quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Zijn nog steeds niet gepostquote:
TiPoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Litso het volgende:
Whehe ik had weer de frituurpost!
Helaasquote:
moest een third-post zijnquote:
ok momquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Litso het volgende:
Mailbox, je OP is stuk.
Je moet in de wiki eerst naar 'bewerken' gaan en die tekst kopieren
Dan post je *hier*quote:
Zal jij of DD ijsmeis opvolgen? Een spannende race! Wees de eerste!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:31 schreef Jett het volgende:
JUHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Ik bedoel maar te zeggenquote:
Leuk om te wetenquote:
Kom je ff langs?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
Ok. Waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
ik ben niet zo van die neppe shit, weetje ik heb liever dat mensen in het echt op me tieten geilen dan via een foto
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Mailbox het volgende:
ben gebanned
Shit he, die kenden we nog nietquote:
Vrouwen met een meningquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
wanneer spreken we afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Gaarnequote:
We geilen sowieso wel op je hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Wanneer zien wij elkaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Jett het volgende:
Bah, saus... dat komt niet uit de frituurquote:
mannen die mijn mening tegensprekenquote:
quote:
quote:
Dat is het! Hard geneukt moet je worden!quote:
Lekker zacht knijpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Maar ze heeft een goed punt. IRL kan je ze aanraken.
.
.
Op de 2e pagina al inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?quote:
What the fuck met een zachte gquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef JohnHancock het volgende:
Is dat IJsmeis, op dat filmpje? Ze klinkt wel limburgs.
John.
PS dit is weer met 2 handen.
Hey, jij kan er sowieso al elke dag plezier van hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
Nee mên, t is 3 uur geweest, jeweettochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zullen die van jou zachter zijn dan die van Jett?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Jett het volgende:
[..]
JUIST! dan heb ik er teminste ook plezier van![]()
quote:
Net alsof dat zin heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Dead-Doll het volgende:
TVP wederom
FRITUURquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef kanaiken het volgende:
BIER
Zou ze het iig kunnen delenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, jij kan er sowieso al elke dag plezier van hebben.
met je zelf spelen gaat best snel vervelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zijn het harde tepels geworden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee mên, t is 3 uur geweest, jeweettoch
Ach, daarom kan je nog wel langskomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen. Maar ik wil je anders ook wel vermaken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
met je zelf spelen gaat best snel vervelen![]()
need helpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, daarom kan je nog wel langskomen..
Toen vielen ze afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan zijn het harde tepels geworden?
jij word toch ook liever gepijpt, dan dat je je zelf moet rukken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen. Maar ik wil je anders ook wel vermaken hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
quote:
en wat zegt die post?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef DaveMasteR het volgende:Ingekomen post: potentiële locatie Frituurmeet...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:37 schreef Jett het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar das wat anders dan dat het gaat vervelen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
jij word toch ook liever gepijpt, dan dat je je zelf moet rukken?
Iemand met ervaringquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Nogal wiedesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Voor de heren: Ga op je hand zitten, een half uur, als je dan rukt lijkt het net of een ander het doet omdat je niets aan je hand voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Jett het volgende:
[..]
Games moet je ook niet nu doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
Jullie gaan snel
lees ik ff games afdeling door
ben nog niet op de helft
een halve pagina aan posts
Dat werkt helemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Voor de heren: Ga op je hand zitten, een half uur, als je dan rukt lijkt het net of een ander het doet omdat je niets aan je hand voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |