Neem een parapluutje meequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Wij wagen een poging naar de stad![]()
tot snel
![]()
Ze waren er eindelijk achter dat sommige bedragen totaal niet klopten? Volgens mij hadden 5 man apart van elkaar de waarde van de spelers berekend, wat een kromme bedragen zaten er bij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de FOK! Voetbalmanager zijn alle team gereset (er zijn aanpassingen gedaan), dus alle Hools die een team hebben moeten er nog weer even voor gaan zitten.
Zo gaat dat meestal met vrouwen en shoppen, en als je niet meegaat, spenderen ze direct 3 keer zo veel, dus je moet haast wel....quote:
Geil!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef 9christensen het volgende:
ik doe het regenpak er maar bij aan
Het gaat alleen over Utreg volgens moiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef Suijk het volgende:
Dus als SCH sterft, zijn er geen Friezen meer?
Ze hebben veel feedback gehad. Sekou Cisse is niet meer als verdediger op te stellen nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze waren er eindelijk achter dat sommige bedragen totaal niet klopten? Volgens mij hadden 5 man apart van elkaar de waarde van de spelers berekend, wat een kromme bedragen zaten er bij!
hahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:44 schreef 9christensen het volgende:
ik doe het regenpak er maar bij aan
watne kroamquote:
3-8 is het geworden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:58 schreef Cruoninga het volgende:
Is er gisteren eigenlijk nog iets aan de score veranderd na de 1-2 van Ajax???
Dan zal ik dat maar gaan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de FOK! Voetbalmanager zijn alle team gereset (er zijn aanpassingen gedaan), dus alle Hools die een team hebben moeten er nog weer even voor gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |