quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:19 schreef golfer het volgende:
Doe eens normaal hier?
En die linkjes daar wordt door DG verder aan gewerkt om die weer terug te zetten, maar dat is nogal een klus.
quote:
Welkom bij de geweldige search van fok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
als ik op zoeken klik kom ik op google uit??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom bij de geweldige search van fok.
kwam ik ook achter...quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Welkom bij de geweldige search van fok.
Die opmerking was het echter niet echt zo - die zou nog wel weggehaald mogen worden in het meest recente F'noord topic ...quote:
Dank uquote:Op donderdag 28 juli 2005 04:31 schreef popolon het volgende:
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 1
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 2
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 3
10 seconden werk.
Maar jij bent geen mod meer Docquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Die opmerking was het echter niet echt zo - die zou nog wel weggehaald mogen worden in het meest recente F'noord topic ...
Maar goed dat-ie unbanned is (zover ik begrepen heb)
Naar wat ik nu begrepen heb is ie wel unbanned idd,maar genoeg hier nu over.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
Hij post nog wel
Alweer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
Hij post nog wel
Da's wel duidelijkquote:
En jij bent wel een mod ... ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
En hij is niet unbanned bij mij weten
Isse dicht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:03 schreef Eilanden het volgende:
Voetbalzone Manager is spam voor Voetbalzone
Logisch, DG kijkt naar Porto.quote:
With all do respect,quote:
hij vindt Co geil ja!quote:
Repelsteelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:16 schreef just me het volgende:
Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet
ik ben onschuldigquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
With all due respect,
Hoe zit dat dan met managerspellen als Coach van het Jaar (DVHN) en de VI-league? Daarvoor moet ook betaald worden en zijn in principe ook concurrenten voor de Fok!voetbalmanager.
Waarom mag die ene dan niet en de andere wel?
quote:
Er is geen policy voor.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik weet niet wat de exacte policy mbt dit soort dingen is dus laat ik dit eventjes over aan de meer ervaren modjes
Beetje dimmen mag wel,jij opent veel te vroeg een hools en die sluit ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
Wat ben je toch een teringzak Dutchgooner. Vuile kwal.
[Hools] het VBL-Café # 853 Atletico Ananas-Fok United.
Ik had hem nu open willen gooien maar als meneer denkt mij zou uit te kunnen schelden bekijkt ie het maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |