid moet geven om te laten groeien. Of het kan eraan liggen dat het nummer beter bij de tijd van het jaar past.
Nee. Over Goodbye my lover.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedoel je nu 'You're Beautiful' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |