Ik kom binnenkort wel een keer langs voor foto'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb mijn truitje al losgeknoopt onder toezicht van Snakey.
Had hij maar foto's moeten maken.
Groetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
Word ik niet meer begroet?.
Stuiterende tieten.
Misschien maar beter ook danquote:
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Litso het volgende:
http://www.blowhan.nl/mov/Stoned_Girl.mpeg
Dat van die pupillen valt mee, maar ze is toch behoorlijk stoned
Want ze zijn kei zachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Mottoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik vragen, lieve BeF-fers van me, waarom jullie zo graag mijn tieten willen bezichtigen?
Omdat jij een geile slet bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Om ze te vergelijken met jou avatarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Mag ik dit vinden:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het idee dat ze yoghurt eet ofzo
Omdat je iemand van het vrouwlijk geslacht bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ook niet, gelukkig niet, elk kwartier een trein over me heenquote:
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om ze te vergelijken met jou avatar
Wat je vind mag je houdenquote:
Contacten, contactenquote:
uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.
Dan willen we ze al helemáál zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Lieve Pingwingei, bevrind met Billy de ijsbeer, die memmen op mijn avatar zíjn de mijne.
Dat filmpje is echt ongelovelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef stijgende_ster het volgende:
En waarom zit ik nu naar een slikkende slet die stoned is te kijken? Anyone?
Nietes!quote:
Maar die zijn niet volledig ontknooptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:10 schreef JohnHancock het volgende:
Ik vind dat ik DD niet zo preuts moet doen.
BTW, DD heb je msn?![]()
John.
It's all about the boobies, baby.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes!
Ik zou niet durvenAnders maak ik nooit kans op een tietenfoto van jou natuurlijk
Douw een pingwingei in z'n hol. Dan laat ie het wel, voortaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar die zijn niet volledig ontknoopt
bily de ijsbeer wil ze ook graag zien, van frustraties eet hij nu bananen met zijn verkeerde gat dus asjeblieft post ze want dit is niet aan te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |