quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Zijn nog steeds niet gepostquote:
TiPoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Litso het volgende:
Whehe ik had weer de frituurpost!
Helaasquote:
moest een third-post zijnquote:
ok momquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Litso het volgende:
Mailbox, je OP is stuk.
Je moet in de wiki eerst naar 'bewerken' gaan en die tekst kopieren
Dan post je *hier*quote:
Zal jij of DD ijsmeis opvolgen? Een spannende race! Wees de eerste!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:31 schreef Jett het volgende:
JUHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Ik bedoel maar te zeggenquote:
Leuk om te wetenquote:
Kom je ff langs?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
Ok. Waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Mailbox het volgende:
ben gebanned
Shit he, die kenden we nog nietquote:
Vrouwen met een meningquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
wanneer spreken we afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Gaarnequote:
We geilen sowieso wel op je hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Wanneer zien wij elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Bah, saus... dat komt niet uit de frituurquote:
mannen die mijn mening tegensprekenquote:
quote:
quote:
Dat is het! Hard geneukt moet je worden!quote:
Lekker zacht knijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
Op de 2e pagina al inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?quote:
What the fuck met een zachte gquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef JohnHancock het volgende:
Is dat IJsmeis, op dat filmpje? Ze klinkt wel limburgs.
John.
PS dit is weer met 2 handen.
Hey, jij kan er sowieso al elke dag plezier van hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
Nee mên, t is 3 uur geweest, jeweettochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
quote:
Net alsof dat zin heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
FRITUURquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef kanaiken het volgende:
BIER
Zou ze het iig kunnen delenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij kan er sowieso al elke dag plezier van hebben.
met je zelf spelen gaat best snel vervelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zijn het harde tepels geworden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee mên, t is 3 uur geweest, jeweettoch
Ach, daarom kan je nog wel langskomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen. Maar ik wil je anders ook wel vermaken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
met je zelf spelen gaat best snel vervelen![]()
need helpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, daarom kan je nog wel langskomen..
Toen vielen ze afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan zijn het harde tepels geworden?
jij word toch ook liever gepijpt, dan dat je je zelf moet rukken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen. Maar ik wil je anders ook wel vermaken hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
quote:
en wat zegt die post?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef DaveMasteR het volgende:Ingekomen post: potentiële locatie Frituurmeet...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar das wat anders dan dat het gaat vervelen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
jij word toch ook liever gepijpt, dan dat je je zelf moet rukken?
Iemand met ervaringquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Nogal wiedesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Voor de heren: Ga op je hand zitten, een half uur, als je dan rukt lijkt het net of een ander het doet omdat je niets aan je hand voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Games moet je ook niet nu doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
Jullie gaan snel
lees ik ff games afdeling door
ben nog niet op de helft
een halve pagina aan posts
Dat werkt helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Voor de heren: Ga op je hand zitten, een half uur, als je dan rukt lijkt het net of een ander het doet omdat je niets aan je hand voelt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Voor de heren: Ga op je hand zitten, een half uur, als je dan rukt lijkt het net of een ander het doet omdat je niets aan je hand voelt
hoe is het met je kuikentje mag ik hem al opeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is nou al zo oud dat ie niet leuk meer isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
hou je volledige aandacht bij dit topic wil je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
Jullie gaan snel
lees ik ff games afdeling door
ben nog niet op de helft
een halve pagina aan posts
dat doen alleen nerds, die geen seks krijgen zonder ervoor te moeten betalenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oud kan leuk zijn voor mensen die oud niet kennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Die is nou al zo oud dat ie niet leuk meer is
Ja, meiden kunnen een vibo gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Jett het volgende:
[..]
dat doen alleen nerds, die geen seks krijgen zonder ervoor te moeten betalen
pc freaks
jij vergeet ook niksquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Mailbox het volgende:
[..]
hoe is het met je kuikentje mag ik hem al opeten?![]()
![]()
[afbeelding]
Mannen ook hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, meiden kunnen een vibo gebruiken.. Oneerlijk eigenlijk.
.
mag ik hem opeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij vergeet ook niks
Hij is inmiddels 30 kilo
Het. Dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Jett het volgende:
[..]
pc freaks
Zoals mensen die in dit topic posten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Jett het volgende:
[..]
pc freaks
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Jett het volgende:
[..]
pc freaks
Ik mot niks in m'n reet, en al helemaal niks in m'n pisbuis.quote:
Hey, maar hoe zit het dan met onze date?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Jett het volgende:
[..]
pc freaks
haha jij zit echt de heltijd Random plaatje te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Tique het volgende:
PF voor mannen zijn er nepkutten
Mooi artikeltje, als we het toch over pijpen hebben:
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/482.jpg
Auwquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik mot niks in m'n reet, en al helemaal niks in m'n pisbuis..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Tique het volgende:
date? welke date?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, maar hoe zit het dan met onze date?
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Mailbox het volgende:
ik ga hem toch bakken pingwingei
hij bgint al zwart aan te geven
[afbeelding]
OMG iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Mailbox het volgende:
[..]
haha jij zit echt de heltijd Random plaatje te doen![]()
![]()
Whehehe... daar heb ik nog een héél pijnlijk videootje van als 't goed isquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Tique het volgende:
de beste tijden vergeet je altijd.quote:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehehe... daar heb ik nog een héél pijnlijk videootje van als 't goed is
Krokantquote:
Smile your on candit cameraquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Tique het volgende:
[..]
als ik zulke dingen tegenkom vind ik het toch niet erg hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
en hij werkt niet meer(zo als gebruikelijk).
Wat een lelijke rotkop.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Tique het volgende:
[..]
als ik zulke dingen tegenkom vind ik het toch niet erg hoor
Als je er naar kijkt, denk je: AUWquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord, maar nog nooit gezien
Brug voor dieren om over te stekenquote:
WTF :|quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dit filmpje
http://www.nomercycrew.com/03.mpg
Wordt bij mij groen als ik het af speel
heeft het te maken met 2 vingers?quote:
Daar heb ik straks al heel hard om gelachenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dit filmpje
Vanaf een link werkte die welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dit filmpje
Codec?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dit filmpje
quote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik straks al heel hard om gelachen
Bij mij wordt ze geil,vreemd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dit filmpje
Hulk-filmpjequote:
heb ervan gehoort, lijkt me onprettigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm net nog eens gekeken, het blijft een gruwel
Bij mij was ze dat al vanaf het beginquote:
hij had het over het meisje in het filmpje, niet de pcquote:
Wat vindt jij daar nou van?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef Jett het volgende:
o
Dat is dan wel weer duidelijkquote:
Hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
heb ervan gehoort, lijkt me onprettig
ik spaar onprettige horror/moord filmpjesquote:
eerder op een vrije zaterdagavondquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Rabrynil het volgende:
Zo'n filmpje had ik nou weer net niet verwacht op het einde van de dinsdagmiddag
Het is een opwarmertje voor de Happy Hour straks.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Rabrynil het volgende:
Zo'n filmpje had ik nou weer net niet verwacht op het einde van de dinsdagmiddag
Nooit gezien, maar het klinkt leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Litso het volgende:
toch maar ff het filmpje gezien
Wat ziek eigenlijk
heeft iemand dat filmpje van dat stonede/drinken meisje dat met pupillen ter grootte van schoteltjes op haar knieën zit met haar mond open en dat zo'n gozer zich er dan in aftrekt?
Die is ook erg ziek... hoe wasted ben je dan
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Litso het volgende:
Wat ziek eigenlijk
Ik heb nog wel zo'n filmpje van CFFquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Het is een opwarmertje voor de Happy Hour straks.
wie hem vind mag hem posten!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Litso het volgende:
Wat ziek eigenlijk
heeft iemand dat filmpje van dat stonede/drinken meisje dat met pupillen ter grootte van schoteltjes op haar knieën zit met haar mond open en dat zo'n gozer zich er dan in aftrekt?
Die is ook erg ziek... hoe wasted ben je dan
Mail is net verzondenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik spaar onprettige horror/moord filmpjes
Ja.
Sorry ik kan het niet latenquote:
Hey, hotmail is niet zo snelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Pingwingei het volgende:
Mikkie doe eens opschieten met dat filmpje, ja?
GODVER, weer te snel geroepenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Pingwingei het volgende:
Mikkie doe eens opschieten met dat filmpje, ja?
Klinkt ook best okéquote:
Ookquote:
Ik dacht eerst dat die reet bij die ene zwarte hoordequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:55 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
We moeten wel betalen voor het bier anders vallen er klappen zei de kastelein!
Eigelijk niet zo heel grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:55 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Gratis bier in de koelkastquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:55 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Meer een leuke, matige grapquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Eigelijk niet zo heel grappig.
John.
Precies,dat vond die kroegeigenaar ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Eigelijk niet zo heel grappig.
John.
t00tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Precies,dat vond die kroegeigenaar ook.
Koop eens een geregistreerde versie van AdGifquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Tique het volgende:
Dit bevalt jullie vast wel, dit misschien ook, url=http://wesley.shacknet.nu/upload/images/1144.jpg]hier[/url] kunnen jullie vast niet om lachen en om dit vast weer wel.
Tot ziens
[afbeelding]
Ik kwam bij dat topic nog op de 1e pagina mênquote:
wat is adgif?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:00 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Koop eens een geregistreerde versie van AdGif
Die eerste heeft lekkere memmen, van die 2e zijn ze lang niet even grootquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Tique het volgende:
Dit bevalt jullie vast wel, dit misschien ook, url=http://wesley.shacknet.nu/upload/images/1144.jpg]hier[/url] kunnen jullie vast niet om lachen en om dit vast weer wel.
Tot ziens
[afbeelding]
D00d, dat topic is al minstens 3 jaar oud?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik kwam bij dat topic nog op de 1e pagina mên
dat is zuid afrikaans voor bier schatjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:56 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Neem nog een breezer, Jett.
John.
PS![]()
Dat PS is zeer irritantig mên.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef Jett het volgende:
[..]
dat is zuid afrikaans voor bier schatje
Jett.
PS
En? Bevalt ie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Pingwingei het volgende:
Mikkie: Hotmail doet eindelijk mij een berichtje geven dat ik die mail heb
Wiel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef DaveMasteR het volgende:
Het wiel wordt steeds opnieuw uitgevonden.
Je bent lief als je boos bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef Jett het volgende:
[..]
Jett.
PS
Over AdGif en gore filmpjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef stijgende_ster het volgende:
Is 'ie weer! Waar hebben we het over?
Ik ken nie sudafrikans niequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef Jett het volgende:
[..]
Jett.
PS
Gruwelijk, die vent vind het nog fijn ookquote:
Groene waas alomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
http://www.blowhan.nl/mov/Stoned_Girl.mpeg
Dat van die pupillen valt mee, maar ze is toch behoorlijk stoned
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
Let's see... ook slome download, 1/2 min filmpje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
Ze ziet er erg helder uit iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
Onbeschoft!Ze boert niet eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
Post dan gvd je eigen eens!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Word ik niet meer begroet?.
Stuiterende tieten.
dat heet nog eens wittenquote:
Die vent spoort nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gruwelijk, die vent vind het nog fijn ook
hij is aan mijn collectie toegevoegd
hallo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten.
Ik heb mijn truitje al losgeknoopt onder toezicht van Snakey.quote:
Stuiterende tietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten.
Ik kom binnenkort wel een keer langs voor foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb mijn truitje al losgeknoopt onder toezicht van Snakey.
Had hij maar foto's moeten maken.
Groetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten.
Misschien maar beter ook danquote:
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
Want ze zijn kei zachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Mottoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Omdat jij een geile slet bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Om ze te vergelijken met jou avatarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik dit vinden:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzo
Omdat je iemand van het vrouwlijk geslacht bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ook niet, gelukkig niet, elk kwartier een trein over me heenquote:
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om ze te vergelijken met jou avatar
Wat je vind mag je houdenquote:
Contacten, contactenquote:
uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.
Dan willen we ze al helemáál zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.
Dat filmpje is echt ongelovelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef stijgende_ster het volgende:
En waarom zit ik nu naar een slikkende slet die stoned is te kijken? Anyone?
Nietes!quote:
Maar die zijn niet volledig ontknooptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:10 schreef JohnHancock het volgende:
Ik vind dat ik DD niet zo preuts moet doen.
BTW, DD heb je msn?![]()
John.
It's all about the boobies, baby.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes!
Ik zou niet durvenAnders maak ik nooit kans op een tietenfoto van jou natuurlijk
Douw een pingwingei in z'n hol. Dan laat ie het wel, voortaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar die zijn niet volledig ontknoopt
bily de ijsbeer wil ze ook graag zien, van frustraties eet hij nu bananen met zijn verkeerde gat dus asjeblieft post ze want dit is niet aan te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |