Gaarnequote:
We geilen sowieso wel op je hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
Wanneer zien wij elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
Bah, saus... dat komt niet uit de frituurquote:
mannen die mijn mening tegensprekenquote:
quote:
quote:
Dat is het! Hard geneukt moet je worden!quote:
Lekker zacht knijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
Op de 2e pagina al inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?quote:
What the fuck met een zachte gquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef JohnHancock het volgende:
Is dat IJsmeis, op dat filmpje? Ze klinkt wel limburgs.
John.
PS dit is weer met 2 handen.
Hey, jij kan er sowieso al elke dag plezier van hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
Nee mên, t is 3 uur geweest, jeweettochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
quote:
Net alsof dat zin heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |