quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef golfer het volgende:
Doe eens normaal hier?
En die linkjes daar wordt door DG verder aan gewerkt om die weer terug te zetten, maar dat is nogal een klus.
quote:
Welkom bij de geweldige search van fok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
als ik op zoeken klik kom ik op google uit??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom bij de geweldige search van fok.
kwam ik ook achter...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom bij de geweldige search van fok.
Die opmerking was het echter niet echt zo - die zou nog wel weggehaald mogen worden in het meest recente F'noord topic ...quote:
Dank uquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:31 schreef popolon het volgende:
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 1
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 2
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 3
10 seconden werk.
Maar jij bent geen mod meer Docquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Die opmerking was het echter niet echt zo - die zou nog wel weggehaald mogen worden in het meest recente F'noord topic ...
Maar goed dat-ie unbanned is (zover ik begrepen heb)
Naar wat ik nu begrepen heb is ie wel unbanned idd,maar genoeg hier nu over.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
Hij post nog wel
Alweer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
Hij post nog wel
Da's wel duidelijkquote:
En jij bent wel een mod ... ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
En hij is niet unbanned bij mij weten
Isse dicht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:03 schreef Eilanden het volgende:
Voetbalzone Manager is spam voor Voetbalzone
Logisch, DG kijkt naar Porto.quote:
With all do respect,quote:
hij vindt Co geil ja!quote:
Repelsteelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef just me het volgende:
Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet
ik ben onschuldigquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
With all due respect,
Hoe zit dat dan met managerspellen als Coach van het Jaar (DVHN) en de VI-league? Daarvoor moet ook betaald worden en zijn in principe ook concurrenten voor de Fok!voetbalmanager.
Waarom mag die ene dan niet en de andere wel?
quote:
Er is geen policy voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik weet niet wat de exacte policy mbt dit soort dingen is dus laat ik dit eventjes over aan de meer ervaren modjes
Beetje dimmen mag wel,jij opent veel te vroeg een hools en die sluit ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Wat ben je toch een teringzak Dutchgooner. Vuile kwal.
[Hools] het VBL-Café # 853 Atletico Ananas-Fok United.
Ik had hem nu open willen gooien maar als meneer denkt mij zou uit te kunnen schelden bekijkt ie het maar.quote:
En ik geef er geen flikker om wat jij van mij vindtquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik had al m'n twijfels toen je werd aangesteld als Mod, ik weet het nu zeker. Een grote fout is dat geweest. Iemand met de taalvaardigheid van een 2de klas VMBO-er, die meer hat in z'n lijf heeft dan levensvreugde. Niet kan relativeren en op sommige users dusdanig de pik heeft dat ie een zwarte waas voor z'n ogen krijgt. Ik heb je het voordeel van de twijvel gegeven. Had ik niet moeten doen, Tong moet in het vervolg z'n instinct blijven volgen. Je bent een waardeloze mod gespeend van iedere vorm van humor die z'n vriendjes nodig blijft hebben om een discussie te winnen. Want iedere hersencel extra is welkom bij jou.
Ja het scheelde fucking 20 seconden man. Ik weet dat je me niet mag maar doe even normaal wil je ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had hem nu open willen gooien maar als meneer denkt mij zou uit te kunnen schelden bekijkt ie het maar.
Ja dat is je standaard antwoord.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ik geef er geen flikker om wat jij van mij vindt
Gelukkig ben je zelf wel de slimste.
En dan zeg jij?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het scheelde fucking 20 seconden man. Ik weet dat je me niet mag maar doe even normaal wil je ?![]()
Dit is een normale rustige avond, ik open een topic waar ik een kwartier mee bezig ben. Dacht dat het oudere topic sneller vol zou zijn, nou dat scheelde vier posts, die alsnog in tien seconden werden geplaatst. Maar meneer heeft niks te doen en gaat scheidsrechter spelen naar de officieuze regels. Ik zal je zeggen bij iedfere ander user had ie hem open gelaten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij hadden we de deal dat nieuwe hoolsen niet voortijdig (en zeker niet lang van te voren) geopend zouden worden, Golfer kreeg daarover nog de wind van voren toen hij dat deed
Er zijn een paar users die ik idd niet mag,net zoals jij die hebt en waarschijnlijk iedereen hier alleen laat ik dat niet in mijn "modacties" merken,al zal jij er anders over denken,een te vroeg geopend topic gaat altijd dicht,ongeacht wie het opent.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is je standaard antwoord.
'Ik geef er niks om wat je van me vindt.'
Ik begrijp dat wel want invoelen als mod in je mede users vergt enige sociale vaardigheid.
Als jij dat denkt,prima,Calimero.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik zal je zeggen bij iedfere ander user had ie hem open gelaten.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een normale rustige avond, ik open een topic waar ik een kwartier mee bezig ben. Dacht dat het oudere topic sneller vol zou zijn, nou dat scheelde vier posts, die alsnog in tien seconden werden geplaatst. Maar meneer heeft niks te doen en gaat scheidsrechter spelen naar de officieuze regels. Ik zal je zeggen bij iedfere ander user had ie hem open gelaten.
Ja je bent de scheidsrechter waar iedereen een hekel aan heeft omdat regels regels zijn en de wedstrijd doodfluit.. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zijn een paar users die ik idd niet mag,net zoals jij die hebt en waarschijnlijk iedereen hier alleen laat ik dat niet in mijn "modacties" merken,al zal jij er anders over denken,een te vroeg geopend topic gaat altijd dicht,ongeacht wie het opent.
Als ik echt inconsequent zou zijn was ik allang teruggefloten achter de schermen....
Eik niet,op een paar users na hoor ik weinig negatieve geluiden...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je bent de scheidsrechter waar iedereen een hekel aan heeft omdat regels regels zijn en de wedstrijd doodfluit.. Je snapt best wat ik bedoel.
Moet je doen als jou dat tevreden stelt,jammer.quote:Maar ik zal je gerust stellen. ik open geen topics meer in VBL zolang jij er mod bent. Ik gun je het slotje niet.
niet doen Tong, het volk wil nog wel je "Tong80topics"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je bent de scheidsrechter waar iedereen een hekel aan heeft omdat regels regels zijn en de wedstrijd doodfluit.. Je snapt best wat ik bedoel.
Maar ik zal je gerust stellen. ik open geen topics meer in VBL zolang jij er mod bent. Ik gun je het slotje niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet doen Tong, het volk wil nog wel je "Tong80topics"
Ik heb een andere indruk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Lighten up jongens: ik geloof niet dat het wel of niet op tijd opnenen van een Hools nou echt een reden is om zo uit je dak te gaan?
Persoonlijke voor- en afkeuren hebben daar verder weinig mee te maken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:30 schreef dndiek het volgende:
2 psv-topics
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:30 schreef dndiek het volgende:
2 psv-topics
Nu nog iets doen tegen cultheldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef fransie102 het volgende:
Die gooi je zeker graag dicht, Golfer
Elk dorpforum heeft een dorpsforumgek nodig.quote:
Het ging om het principequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef popolon het volgende:
Jemig lui, wat en gedoe om een Hools topic notabene.
Dit is toch niet het VBL humor topic toevallig?
Groot gelijk, het geen Tong jou van beschuldigt, lijkt eerder andersom waar, direct in het offensief met zulk triest taalgebruik om nog geeneens een mug.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had hem nu open willen gooien maar als meneer denkt mij zou uit te kunnen schelden bekijkt ie het maar.
Oh dus de ban van C_M is er weer af?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Elk dorpforum heeft een dorpsforumgek nodig.![]()
Geen idee. Over de ban-duur gaan de FA's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef snabbi het volgende:
Oh dus de ban van C_M is er weer af?ik mis hem wel in onze topics eig.
I know, maar kon het niet latenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef golfer het volgende:
Geen idee. Over de ban-duur gaan de FA's.
tsjah waar leg je de grensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Is Competitiemanager 2005-2006 topic niet pure spam voor SportDreams? en hoort dat niet gesloten te zijn, net als eerder gebeurde met een topic over het managersspel van Voetbalzone?
Klopt,jeb hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Is Competitiemanager 2005-2006 topic niet pure spam voor SportDreams? en hoort dat niet gesloten te zijn, net als eerder gebeurde met een topic over het managersspel van Voetbalzone?
Bij Voetbalzone en Sportdreams wordt er een inschrijvingsbedrag gevraagd om mee te doen, dus er is duidelijk een commercieel belang bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
tsjah waar leg je de grens
Fantasy football Premier League
Coach van het Jaar (DVHN) 2005/06
Ik maak me er niet zo druk om.
Bij DVHN ook een klein bedragquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Voetbalzone en Sportdreams wordt er een inschrijvingsbedrag gevraagd om mee te doen, dus er is duidelijk een commercieel belang bij.
Opgelost.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
3e voorronde Champions League of CL 2005/2006 - deel 1: de voorronden kan neem ik aan wel dicht.
De voetbalmanager staat in de FAQ van VBL vermeld, maar het staat je natuurlijk vrij om even nog een apart topic te openen om er extra aandacht op te vestigen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:43 schreef Magneet het volgende:
was er niet een voetbalmanager topic? de Fok!voetbal manager is namelijkw eer open
Beetje dimmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beetje dimmen mag wel,jij opent veel te vroeg een hools en die sluit ik.
Ontroerend hoor, zo'n vriendschapjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Groot gelijk, het geen Tong jou van beschuldigt, lijkt eerder andersom waar, direct in het offensief met zulk triest taalgebruik om nog geeneens een mug.
Dat had je eerder tegen DG moeten zeggen en aangezien hij er niet op aangesproken wordt heb je het recht verspeeld er anderen op aan te sprekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
Over dimmen gesproken: dat mag jij ook in dit FB-topicje nu even verder doen.
Gewoon dit topic weer gebruiken waar het voor bedoelt is: FB aan de VBL-mods en persoonlijke vetes er buiten laten.
Ik peinSCH er niet over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:18 schreef SCH het volgende:
Mag deze titel veranderd worden in SCH, de leukste FrieSCH
[HOOLS] Het VBL-Café #859 SCH, de laatste FrieSCH
Zeg maar een soort verzameltopic voor alle poules,leagues etc? Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:51 schreef RayMania het volgende:
Is er al ergens een topic met alle voetbalpoules sites, managers, leagues etc?
Bij nee: Is er interesse voor?
Oke, dan geen centrale. Zoveel zijn er ook weer nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeg maar een soort verzameltopic voor alle poules,leagues etc? Nee.
We hebben het er wel over gehad omdat er nu al verschillende lopen maar als je alles in een centraal topic zou mikken kan het onoverzichtelijk kunnen worden.
Zolang er niet teveel zijn kunnen ze allemaal wel apart.
En dan zelf twijfel verkeerd spellenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik had al m'n twijfels toen je werd aangesteld als Mod, ik weet het nu zeker. Een grote fout is dat geweest. Iemand met de taalvaardigheid van een 2de klas VMBO-er, die meer hat in z'n lijf heeft dan levensvreugde. Niet kan relativeren en op sommige users dusdanig de pik heeft dat ie een zwarte waas voor z'n ogen krijgt. Ik heb je het voordeel van de twijvel gegeven. Had ik niet moeten doen, Tong moet in het vervolg z'n instinct blijven volgen. Je bent een waardeloze mod gespeend van iedere vorm van humor die z'n vriendjes nodig blijft hebben om een discussie te winnen. Want iedere hersencel extra is welkom bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |