Da's dan inderdaad jammer. Ben 't gewoon zat nu. Over een tijdje zal ik het wel weer gaan luisteren.quote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, serieus, want je mist een hoop nu.
Zoals 'Don't Go', dat niet op het album staat.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goed zo. Botheid zit niet in mijn systeem geloof ik. Sterkte ermee.
quote:Op zondag 18 december 2005 22:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Had je de groeten al gedaan aan Dough Boy?
Nee, niet bot.quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. laat maar, duurt te lang.. (Is dat bot?)
Ga je nog naar concerten in januari?
Hey hey, niks slechts over Opgezwolle, he?quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. Relax was voorprogramma van Jamie Cullum, was vrienden van me wel goed bevallen..
Ik heb Yellow Pearl (Gigant Apeldoorn), David Gray (013) en de man wiens naam dit topic draagt (HMH) op het programma staan..
Mag Opgezwolle al in Paradiso joh.. het moet niet gekker worden.
Ik ken Opgezwolle niet echt. Leuk voor die gasten dat ze in Paradiso mogen, maar.. rivaliteit tussen Deventer en Zwolle steekt bij mijn oordeel lichtjes de kop op.quote:Op zondag 18 december 2005 22:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hey hey, niks slechts over Opgezwolle, he?
David Gray is wel mooi. Yellow Pearl on the other hand..
Relax was idd voorprogramma van Jamie. Fijn ook dat ze nu samen een nummertje op hebben genomen, dat ws in februari op single verschijnt..
Bupa! Je avatar!quote:Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
Gaat dit topic nog over James Blunt?
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehadquote:Op zondag 18 december 2005 22:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ken Opgezwolle niet echt. Leuk voor die gasten dat ze in Paradiso mogen, maar.. rivaliteit tussen Deventer en Zwolle steekt bij mijn oordeel lichtjes de kop op.
Hey dat is niet ontopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehad![]()
Als je er achter wil komen moet je maar es in het blauw-wit door deventer lopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is er rivaliteit tussen Deventer en Zwolle. Oh jah, de geweldige voetbalclubs Go Ahead Eagles en FC Zwolle. Dan heb je het ook wel gehad![]()
Zou ik ook zijn wanneer ik niet meer wakker werd naast Mischa.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef methodmich het volgende:
Die nieuwe van James is wel een erg gekweld liedje, zoals hij ook achter de piano zit.
Hmmm, verwacht je hier nog een antwoord op?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie zo mooi aan de nieuwe single?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |