abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:45:26 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29175945
quote:
Collega's prijzen Mark van Bommel

Nog geen week kenden ze hem, één halve wedstrijd had hij gespeeld, en zijn nieuwe collega's overlaadden Mark van Bommel al met een stroom complimenten.

,,Tactisch zal hij ons completer maken'', zei Xavi, collega-middenvelder. ,,Behalve kwaliteit heeft hij een enorme werklust," aldus Deco. Van Bommel zal niet alleen een concurrent van die twee zijn, maar na een week trainingskamp in Aarhus (Denemarken) werd al duidelijk dat de drie tegen defensieve tegenstanders regelmatig samen het middenveld zullen vormen, met Van Bommel aan de rechterkant.

,,Met Van Bommel zal ik nóg meer doelpunten kunnen maken," voorspelde Eto'o, die een treffer op een presenteerblaadje door de Limburger kreeg aangereikt. ,,Hij zal ons extra rust brengen," zei verdediger Belletti. ,,Mark heeft alles wat een voetballer moet hebben," besloot Giovanni van Bronckhorst, die samen met Henrik Larsson in de kustplaats Gavá bijna buurman van de nieuweling zal zijn.

Maar meer nog dan zijn voetbal, was de selectie van Barça onder de indruk van de razendsnelle aanpassing van Van Bommel. Waarschijnlijk wist de oud-PSV'er al lang dat niet zijn eerste competitiewedstrijd, maar zijn allereerste week bij Barcelona van grote invloed op zijn toekomst bij de Catalaanse club én zijn populariteit bij de kritische socio's zou zijn. Dus sloot hij zich, net als Feyenoorder Bahia - die Nederlands wilde leren - en samen met zijn vrouw een week lang op bij de voormalige 'nonnen van Vught'.

In het taleninstituut Regina Coeli brachten in vijf dagen twee Spaanse en twee Catalaanse leraren de Van Bommels de beginselen van de twee talen bij. Hij bleek een snelle leerling. Vorige week ging de ploeg op trainingskamp en daar wilden de meegereisde verslaggevers als eerste de impressies van de nieuwkomer weten - hij is de enige 'aankoop' samen met Ezquerro van Athletic de Bilbao. Van Bommel vroeg de perschef nog enkele dagen met zijn eerste publieke optreden te wachten, zodat hij wat voetbaltaal wijzer kon worden en de persconferentie geheel in het Spaans kon doen.

De speler hield daarnaast via de website van de club een dagboek bij, dat eveneens door de sportkranten El Mundo deportivo en Sport werd afgedrukt. ,,Voor mij was het belangrijk vanaf het eerste moment met mijn nieuwe collega's te kunnen communiceren en daarom wilde ik per se een beetje Spaans leren," legde de middenvelder uit, die de avonden in Aarhus doorbracht aan het biljart met Larsson en Van Bronckhorst, de enige twee medespelers met wie hij gewoon in het Nederlands kan praten.

,,Ik praat al beter Spaans dan Overmars," grapte de Limburger nog, maar dat is geen verdienste, want beter Spaans praten dan de gepensioneerde miljonair uit Overijssel is niet zo moeilijk. Niettemin heeft Van Bommel al heet wat krediet opgebouwd in nog geen week werk en ligt hij in Barcelona al stukken beter dan, bijvoorbeeld, in Amsterdam. En alle kranten en TV-stations, die de ploeg volgende week ook op een trip door China zullen vergezellen, zullen de supporters die goede indrukken overbrengen.

Ook de trainers zijn blij met zijn komst. ,,We zullen dat karakter van Mark nodig hebben, eentje die tekeer kan gaan en af en toe een tikkie uitdeelt als de tegenstander niet zo lief is. Dat ontbrak er tot nu toe een beetje aan," zegt Henk ten Cate. Frank Rijkaard is vooral blij met de manier waarop Van Bommel zijn intrede heeft gedaan, zich razendsnel heeft aangepast en de beste van het veld was in de eerste 45 minuten

die hij vorige week voor Barça speelde. ,,Hij heeft heel veel zin om het goed te doen, vooral omdat hij er trots op is voor een club als Barça te kunnen spelen," aldus de trainer gisteren.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:46:58 #2
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29175985
Eindelijk weer eens een Nederlander die een positieve bijdrage brengt aan Barca!

Held van Bommel
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 17:47:27 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29175996
Mark van Bommel... #2

joepiedepoepie!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29176040
Leuk dat ze dat over m zeggen, ben alleen bang dat t meer 'moet' van de PR-afdeling dan dat t gemeend is
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:49:01 #5
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29176049

waarom werkt die godverd*mde google search niet.

woensdag 27 juli 2005 @ 17:49:55 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29176079
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef Jajong het volgende:
Leuk dat ze dat over m zeggen, ben alleen bang dat t meer 'moet' van de PR-afdeling dan dat t gemeend is

Wat een onzin, graag met bronnen gedocumenteerd als je dit hard wilt maken.
pi_29176130
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Wat een onzin, graag met bronnen gedocumenteerd als je dit hard wilt maken.
ik wil helemaal niks hard maken, ik zeg dat ik daar bang voor ben. Begrijpend lezen is ook een vak.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:53:57 #8
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29176211
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

ik wil helemaal niks hard maken, ik zeg dat ik daar bang voor ben. Begrijpend lezen is ook een vak.
Als je zo goed kan begrijpend lezen, geef dan maar even precies aan waar ook maar één keer een insinuatie wordt gedaan dat zijn medeselectiespelers voor de camera liegen.

Waarom zou er in hemelsnaam pr moeten gemaakt worden voor een speler
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:55:08 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29176247
Mooi verhaal over Van Bommel !

Hij gaat het maken bij Barca
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29176261
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Als je zo goed kan begrijpend lezen, geef dan maar even precies aan waar ook maar één keer een insinuatie wordt gedaan dat zijn medeselectiespelers voor de camera liegen.

Waarom zou er in hemelsnaam pr moeten gemaakt worden voor een speler
Haha, je maakt een geintje? v Bommel is hun grootste aanwinst, dus ze hypen hem zodat fans merchandise van v Bommel gaan halen misschien? Ik zeg niet dat ze liegen, ik denk alleen maar dat het een beetje roze bril comments zijn.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:57:53 #11
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29176318
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, je maakt een geintje? v Bommel is hun grootste aanwinst, dus ze hypen hem zodat fans merchandise van v Bommel gaan halen misschien? Ik zeg niet dat ze liegen, ik denk alleen maar dat het een beetje roze bril comments zijn.
Ja kruip maar terug hoor, zo kan je van alles gaan roepen. Tis wel duidelijk dat je wat jaloersig bent
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:34:07 #12
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_29177212
Ach man wat een prutsvoetballer is die van Bommel
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_29177232
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:57 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ja kruip maar terug hoor, zo kan je van alles gaan roepen. Tis wel duidelijk dat je wat jaloersig bent
Kruip maar terug? Quote jij mij eens waar ik specifiek zeg dat ze aan t liegen zijn dan. En tuurlijk ben ik jaloers, ik wil al jaren profvoetballer wezen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 00:50:45 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29189286
Dubbel
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: