dat heet nog eens wittenquote:
Die vent spoort nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gruwelijk, die vent vind het nog fijn ook
hij is aan mijn collectie toegevoegd
hallo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Word ik niet meer begroet?.
Stuiterende tieten.
Ik heb mijn truitje al losgeknoopt onder toezicht van Snakey.quote:
Stuiterende tietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten.
Ik kom binnenkort wel een keer langs voor foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb mijn truitje al losgeknoopt onder toezicht van Snakey.
Had hij maar foto's moeten maken.
Groetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten.
Misschien maar beter ook danquote:
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
http://www.blowhan.nl/mov/Stoned_Girl.mpeg
Dat van die pupillen valt mee, maar ze is toch behoorlijk stoned
Want ze zijn kei zachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Mottoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Omdat jij een geile slet bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Om ze te vergelijken met jou avatarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik dit vinden:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzo
Omdat je iemand van het vrouwlijk geslacht bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ook niet, gelukkig niet, elk kwartier een trein over me heenquote:
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om ze te vergelijken met jou avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |